不要浪費每一秒快樂  當夢的天行者
disposalove
暱稱: `' VINCENT
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
HOKLOK1992's Xanga
WINTER's blog
楊康's Qooza
維's Qooza
輝輝's blog
貓's Qooza
煒哥's Qooza
RSS 訂閱
RSS Feed

 
2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天
 

琴日朝早,就同輝輝,米高去o左寶湖打波...
跟住去到o個度竟然冇位,之後就跟隊同人打啦..
米高o的friend都真係幾勁,但點解米高可以咁廢..XD
小跳步屈唒我o地機..同o左個唔識o既人一隊...
o個個人都ookk啦..打完之後,就射key同埋玩廿一分
唉..次次射key都係差三分射唔入..我呢一年點都要練好o的三分
等我唔洗次次都衝入籃底上籃,or走到內線射波...
我近排o的罰球都幾準下..玩廿一分時連續入o左幾球..=]
之後,同輝輝one on one..都幾無聊下..因為次次都係咁入咁濟..
跟住無聊得濟就走o左啦...
晏晝,本來就要陪屋企人出街o既..但係呀媽就去o左做第二o的o野
所以就唔洗啦..跟住同AV出o黎周街兜下,吹下水咁..
訓o係度吹水真係好舒服..我好鍾意同enjoy呢種感覺..^\/^
吹到差唔多五點幾,六點到就走o左啦...

夜晚,o係度睇勁歌金曲o個個頒獎典禮...
見到柏豪冇獎拎真係超火\0/....竟然比自己友林峰拎wor...
雖然林峰唱o既愛在記憶中找你係幾好聽,但我覺得都唔洗比佢拎金獎呀哇= ="
柏豪好慘- -"..但係我都睇個頒獎典禮都睇到真係幾開心...
因為..我呢一生人最最最最最最最最最最最仰慕o既偶像EASON拎四個獎呀~~~
雖然CRYING IN THE PARTY冇得拎,但富士山下都值得o既..
佢拎最受歡迎男歌手,我都覺得好正常..因為今年真係冇乜人可以challenge佢
但佢拎亞太區最受歡迎男歌手真係o的驚喜,因為我以為無線會比契仔拎
最後佢仲唱埋我一直都幾鍾意o既淘汰..真係超爆開心..=]
近排聽到一隻FERGIE o既歌,都幾好聽..叫做Big Girls Don't Cry

 
刊登時間:2008-01-13 01:25 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天
 

感謝...

今日係考中文講話o既日子,同平時一樣都係咁o番...
之後八點九到去到名苑,等o左兩分鐘,見唔到蔡耀就走o左- -"
跟住o番到去都唔知做乜o野好..見自己又咁攰,所以就匿o左牆角訓陣
因為成大班人都係o係度打緊機..過到去唔知有乜o野可以同佢o地講
差唔多九點三到我就入去做o個o的準備..今次講o個個題目係英文大使
一般啦..都唔係話好難,之後..考o個時周sir同我講剪左頭髮,令仔左..XD
考完後,佢同我講o番唔洗拎住張o野o黎,唔洗咁緊張...
跟住,,就落o左去同容豬打o左一陣波..肥輝,關健都o黎埋...
然後有人o黎踩場,咁就冇啦之後..睇波加諗o野....有時自己一個靜靜o地諗o野都幾好
森源同埋煒哥落埋o黎同周周踢波..跟住..無無聊聊同鴻哥等人
之後...就走人啦...然後,同楊康出o黎食飯..食完後,,kaikai地吹下水咁
o番o黎後,不斷咁聽曹格隻碟..然後就訓o左陣...
曹格個唱歌style真係幾正...佢隻新碟,我prefer愛到最後一秒也不委曲..
跟住都有聽o番佢o的舊歌...我都係仍然都係最鍾意佢隻背叛...
背叛自己的心去完成你的期盼...

感謝帶我來這世界的人,媽..!
感謝當我是敵人的人,你令我不斷成長..!
感謝朋友對我的包容,關懷..!
感謝曾經令我最快樂,也令我最心痛的人..!
感謝世界上的一切,為原來灰暗的世界添了色彩..!
感情一班用心對待我的兄弟和"豬朋狗友"..!
雖然我唔係信基督,但我都感謝主(創造者)..
感謝主讓我沒有枉過了這十多年..!
我以後也不會將一切當作理所當然,不會對朋友不坦承..

 
刊登時間:2008-01-12 03:03 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 1 月 10 日  星期四   晴天
 

LOSER...
徹底打了場敗仗...
沒甚麼人明白,猜不到連你也不明白..
開不了心...

 
刊登時間:2008-01-10 08:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]