不要浪費每一秒快樂  當夢的天行者
disposalove
暱稱: `' VINCENT
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
HOKLOK1992's Xanga
WINTER's blog
楊康's Qooza
維's Qooza
輝輝's blog
貓's Qooza
煒哥's Qooza
RSS 訂閱
RSS Feed

 
2008 年 1 月 25 日  星期五   晴天
 

今日..朝早,唉..因為遲起身,差唔多成塔十先起身
跟住勁快速咁搞o個o的o野啦,點知都要成塔一先出得門口
真係..超唔好彩囉今日= ="...竟然唔得o左帶遮,搞到係咁跑..
跑跑下見到碧玲,之後就見到佢有遮..問佢借o黎,然後同佢一齊o番
跟住都冇乜雨..就廢事再一齊行啦,廢事比人誤會(好似AV咁就唔好啦..XD)
頂頂頂...我o地行到門口就比呀漢截o左隊,真係DAMN...今年第二次遲入隊

之後..上到去放低書包後,就落hall上周會
我同關健冇理過校長講o的乜o野..係咁傾EASON個演唱會隻碟..真開心^^
呀臣今次演唱會真係好FIT...正過上年個Get a life...
我鍾意佢唱我不好愛同月球上的人..真係好有o個種Feelings...
特別係月球上的人..傾o左成個周會後,就上呢個普通話堂
我借o左蚊蚊件校褸o黎著..大激爆多..XD...著o左之後,好似著童裝咁...
小息..見到好多人都好FAKE~~...世界就是這樣子嗎?
中文堂...做聆聽,做完後o係度傾去邊旅行o個o的..haha...唔知點解好Happy
英文堂...好乖仔咁做ERS同埋聽書,林chi同上年比..真係膠o左= ="

Lunch...我o地去o左酒樓食,haha...AV終於間接承認o左玉娟峰事件..XD
數學堂...o係度做o個幾張工作紙..跟住Damien收o左Eddie個cube,仲整古佢= ="...
P.E堂...今日竟然要我o地灑太極..你話係唔係路..~"~
之後灑o個陣時係咁整呀包同埋係咁比人整..XD..之後,拎o左個羽毛球用乒乓球拍打..x)
換衫時..陽具插我,我忍唔住打o左佢三下..SORRY,o個時太激動..
放學後,上去105室做聽日比賽個project...鴻哥msn到講粗口比呀sir發現..

跟住呀sir就空佢..XD..o個時真係笑死o左..之後,我做完我自己要做o既o野..都成六點九..
之後就o係電腦室到一路開住月球上的人,一路訓覺..好舒服呀
訓醒o既時候,都差唔多成七點九啦..唔經唔覺就訓o左一個鐘..
跟住就做埋o的埋尾功夫...咁之後再綵排個PRESENTATION一次,就一齊走
當中呀sir介紹o左隻好歌比我聽...真係好正..係古巨基o既永遠永遠
雖然我唔係佢FANS,但係我覺得佢以前o的歌正過依家o既好多...
跟住,同森源,關立一齊去食呢個M記...個包真係好正囉..^\/^
辛苦o左一日,然後食o既o野總係好味o的..同森源係咁傾nba...
差唔多十點就走o左人...

o番到屋企..打o左一陣機咁...
o岩o岩沖完涼...原來呀媽媽整o左o的粟米湯比我...真係好正..依家仲飲緊
發覺..辛苦完一日..o番到屋企..總會有值得你辛苦o既o野等你..
我愛這碗湯..更愛..回家..XP

 
刊登時間:2008-01-26 12:20 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天
 

面具



我不會再帶上面具做人..
真的很辛苦..走進人群假裝開心..
但心內卻不斷回想著那些傷痛
一件值得我做的事
一件令我釋懷的事
一件沒有藉口的事
今天,我終於能夠做到這件事了

 
刊登時間:2008-01-24 10:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天
 

今日朝早...都係o個o的時間行o番o黎
但係行到學校之後,忽然間覺得有一種澎湃o既感覺o係肚到發出
所以..我就急急腳咁樣行o番o黎..哇..一個禮拜都唔知去幾多次= ="
我諗至少都有三次..成日都係o個o的時候去..
之後,經公堂...繼續睇o個個傳媒o個段片,睇住兩邊o既人不斷咁拗...
睇完之後就做埋o個張工作紙,然後就o係度講學習活動日o的o野
跟住就o係度討論啦...討論賣o的咩o野最好...諗諗下到鼠盔.xD

小息時..我寧願放棄當值都去睇維哥玩緊o個o的o野..haha
生物堂..繼續教書了..都係咁樣啦,無無聊聊聽書過o左
DT堂..同煒哥一組設計toilet..haha...我強項..我差唔多日日都對住toilet
點會唔知幾長幾闊..x)..但係有o的o野真係令我唔太happy..
Lunch..今日好鬼火..你班友下次咁唔負責任淨係踢波再唔執波,我一定唔幫你o地執
真係好煩呀你o地...個個扮唒睇唔到粒波,拎一拎個波都唔得..不如以後唔好踢呀...
本身已經唔開心架啦..仲要火上加油...

數學堂..乖仔地聽書..心情冇咁火..
歷史堂..ok sir同平時一樣搞爛gag..之後..派之前份o野..有9/10 o既分數..當場o嘴
中文堂...做隨想..今次好求其咁就做o左..我呢o的鍾意自由創作,唔鍾意有o野限制
放學後...今日本來可以早放架..但係又要留低做Flash..途中見到佢o地...
差唔多七點先走啦..但今日都做得幾happy..
真係好想快o的星期六,日...因為呢幾日做flash都好累...
NO ONE CAN FACE IT ALONE!!!..BUT SHALL WE TALK?

 
刊登時間:2008-01-23 08:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]