| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 16 日 星期三 晴天
一生只有一個接一個的失敗...
我發覺我真的很失敗,只會令人不開心
只會讓愛我的人一個一個離我而去..
只會令我的朋友一個一個VERY UPSET
連朋友也不再信任我,不再和我聊天
我是一個失敗者..
對不起,我的朋友(城城)
令你這麼久以來也那麼不快...
原來我是這樣的一個人,相識是一種緣份
我不想我們是這樣子...我不是好人
對你不夠好..對妳也不夠好...
我只會令你們痛苦..真的對不起
那麼久以來,我一直也是錯..不好意思,我的朋友(城城)
|
| 刊登時間:2008-01-16 06:15 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 15 日 星期二 晴天
想太多
今日真係好唔開心,唔知點解呢...
可能係因為屋企近排真係發生o左太多o野
有時候真係好想知道屋企點解會咁..
呢o的o野影響我真係好大,至於係咩,如果大家真係想知
咁就直接問下我啦...o係屋企真係冇乜心情
朝早,都係同平時差唔多時間起身到啦..
跟住都係自己一個o番o黎,之前行o番o黎o既時候
都會諗下o個o的o野..但依家唔會..
跟住o番到o黎就有咩晨讀...哇,邊有人會記得帶書睇呢- -"
之後就調位啦..頂,有冇搞錯呀><...我咁高點解要坐前
雖然我冇維哥咁高姐,但都唔洗調我到最前._."
同貓一齊坐,我冇乜所謂...最緊要唔係同慈姐坐..XD
經公第一堂,講o左BA乜O野學習活動日Oo個日會做乜..
我鍾意啊SIR以前o個個project個名..."錶,你有冇"..X)
經公第二堂,就派第一份卷啦..預o左考得唔係太好...
都ookk o既..最高係amy,意料之內..我都有83分..都唔錯
小息,無無聊聊kaikai地咁過o左啦..
生物堂,初頭對卷時真係以為錯好鬼多..但派o番o黎竟然有25/33
比最高o既楊康低一分= ="...我覺得都幾好啦..
um..跟住大笨象o係度吹水..我o地o個組自己o係度傾計,冇理過佢up乜x)
家政堂,Miss又冇o番啦..超開心,因為唔洗TEST^^
但係又好鬼無聊..歐陽比我聽o左一段o野..當場笑死o左XD
LUNCH..無無聊聊o係球場托o左陣,之後同AV去o左個地方吹水
有時候..得閒o既時候真係唔太好..因為得閒就成日亂諗o野..
所以就得閒都要搵o的機o黎打下先..XD
數學堂..對卷加派卷...唉..成績唔係好好囉..有三度根本唔應該扣分
都比人扣左..果度夾埋差唔多九分...87分..唯有下次努力...
歷史堂..都係對卷加派卷,93.5分...差張聰1.5分..都考得幾好
真係有o的估唔到咁都有九字頭..因為我覺得都係做得唔多好
中文堂..派o左三份卷啦..三份都係ookk咁啦..
坐呢個位都幾無聊下..因為最多都只可以同貓傾計..其他都唔太o岩KEY
放學..好得閒..所以就去o左打blog...
近排好鍾意聽柏豪o既一首歌..隻歌叫做想太多
有時候...做人愈想得就會愈煩...所以真係無需想太多
我覺得下面o個三句講得好o岩..人生真係過得好快同埋真係好短
所以唔應該唔開心同埋亂諗o野..
(但我就好多時都做唔到,或者我有時真係諗得太多)
人生只是區區一課 太短促卻為何 這樣委屈的過
|
| 刊登時間:2008-01-15 04:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 58 | »
|