| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 9 日 星期三 晴天
唉...今日考試唔係太好囉..冇乜MOOD...
算了吧...聽日是COMPUTER...加油加油...!!
放學後..去o左寶湖打o左五個鐘波..我控波o既自信o番唒o黎啦
我決定決心去做一個TOPTOP o既小前...
最尾o個一場..大家真係打到好HIGH..本來我o個邊輸緊2:6...
哇..真係打到好辛苦..基本上周周條友真係冇用..籃板又輸..射波又唔惦
之後我同輝輝就好努力咁打...追到7:7..真係超勁.XD
然後..最尾贏o左..贏10:8..hahaha...所以打波呢o的o野唔打到最後就真係唔知會點
但我入完最尾o個球後..成隻左腳抽筋..超爆痛...抖o左一陣..
然後..睇完關健挑周周..關健贏o左...我以為已經抖完啦..就JUMP SHOOT o左一o野
哇..頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂..........射完之後..兩隻腳直唒...整情郁唔到
抽筋抽到激爆超爆痛呀..痴線...痛到我想喊...我o個時真係超叉叉痛...
之後抖多o左陣..終於鬆o番啦o的筋..但行路都有少少痛= ="...
之後同關健加周周一齊o番去..o番到屋企..發生o左件事...好唔開心T^T..
屋企人就係咁樣...心淡...
|
| 刊登時間:2008-01-09 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 8 日 星期二 晴天
HAHAHA...今日唔知點解過得特別開心...
終於明白快不快樂有天總過去o既意思..XD
今日朝早,,都係好似琴日咁同啊哥一齊o番
其實因為呢一排大元o個邊整路,咁o岩大家又可以同路行o番學
我都唔係太想同佢一齊行,因為我唔係太鍾意有人o係度哦我- -"
之後就o番o黎啦..o番o黎時見到煒哥,之後就一齊入去
跟住一齊溫書啦...途中有人做o左件事令我異常開心^\/^...
溫o左一陣公函啦..今日隻狗竟然冇吠到..真係好罕見..
之後上去考啦..發現原來今次係考演講辭,有冇搞錯呀- -"..
因為我都冇乜溫過演講辭o既格式..我本來係tip出公函
點知出第二樣..真係OH MY GOODNESS....之後揀o左乙o既後悔
當時心中有兩樣o野突然彈出..一,就係寫愛情..二,就係寫悶o的o既親情
之後都係寫親情算..因為愛情比較難寫...考完後..聽到關健講寫發明智能狗..
o個時真係笑死o左..XD..之後,又去o左辦大事..不過..今日有o的唔同
haha...我去o左呢個地下o既廁所到辦..地方唔同o左..之後溫o左一陣書..
就上去考試啦..跟手巨人帶我o地帶錯地方..之後上o番去406..
之後再落o番去201..真係比人玩死= ="..見到佢做卷都醒神點...^^
我做得唒歷史卷..真係HAPPY..因為我歷史卷成日都唔夠時間做
考完後,再落o番去..無無聊聊吹吹下水咁樣就過o左..
然後再上o番去考LISTENING...HAHAHA..Ms Leung問o左我一個問題
就係依家幾點..但我真係睇唔明佢o個隻ESPRIT錶..所以答唔到佢-V-"
之後就o係度話囉..XD....跟住考Listening啦..我對今次份卷都幾有信心
可能太有自信啦- -"...跟住等埋楊康,同鴻哥,呀包佢o地去食o野
之後就去o左大元啦..見到Issac同Eddie佢o地..跟住就同佢o地一齊o係VIP食o野
日本o野o的豬扒都真係幾好味..Jacky Sin途中不斷比人串..XD
Lunch後..我o地成班友衝o左上"大佬"JACKY SIN屋企..超好笑..
之後..用佢啊媽部電腦同EDDIE加煒哥o係咁睇MV..睇情永落..正@@
佢o地班人就玩大富翁...跟手,,EDDIE就自己一個走o左..
我同煒哥繼續聽歌..然後,我就衝o左出去玩o左一次大細圍"識"...
拎o左五千蚊大富翁去玩..真係超勁wor..咁樣贏o左..XD..我真神..XD
跟住我o地成大班人係咁睇爛GAG..睇詹瑞文o的gag..真係超好笑...
真係玩得好開心..^\/^...
|
| 刊登時間:2008-01-08 10:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 7 日 星期一 晴天
我真的不配你....
對唔住..令你咁唔開心...
我不配 周杰倫
這街上太擁擠 太多人有秘密 玻璃上有霧氣在被隱藏起過去
妳臉上的情緒 在還原那場雨 這巷弄太過彎曲走不回故事裡
這日子不再綠 又斑駁了幾句 剩下搬空回憶的我在大房子裡
電影院的座椅 隔遙遠的距離 感情沒有對手戲妳跟自己下棋
還來不及仔仔細細寫下妳的關於
描述我如何愛妳 妳卻微笑的離我而去
#這感覺 已經不對 我努力在挽回
一些些 應該體貼的感覺 我沒給
妳嘟嘴 許\的願望很卑微 在妥協
是我忽略 妳不過要人陪
這感覺 已經不對 我最後才了解
一頁頁 不忍翻閱\的情節 妳好累
妳默背 為我掉過幾次淚\ 多憔悴
而我心碎妳受罪 妳的美 我不配
Repeat once
Repeat #
|
| 刊登時間:2008-01-07 05:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 58 | »
|