| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 10 日 星期一 晴天
今日同平時一樣..都係咁遲起身啦..
因為琴晚做歌詞o個份功課做到好夜,,所以夜訓
不過呢o的咁o既生活我都慣唒啦..ha
同平時一樣咁行o番o黎啦..o番o黎時,,
先覺得原來自己都有好多o野要煩呀=[..唉
真係如果能夠刺激一下,,我相信我一定會好放
不過,,我諗亦都有可能冇mood去刺激
數學堂,,鍾sir冇o番到o黎,,第一堂Miss Lee代堂
超乖仔咁溫書..第二堂,Miss Liu代,,同下班fd吹水咁囉
小息o既時候,,無無聊聊睇人打機...
中文堂,,頭o個部份默書啦...之後輝輝比時間我o地睇書
因為佢要派成績表,,廢事我o地嘈住佢同o的人講o野
當然呢o的o野梗係有人歡喜,有人愁..
希望考得唔好o既人唔好唔開心,,因為統測簡單o的o黎講係廢o既
上年我o的統測全部考得好好,但係考試就唔太好
o的統測都拉唔到o既,,所以如果今次考得唔好..考試努力就得
中史堂,,繼續教孫中山同革命..做作業
音樂堂,,考試..聽人唱歌..都係咁啦..最重要係抽唔中我..XD
Lunch,,食完炒河就同班友仔踢波啦..同平時一樣
但今日真係好無癮,,我o個邊o的人真係冇o野講...不過,,都係玩下姐
地理堂..教呢個熱帶雨林消失o既原因..
英文堂,,差唔多成堂都係做作文改正,,超多o野改...
然後問容豬借o左份o野o黎抄..
放學,,同煒哥.Michael,奶豪一齊走,,去o左M記坐o左..冇乜心情
有時候,,好多o野真係唔會o係你o既掌握之中
我發覺原來我好多時候都會因呢o的o野而唔開心...
唉..有時候唔太明白,,朋友o既定義係乜?
成日陪你一齊o既人,,?成日同你吹水o既人..?
呢個世界上實在太多虛偽o既人,,真真假假
到最後係為o左仇恨,報復定係女人..?
朋友,,不會與你享受榮華富貴
朋友,,會在你危難時無私地援助你
到底,,,依家有冇一個真係明白我的人??
如果真係明白,又知唔知我煩緊乜?
當你如果真係當o個個人係好fd o既fd,,但佢就當你係一攤泥
o個種感覺真係好難受...
虛偽...
我真係好想有一日能夠好似下面o的歌詞咁..諗通..
一切是虛無,,但世界太枯燥
花一世名和利流汗,,到最後同樣是幻覺一種...
|
| 刊登時間:2007-12-10 07:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 6 日 星期四 落雪
今日,,遲o左起身,,搞到輝輝自己一個人o係我樓下到等
真係sorry...因為琴晚搞o野搞得太耐,,所以遲o左起身
都係咁啦..同平時一樣,,行到過去K17見到煒哥
跟住我o地同埋鴻可加白兔一齊行o番o黎...
見到維哥好似好寂寞= ="...o番到學校後,,個肚突然間超痛
咁放低o左書包就去o左三樓"辦大事"啦...辦完後出o黎
諗住上去o既時候,,見到珊姐佢o地落緊去..之後原來prefect要落去
有點兒無奈囉-,-"...落到去原來又o係到講家長日o個兩日點
都唔關我事啦...我都唔得閒去on duty
上到去,,就扮睇o左陣書,,然後就上趙sir堂啦
物理堂,,,好乖乖咁樣聽趙sir搞爛gag加聽日...城城心情好似唔多好
然後比趙sir話係好榜樣..XD,,跟住我o係度諗點解唔比免死金牌我呢..=]
小息,,無無聊聊咁樣就過o左啦....
中文堂,,今日繼續教呢個誧詩...但o係教之前,,啊sir就講出我o地中期評核o既成績
全班第二,,hahaha...都ok開心,,因為今次我自問就考得一一般般
同平時o既水準點都有o的距離..跟住吳銘康條白痴話自己會趺出80名
點知原來係全班第三...haha,,我見佢咁串咀..我就借題發揮..
提議聖誕聯歡大家齊齊玩踩腳趾..XD...咁大家聖誕時應該都好開心
數學堂,,鍾sir就繼續教呢個概率..教呢個幾何概率..唔係好難
啊sir另帶一下..就話呢個1d,2d同3d o個o的o野(因為我唔太記得個種類名><)
講到好複雜,,但好似幾好玩...超弦定理...hahaha
之後啊sir要我o地比個人名佢..我比o左冠城佢..XD...
之後原來"冠城"好花心..有A女朋友同B女朋友...HAHAHAHA..笑死o左
跟住就問o番琴日教o左o的咩o野...
英文堂,,做呢個listening囉...都係咁啦...
Lunch...食炒河..食完之後,,又踢o番波lu=]..真開心呢...
p o左街一次,,同埋又發生呢個飛鞋事件...XD
o番到o黎睇Drama啦...超搞笑囉套o野...A Christmas Carol
個主角講中文.."快o的啦",,"喂..喂..搞錯呀"...XD
然後鍾鍾(天使look真型)出o黎真係...超搞笑...又一次笑死o左
之後到Q&A時間..鍾sir竟然夠膽問問題...原來鍾sir叫David..
聽日我o地o係Maths堂咁叫佢先...XD
放學,,去o左同伍sir傾比賽o的o野..."奧運玩得叻"..XP
傾完之後,,同潘森,蔡冠,煒哥傾攤位會同班會...傾聯歡o的o野
超搞笑...個攤位就叫"法律玩得叻"..haha..抄o番之前個名..
班會就繼續講玩踩腳趾haha....最後走時我o地同周sir吹o左陣水
原來班會仲有六百幾蚊...唔擔心聯歡o既錢...
跟住同煒哥一齊o番去啦,,去o左M記吹水...

光有不同的變化...其實玩相機o既光都幾好玩架..XD
|
| 刊登時間:2007-12-06 08:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | »
|