2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天


沙田5人行..*]] 分類: 未分類

今日一早就返左學校度跳jazz..*

跳完就返左屋企..搵人去沙田..*..

本來寧寧話去嫁..不過無啦x2..佢亞爸又吾比佢去..-3-..

so..得我..茵..婷..去..>3<"得婷婷吾著裙裙咋..*..

都係著裙裙..

^^

我地行行下..見到suki同黃伯..哈哈..

跟住我地就一齊 5 人行..*..

我地走前..去左[[屎lu  be]]度玩..哈哈..好玩呀..>\/<"v

跟住就送suki返屋企..同佢一齊坐bus..^^..

死黃伯以為我地都送佢..哈哈..>\/<

去到博康..

跟住佢地帶我去朱仔校..*

我地見到葉安迪..李家明果d人咁la..

跟住黃伯我地去塔馬鐵..

我出車錢..黃伯仲問我借左7蚊..-3-"

係大圍落車..*同茵茵去當鋪問野,,

ok左就去買野飲..

跟住就返左屋企..*

到左6點幾..又同屋企人去沙田..-3-"..

我出錢請食飯..

because..聽日mada  day..哈哈..驚聽日多人..so..早d..*..

^^..

好開心心呀今日..>3<"vvv

=]

 

 

2006 年 4 月 28 日  星期五   雨天


同敏敏..寧寧姐姐一齊出尼.. 分類: 未分類

今日係學校玩到好癲..哈..*

好白痴下..wakaka..>[]<"vvv

放左學..

就同敏敏..寧寧姐姐出左尼玩..行下..食下野..

好玩哇,.XDDD"

我地好癲..好傻..*

又傾下計..

又傻下..

哈..*

he....

玩呀玩呀..玩到6點-6點1果時..返屋企..果時落緊雨..

都幾大下..個個都冇雨傘,,哈..濕左..敏敏住得近好快返到.我同寧寧姐姐好慘..行n遠.,.

寧寧姐姐慘好多..

佢要送我返屋企..再返屋企..又冇雨傘..我諗佢會好濕..wakaka..>[]<"vv



aryanhiroto
暱稱: ♣*小 蕩 娃..◆ ◇*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
電頭...
為何..........
又係100問..XDDDD"
2007-03-27
睇戲..
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 5
今日人氣: 21
累積人氣: 1785
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed