唉..今日派試卷,, 科科都有進步.. 得英文退步左.. >/\<" 嗚嗚.... 我數學進步左10分.. 唉... 數學進步左10分!!!!!!!!!對我呢個數學白痴係好滿足嫁Na..>v< 不過......... 唉..老c唔滿足..慘.... 比楊sir話我.. 慘.. 今日都已經唔開心嫁啦.. 拎數學試卷果時已經有d想喊.. 佢仲要話我.. 妖.. 佢派完試卷.. 岩岩好小息.. 唉..唔開心..仲要比人話..真係好xyz.. 唉..搞到我喊左成個小息.. 我好唔甘心.. 我個fd又因為我有幾科高分過佢就唔理我.. 仲嬲左我.. 妖.. 唔怪得咁多人愈尼愈唔鍾意佢la.. 我e+都覺得佢有d煩tim.. 其實我屋企人都唔多鍾意佢..一年級果時佢整傷過我下爬... 佢仲話我整親佢..唉..佢又唔認佢整到我.. 唉.. 佢d性格好大小姐tim.. 都唔知點解佢咁多fd..但係都冇個鍾意佢.... |