| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 19 日 星期六 晴天
今天很累很累~~這篇blog會比較短
早上...打波打波,好鍾意打波o既爽快...
我都係o個o的好動o的o既人...
除o左要上堂o既時候,我會靜靜地咁聽書,
我成日都會周街搵水吹...雖然係咁,但我都幾鍾意自己一個人
自己一個人寧靜o既時候,可以慢慢諗自己o既事
幾正~~...一天的憂,擔一天就夠...
下晝,同成大班FD幫佢預祝生日..買o左少少o野比佢
希望佢鍾意啦^\/^...都玩得ok開心,因見到佢好開心
之後,同煒哥去o左M記吹水..(我一日應該都有兩個鐘係吹水= =")
其實我就係傳說中o既吹水王..XD
跟住,去o左寶湖著住JEANS打o左陣波..
然後,又同煒哥一路行o番屋企一路吹水...
之後,自己一個行o番去,途中不斷諗到o的正o野.XD
|
| 刊登時間:2008-01-19 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 17 日 星期四 晴天
時光
時間呢樣o野其實真係來去匆匆...
不知不覺中三這年也過了一個學期...
這個學期我做了很多錯事...所以我下個學期唔可以再做錯決定
令到自己成個人頹唒,down唒...真係覺得自己唔惦
做事一定要下定決心...!!冇o左o個團火做o野就唔會成功
雖然我見到妳..成日同第二o的人玩,真係好心痛
但係...我唔會再為o的咁o既o野而唔開心...
關健琴日教o左我一樣o野...放棄都可能一樣愛o既表現..
時間呢樣o野..我o地真係要好好把握..唔好白白浪費自己o既青春
有o的o野..決定o左就去做,唔好後悔自己做過o既每一件事
|
| 刊登時間:2008-01-17 07:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 16 日 星期三 晴天
今日..真係好唔開心..
所以我暫停記今日o既事..可能聽日補o番
但我都會講下今日派o既科目o既成績
今次考試考得ookk,但暫時最差o個科係地理
其實我地理不嬲都唔係好好= ="
但見到自己中文咁高分都有少少意外
派o個陣時仲驚自己連8字頭都冇,但派o番o黎
知道自己全班第二高分,都真係幾開心
今日成績:
中文卷一(閱讀理解):87.5/100
中史:78.5/100
地理:70/100
|
| 刊登時間:2008-01-16 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 58 | »
|