今日..考試完左.. 考試完左..真係唔同d.. 輕鬆哂..wakaka.. 我一放學..就去左沙田打針針..>/\<" 支針好大支呀,.>3<" 仲痛過上次打果支.. 打完針.. 同亞爸..媽媽..去左食野.. 食完野..亞爸就走左去油塘.. 得返我同媽媽行街.. 我去左好運..買左2本漫畫.. 買左我的王子殿下ge2同3.. 本來想買埋1嫁..>/\<"..但唔夠錢錢唷..>口<" 第2集都係媽媽幫我出錢嫁咋..>\/<" 今日其實都幾開心嫁..hehe..