今日..一早起左身..返學跳舞..
跳舞真係好開心..
跳舞係我人生ge樂趣..
哈哈..
跳完舞之復..返到屋企..食完野之後同茵茵..倫..昌去左st..
倫請我同茵茵食雪糕..
e..倫佢2點幾就話走..咁早..吾想返去住..
咁我同茵茵就話去倫屋企..
佢比喎..
去到佢屋企..一個人都冇..
我同茵茵都以為會好大..點知吾係..
不過好企理..^v^
我地係佢屋企走圍去..
周圍咁睇有咩..
哈哈..
我地好開心..好好玩..
跟住3點幾..我同茵茵同屋企人[冇亞爸]一齊bbq..
好開心..我地4點b到8點幾..
茵去左我屋企玩..
今日係愚人節..我地打電話去玩人..
e..好多人都冇聽電話..
哼..
都吾好玩ge..
不過我同茵打比張生..
我地玩佢..好好笑..
好好玩..哈哈
玩到9點幾..著吾多10點..茵茵走左lu..
返左屋企..
^^
今日真的是爆開心的日子子..>3<"v
|