| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 23 日 星期六 晴天

比賽時,不斷呆望窗口
雖然沒有贏到總冠軍,但能夠獲獎也很開心
希望有更多機會去玩x)
很累 休息下先xD
|
| 刊登時間:2008-02-23 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 20 日 星期三 晴天
今日比平時仲差起身,但竟然比平時早一分鐘出門口...
可能係因為o的動作快o的,所以可以快o的出門口..
但係...已經係第三日啦,我連續三日o番學都見到慈姐
真係有緣到爆-口-...可能第時連出街都見到佢= ="
之後..上到去就早會講o左一大輪o野後,就咩雪中送暖..
如果我有好多碎銀o既話,我一定會捐錢..但係得o番兩個兩毫-0-
所以廢事咁核突啦-V-...我見到好似有人捐唒成袋碎銀- -"
成大堆毫子..真係犀利x)...美勞堂..無無聊聊咁樣就過o左
小息..睇關健o係度答足球o個o的問題...
化學堂..做實驗,做完之後就o係度休息o左一陣...
中史堂..同煒哥一路吹水一路聽書...教緊北伐...
地理堂..同蔡耀好乖仔咁樣聽書同埋做工作紙...
LUNCH..同煒哥去o左廣福食o野..一路食一路o係度吹水..不知幾爽XD
第一堂eng堂...Mrs Raji冇o番到o黎,所以又係自由活動..白白痴痴過o左
第二堂..o係度睇Oliver Twist個結局..睇o左咁耐都未睇唒= ="
數學堂..個人好似好飄忽..都係聽書咁...
放學後,去o左CSC繼續整Flash...
今日...好平平淡淡咁樣就過o左一日..
|
| 刊登時間:2008-02-20 09:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 19 日 星期二 晴天
今日差唔多成七點八先起身...跟住都係同平時一樣
呢兩日都係咁樣,可能呢幾日都攰攰地,所以先咁樣
近排o番學差唔多日日都見到慈姐,真係超級醒神= ="
o番到黎,派o左張咩獲獎感想o個類o既o野,然後就o係度作啦
其實作o既o野同上年寫o既都係差唔多= =",冇乜新意
班主任堂..o係度講做班刊o的o野,然後做o左主編o既職位
普通話堂...o係度講咩運動..haha..鍾意籃球,因為夠大..xD
真係笑死o左=V=...跟住miss仲要問點解細唔好..x)
小息...無無聊聊咁托..掟波時整到suki..sorry!
中文堂...默錯字o既書..然後就做小組討論啦...題目係複製人
條題目都幾難..大和o個組好鬼好搞笑...出o黎真係為o左搞事.V.
跟住就係另一個題目假如比我復活一個人,我會選擇誰...
我係會揀婆婆,有時候真係..覺得佢係o係我心目中個敢作敢為o既人
以前都唔太識去照顧佢...但到佢死o左先知原來佢係咁重要
可能已經太遲啦..雖然我同佢接觸唔多,但係...佢做過o既每件事我都好清楚
可能人有時就係咁,有o的o野o係正你身邊你係唔會識愛惜佢...
到冇o左o既時候先至會唔開心..咁有用咩!?對不起,婆婆,
我沒有好好珍惜我們相處的機會,我都知人總係會死,但都唔想你咁早就離世
同埋我都知道其實如果我真係想婆婆o係heaven都開心既話
就應該好好讀書同埋好好照顧屋企人...同埋..珍惜自己所擁有o既一切
英文堂...講health o個o的同埋講呢so...that pattern...唔難
LUNCH..食飯盒加踢波...
數學堂..回顧o番以前學過o既o野..係咁同鍾鍾講鹹o野..xD
PE堂..玩手球..練o個時係咁玩mary..haha..佢真係好鬼死似女人= ="
之後..社同社鬥..唉..唔好提啦..道輸比明..1:6..有o的無奈
跟住..立同德打成二比二...
放學後..比人的o左去童軍到..操到傻o左..有o的後悔F.1時入o左童軍
又冇乜events玩...淨係成日操...跟住..同輝輝一齊走^^
輝輝..我已經放低左架啦..不如意o既事已經過o左去...
近排好有火...好有火想去實踐我o既理想...
有時候有些東西真係可避免,我們只能夠勇敢接受
但我不想大家的關係變得這樣子,難道在你眼中我只是一個識得的同學,連朋友的地位也沒有!?
我說這番話並不是不能放低你,而是..我們的關係有必要這樣子嗎!?
算啦...可能我唔明你諗o的咩...
近排鍾意o左F4隻在這裡等你...幾好聽._.
某一天 醒過來 發現愛
人潮擁擠在這裡等你
|
| 刊登時間:2008-02-20 04:03 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 58 | »
|