| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 25 日 星期五 晴天
今日..朝早,唉..因為遲起身,差唔多成塔十先起身
跟住勁快速咁搞o個o的o野啦,點知都要成塔一先出得門口
真係..超唔好彩囉今日= ="...竟然唔得o左帶遮,搞到係咁跑..
跑跑下見到碧玲,之後就見到佢有遮..問佢借o黎,然後同佢一齊o番
跟住都冇乜雨..就廢事再一齊行啦,廢事比人誤會(好似AV咁就唔好啦..XD)
頂頂頂...我o地行到門口就比呀漢截o左隊,真係DAMN...今年第二次遲入隊
之後..上到去放低書包後,就落hall上周會
我同關健冇理過校長講o的乜o野..係咁傾EASON個演唱會隻碟..真開心^^
呀臣今次演唱會真係好FIT...正過上年個Get a life...
我鍾意佢唱我不好愛同月球上的人..真係好有o個種Feelings...
特別係月球上的人..傾o左成個周會後,就上呢個普通話堂
我借o左蚊蚊件校褸o黎著..大激爆多..XD...著o左之後,好似著童裝咁...
小息..見到好多人都好FAKE~~...世界就是這樣子嗎?
中文堂...做聆聽,做完後o係度傾去邊旅行o個o的..haha...唔知點解好Happy
英文堂...好乖仔咁做ERS同埋聽書,林chi同上年比..真係膠o左= ="
Lunch...我o地去o左酒樓食,haha...AV終於間接承認o左玉娟峰事件..XD
數學堂...o係度做o個幾張工作紙..跟住Damien收o左Eddie個cube,仲整古佢= ="...
P.E堂...今日竟然要我o地灑太極..你話係唔係路..~"~
之後灑o個陣時係咁整呀包同埋係咁比人整..XD..之後,拎o左個羽毛球用乒乓球拍打..x)
換衫時..陽具插我,我忍唔住打o左佢三下..SORRY,o個時太激動..
放學後,上去105室做聽日比賽個project...鴻哥msn到講粗口比呀sir發現..
跟住呀sir就空佢..XD..o個時真係笑死o左..之後,我做完我自己要做o既o野..都成六點九..
之後就o係電腦室到一路開住月球上的人,一路訓覺..好舒服呀
訓醒o既時候,都差唔多成七點九啦..唔經唔覺就訓o左一個鐘..
跟住就做埋o的埋尾功夫...咁之後再綵排個PRESENTATION一次,就一齊走
當中呀sir介紹o左隻好歌比我聽...真係好正..係古巨基o既永遠永遠
雖然我唔係佢FANS,但係我覺得佢以前o的歌正過依家o既好多...
跟住,同森源,關立一齊去食呢個M記...個包真係好正囉..^\/^
辛苦o左一日,然後食o既o野總係好味o的..同森源係咁傾nba...
差唔多十點就走o左人...
o番到屋企..打o左一陣機咁...
o岩o岩沖完涼...原來呀媽媽整o左o的粟米湯比我...真係好正..依家仲飲緊
發覺..辛苦完一日..o番到屋企..總會有值得你辛苦o既o野等你..
我愛這碗湯..更愛..回家..XP

|
| 刊登時間:2008-01-26 12:20 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 24 日 星期四 晴天
面具


我不會再帶上面具做人..
真的很辛苦..走進人群假裝開心..
但心內卻不斷回想著那些傷痛
一件值得我做的事
一件令我釋懷的事
一件沒有藉口的事
今天,我終於能夠做到這件事了
|
| 刊登時間:2008-01-24 10:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 23 日 星期三 晴天
今日朝早...都係o個o的時間行o番o黎
但係行到學校之後,忽然間覺得有一種澎湃o既感覺o係肚到發出
所以..我就急急腳咁樣行o番o黎..哇..一個禮拜都唔知去幾多次= ="
我諗至少都有三次..成日都係o個o的時候去..
之後,經公堂...繼續睇o個個傳媒o個段片,睇住兩邊o既人不斷咁拗...
睇完之後就做埋o個張工作紙,然後就o係度講學習活動日o的o野
跟住就o係度討論啦...討論賣o的咩o野最好...諗諗下到鼠盔.xD
小息時..我寧願放棄當值都去睇維哥玩緊o個o的o野..haha
生物堂..繼續教書了..都係咁樣啦,無無聊聊聽書過o左
DT堂..同煒哥一組設計toilet..haha...我強項..我差唔多日日都對住toilet
點會唔知幾長幾闊..x)..但係有o的o野真係令我唔太happy..
Lunch..今日好鬼火..你班友下次咁唔負責任淨係踢波再唔執波,我一定唔幫你o地執
真係好煩呀你o地...個個扮唒睇唔到粒波,拎一拎個波都唔得..不如以後唔好踢呀...
本身已經唔開心架啦..仲要火上加油...
數學堂..乖仔地聽書..心情冇咁火..
歷史堂..ok sir同平時一樣搞爛gag..之後..派之前份o野..有9/10 o既分數..當場o嘴
中文堂...做隨想..今次好求其咁就做o左..我呢o的鍾意自由創作,唔鍾意有o野限制
放學後...今日本來可以早放架..但係又要留低做Flash..途中見到佢o地...
差唔多七點先走啦..但今日都做得幾happy..
真係好想快o的星期六,日...因為呢幾日做flash都好累...
NO ONE CAN FACE IT ALONE!!!..BUT SHALL WE TALK?
|
| 刊登時間:2008-01-23 08:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 58 | »
|