不要浪費每一秒快樂  當夢的天行者
disposalove
暱稱: `' VINCENT
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
HOKLOK1992's Xanga
WINTER's blog
楊康's Qooza
維's Qooza
輝輝's blog
貓's Qooza
煒哥's Qooza
RSS 訂閱
RSS Feed

 
2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天
 

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:改詞(紙屑) )
 
刊登時間:2007-12-12 01:25 AM


 
2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天
 

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:唔想其他人睇 )
 
刊登時間:2007-12-11 07:38 PM


 
2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天
 

今日,,又係咁樣啦..對一切都冇一個想追求o既心
朝早差唔多成八點一先出門口..又做o番以前o既我
諗o番起之前,,同煒哥一齊o番都ookk o既...
第一堂係班主任堂,,講呢個前途o既計劃o個類...
其實我對呢o的o野一早已經有唒準備...
所以我都唔係太驚呢o的事o既來臨..
之後派成績表啦,,全班同全級都係第二..
心情都係咁啦..同amy差距太大了...點都要努力咁追回來
普通話,做埋o的無聊o既活動..冇興趣

小息kaikai o地咁樣周圍走就過o左啦..
中文堂,,o黎呢個突擊test..我發覺我對呢o的o野o既準備真係唔惦
所以我點都要改下呢個陋習,,通常都係開學o既時候雄心壯志
但一到中間就會懶散...我都真係要改改佢
英文堂,,做兩個test..無乜感覺..就快虛脫
Lunch,,食完o野又係咁啦,,去o左同班友踢波
煒哥將粒波踢走落去,,我諗楊康會傷心

數學堂,,派卷講卷..冇乜o野做
P.E..體適能,,做完就去踢波..其中我都入o左三球..有球係靚波
放學同班友傾o左陣計,,就同煒哥走o左人
去o左M記加8號傾計,,,諗到..假如...

 
刊登時間:2007-12-11 07:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]