不要浪費每一秒快樂  當夢的天行者
disposalove
暱稱: `' VINCENT
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
HOKLOK1992's Xanga
WINTER's blog
楊康's Qooza
維's Qooza
輝輝's blog
貓's Qooza
煒哥's Qooza
RSS 訂閱
RSS Feed

 
2007 年 12 月 5 日  星期三   晴天
 

今日,,,好早就起o左身啦..真乖仔=]
其實我呢o的人真係好少咁早起身,,
因為近排慣o左同輝輝加煒哥一齊行o番學校
so..就早起身陪佢o地一齊,,但有時我都會遲o左起身
但係今朝,,當我落到去時,,竟然見唔到佢o地
之後就算啦,,自己一個人行o番去...
可能係因為我成日遲o左起身,,天的報應><

電腦堂,,楊sir真犀利,,一堂可以配勁多次音..XD
我同A偉終於明點解上年2B o的人會打人都配音
原來係因為啊sir o既影響...
之後小息,,,抖o左一陣咁啦...
中文堂...繼續講呢個誦詩讀經..講呢個寫景壯物篇
我覺得杜牧寫秋夕寫得唔錯呀,,途中啊sir講呢個"小李杜"..
超搞gag...然後落o左去睇呢個書展啦..
Miss Yeung 講o既最偉大發明...避孕套(condom)..XD
寫o左o係一本書到..實在太正了...當場笑死o左XD

然後英文堂啦...Miss Liu去o左上堂,,所以就冇上英文
要我o地做WB..做完後,,就好精心咁去鑽研呢個明年今日歌詞
落o左第一堂後,,Mrs Lee話o左一個超驚人o既消息比我聽
原來今日係我要去朗誦比賽,,,哇...心血少o的,,都死o左啦
第二堂o既英文堂...我都係好努力咁去做一樣o野...
但係就好辛苦咁去recite呢個our ditch...真係最尾都背到
但就真係超唔熟...然後Lunch同Maurice去o左M記食飯
超爆趕..塔三就衝o左去塔的去火車站..然後塔火車時仍好努力咁溫

去到沙田都差唔多塔七..跟住塔的去o個間唔知乜酒店
去到上二樓登記,,入到去..坐o左一陣..跟住我隔離o黎o左個人
o個個人超爆似余文樂...一路同條友吹水,,一路等..
等到o左我自己o既時候..出去..開始都ookk..但因為冇乜preparation
所以就超緊張..一緊張就令到自己唔記得..搞到有兩次要評判提水
最後都係得71分...T^T...o個剎真係超upset..人生一大挫折
跟住sms比maurice...然後塔車o番o黎..行o番o黎時
見到城城加蔡耀= ="...但佢o地唔show我/.\

o番到o黎同ok sir道o左歉..因為我真係令到佢好丟架...
跟住上o左去搵maurice..一齊走人...
縱使我今次真係失敗o左,,,但我亦都會懷著希望
我下次一定唔會咁lazy= ="....
努力吧!!!

 
刊登時間:2007-12-05 07:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2007 年 12 月 5 日  星期三   晴天
 

今日呢個blog正式開張=]...
我依家對一切都充滿希望,,好似同天空呢首歌咁
大家其實都生活o係同一個天空之下..
應該好好珍惜每個機會..努力去爭取自己想的東西
既然我也能夠做到,,相信自己吧!!!

 
刊登時間:2007-12-05 06:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]