今日都要返學..不過係去太空館.. 去到..好悶囉..都冇咩野玩ge.. 唉..都唔知去尼做咩呀.. 哇..等到la.. 我地成班fd..終於等到要走ge一刻la..呵呵 返到學校la..hehe.. 返到6a班la..wakaka..諗住走得la.. 點知仲要留係度..比果個楊sir話..成班都要比佢話左成個鍾.. 哇..頂佢呀..哂哂我d時間.. 成點幾都唔比人去食野..痴線嫁佢.. .. 好la..返學la.. 我同瑩..就換33<--係課室..不過都係冇ge..婷同茵係門口睇住..唔比人入去.. 我地因為帶左33返去..so有得換..婷同茵冇帶..so冇換到.. 我地換完就去左搵榮叔[榮哥哥]去食m記..果時都成2點幾.. 佢請la..當然係佢請我地4個女仔食la.. 我食食下..見到家姐同表妹係m記出面..咁我就出去問下佢地去邊.. 哦..家姐帶表妹去返學.. 咁我又返返去食野.. 一路食..一路傾計..有傾有笑咁..幾開心嫁.. 不過成日比隔離個亞婆話我地好嘈..呵.. 咁我地就明暗串返佢..呵呵.. 真係好玩.. 我地食完..茵同婷就返左屋企換33..榮叔[榮哥哥]佢就返左學校等我地..wakaka..我就同瑩返左我屋企拎化妝袋.. 我地返到學校..就去左搵榮叔.. 我地上左6a.. 我同茵就化妝..瑩同婷就幫茵佢化妝..因為茵唔識.. 榮叔佢就係度等我地化妝完.. 我地化姦完左就係度兀左陣..傾左陣計..係呢個時間..我地有傾我地d野..又有傾楊xx d野.. 呵呵..講起佢都發火..個個都,, 佢成日踩底我地5個人..激死我..哼.. 哈哈..係呢個我地都好嬲ge時間..比我同茵..婷..瑩知道左楊xx一樣野.. 原來佢一直都擦油緊校長鞋..原來佢係個擦鞋仔.. 我地e+先知.. 當然係榮叔佢話我地知la.. hehe.. 傾完計..玩完..我地就開始錄影..錄左n次都唔成功..咁我地就算la.. 錄最後果次..成功好多..咁我地就要最後果次..今日好開心..好好玩..知道左好多野.. wakaka..呵呵..哈哈..hehe..<--痴線中..
唉..今日個錄影好唔成功囉..算la.. 得果2日時間練呀..係咁上下嫁la.. 錄影完..去左5育中學..3都未換就去左la.. 原本家姐同亞哥間中學係咁ge.. 間間中學都差唔多姐.. 放學返到屋企.. 幫媽媽整角仔.. 好好玩..整完就4點幾..5點出左去買野食,,同婷.. 返尼果時..見到榮叔.. 佢話聽日請我地食m記,,wakaka..好開心呀..>\/<"