| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 11 日 星期二 晴天
今日,,又係咁樣啦..對一切都冇一個想追求o既心
朝早差唔多成八點一先出門口..又做o番以前o既我
諗o番起之前,,同煒哥一齊o番都ookk o既...
第一堂係班主任堂,,講呢個前途o既計劃o個類...
其實我對呢o的o野一早已經有唒準備...
所以我都唔係太驚呢o的事o既來臨..
之後派成績表啦,,全班同全級都係第二..
心情都係咁啦..同amy差距太大了...點都要努力咁追回來
普通話,做埋o的無聊o既活動..冇興趣
小息kaikai o地咁樣周圍走就過o左啦..
中文堂,,o黎呢個突擊test..我發覺我對呢o的o野o既準備真係唔惦
所以我點都要改下呢個陋習,,通常都係開學o既時候雄心壯志
但一到中間就會懶散...我都真係要改改佢
英文堂,,做兩個test..無乜感覺..就快虛脫
Lunch,,食完o野又係咁啦,,去o左同班友踢波
煒哥將粒波踢走落去,,我諗楊康會傷心
數學堂,,派卷講卷..冇乜o野做
P.E..體適能,,做完就去踢波..其中我都入o左三球..有球係靚波
放學同班友傾o左陣計,,就同煒哥走o左人
去o左M記加8號傾計,,,諗到..假如...
|
| 刊登時間:2007-12-11 07:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | »
|