| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 19 日 星期三 晴天
近排,我好鍾意呢隻歌,所以我決定換歌=]...
呢隻歌o的歌詞都幾有意思,,聽時不妨留意一下...
仲有...有o的o野我淨係想同一個"從前並肩的好兄弟"講
當你激嬲o左一個朋友,你會點做?
當時o既我,,冇立即同你道歉,就搞到依家大家做唔到朋友
到呢一刻我自己都唔知有乜可以令到佢唔再係咁
依家我只能夠,,無言歎息..只可以回想以前開心的回憶
彩虹 周杰倫
哪裡有彩虹告訴我 能不能把我的願望還給我
為什麼天這麼安靜 所有的雲都跑到我這裡
有沒有口罩一個給我 釋懷說了太多就成真不了
也許時間是一種解藥 也是我現在正服下的毒藥
看不見你的笑我怎麼睡得著
你的聲音這麼近 我卻抱不到
沒有地球 太陽還是會繞
沒有理由 我也能自己走
你要離開 我知道很簡單
你說依賴 是我們的阻礙
就算放開 但能不能別沒收我的愛
當作我最後才明白
有沒有口罩一個給我 釋懷說了太多就成真不了
也許時間是一種解藥 也是我現在正服下的毒藥
看不見你的笑我怎麼睡得著
你的聲音這麼近 我卻抱不到
沒有地球 太陽還是會繞
沒有理由 我也能自己走
你要離開 我知道很簡單
你說依賴 是我們的阻礙
就算放開 但能不能別沒收我的愛
當作我最後才明白
看不見你的笑 要我怎麼睡得著
你的聲音這麼近 我卻抱不到
沒有地球 太陽開始環繞環繞
沒有理由 我也能自己走掉
是我說了太多 就承受不了
也許時間是一種解藥 解藥
也是我現在正服下的毒藥
你要離開 我知道很簡單
你說依賴 是我們的阻礙
就算放開 但能不能別沒收我的愛
當作我最後才明白
|
| 刊登時間:2007-12-19 10:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 18 日 星期二 晴天
即使遇到甚麼挫折,我們也不應該輕易放棄
因為新的希望總會在你面前
前兩日,我都係好唔開心,因為...自己亂諗o野
搞到自己超冇mood同埋超爆灰...
所以都冇乜心情去打blog...
依家諗o番起,都真係好傻囉自己
因為其實..一切都應該仲有希望
正如我開呢個blog o既原因
都係因為大家生活o係同一個天空下
點解其他人做到o既o野,,自己會做唔到
所以我o地唔可以咁容易就比o野影響同埋動搖
幸福係靠自己的爭取
而不是隨手就能得到
所以我會努力去追你
不會再給藉口自己
大家都應該加油努力^^...
|
| 刊登時間:2007-12-19 05:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 14 日 星期五 晴天
今日遲o左超多起身呀,,頂= ="
差唔多成七點塔十一先起身,,搞到我又要雞手鴨腳咁執o野
haha..搞得超快囉今日,,竟然可以一個字多o的搞惦唒
塔一前小小就出o左門口啦..大元邨封路,,搞到我要兜路
跟住同昌哥一齊行o番o黎啦...同平時差不多..
早會拎o黎溫英文默書,,然後就吹下水
電腦堂,.繼續做program咁囉...
小息無無聊聊玩下能狗咁樣啦....
中文堂,,繼續有o個o的test,,test完之後傾party o的o野
發覺o的o野食都真係好便宜下,,跟住諗埋玩乜活動咁
英文堂,,默書,,默完check NEIE同埋教gerund...
lunch,,繼續食飯踢波,,多o左o的人上o黎^\/^
普通話堂,,叫能狗幫我做埋..XD,,佢真好人
數學堂,,TEST,,唉..錯o左三題,,唔方好啦今次T^T
歷史堂,,OK sir教得都ok快囉...
放學聯課,,比條友仔的o左去操,,操到五點半先放人,,超攰同眼訓..
sorry楊康,煒哥你o地,,累你o地等我而遲走
其實我今日主要都唔係想打今日發生過o的咩事
而係我o岩o岩上網出攤位問題時,,見到有樣o野令到我有好大o既體會
樣o野呢其實就係講世界末日...會o係2012年發生
初初見到,,我諗我同好多人o既反應都係一樣,,呃人o既o野
繼續望落去,,雖然o個o的神話冇乜科學根據
但係聖經都話
世界末日之前,世界各地有很多戰爭。國家與國家打仗,人與人爭鬥。
世界末日之前,世界上會有很多地方發生饑荒。
世界末日來到之前,世界上會有很多地方發生地震。
諗落,,其實依家呢個世界真係有o的咁o既情況
呢o的情況都唔算係重點,,重點係
人類文明o既進步同經濟o既進一步發展,,其實係不斷破壞緊大自然
全球不斷增溫,,令到好多o野都出現o左異常o既反應
所以根據o番破壞o既速度,如果2012世界末日都唔係話完全唔可信
我覺得好多時候我o地都會覺得一切都係理所當然的
但其實唔係,,唔好當冇世界末日呢個可能
因為當o個日真係o黎到o既話,你就會後悔莫及
所以..我認為我o地應該盡力去做好每一件,每日開心咁過...
我覺得我o地好應該去珍惜眼前人,,珍惜每一刻同你愛o既人相處
咁你就唔會後悔呢一生o既人生...
所以我會更加珍惜同我朋友,屋企人相處o既機會
我以前實在太唔懂得珍惜機會,,只會在旁邊白白望著它走過
我唔會...再比我自己...錯過每一個可以同你相處o既機會..
唔會再比我自己..白白浪費你每次比我o既機會
唔會同你鬧交..一定會信任你..
唔會令你再咁煩惱..
.......................因為我愛你
|
| 刊登時間:2007-12-14 02:39 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | »
|