不要浪費每一秒快樂  當夢的天行者
disposalove
暱稱: `' VINCENT
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
HOKLOK1992's Xanga
WINTER's blog
楊康's Qooza
維's Qooza
輝輝's blog
貓's Qooza
煒哥's Qooza
RSS 訂閱
RSS Feed

 
2008 年 1 月 22 日  星期二   晴天
 

發覺原來自己真係好KAI...成日都諗多o左..
仲有成日都會亂諗o野令到自己唔開心...
太多疑啦我,所以我依家都唔會再咁多o野諗..
我相信我唔會再有得閒o既時間去亂諗o野,因為近排我愛上了訓覺
冬天訓覺真係好舒服..個人入o左被窩之後根本就唔想跳出o黎
人大o左,發現休息o既時間愈來愈少...好好地咁休息真係好正
o係夢入面冇唒唔開心o既o野,都幾開心..不過..夢係虛幻o既
現實做人都應該要樂觀面對每一件事..XD

今日朝早..同平時差唔多時間起身,出門口
咁o既生活真係正..琴晚訓o左好耐..今朝好遲先起身
物理堂..派卷..最差原來係呢科..不過派唒卷..一身鬆唒~~
派完卷後同趙sir傾o左一陣波..估唔到呀sir都有睇波@~@
之後,同大和加楊康係到吹水..haha..超爆笑...
小息..我都係同楊康o係度吹水囉...
中文堂...好乖仔咁聽書,其實只係我呢個位冇人可以同講o野
前後左右冇乜o岩KEY o既人..跟住講講下書講到鬥雞= ="
數學堂...繼續統計o個o的o野,不太難..休息時間,發現啊sir瘦o左啵..XD

英文堂...調o左位><,冇得再坐呀包後面..坐林CHI隔離..隨時上堂比佢嘈死- -"
Lunch..去呢個好耐都冇去o既贈飲到食飯..o的黑椒都係咁辣
英文堂..做ERS..睇書睇o左成堂..超眼訓= ="
經公堂..繼續講大眾傳媒o既問題..梁sir o的爛gag o番o黎了= ="
REE堂..同蔡耀o係"傾計"..同埋今日天氣都好凍..x)
放學..繼續做呢個FLASH...

 
刊登時間:2008-01-22 08:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天
 

人就係咁犯賤...總係要失去o左,才會懂得珍惜
我...就係一個好例子...
但係好多時候,有o的o野你失去o左就會永遠失去
唔會再有機會比你挽救o番...
我...原來真係咁令到大家咁唔開心,同埋咁乞你地憎..
對唔住...

 
刊登時間:2008-01-21 07:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天
 

點解咁多唔開心o既事總要o係今年發生..?
點解我會做錯o左咁多事..?
點解朋友唔可以做一世..?
點解我會咁犯眾憎..?
點解鬧交仲慘過情侶分手..?
一切也只是我自作聽明..?
還是一開始已經錯了..?
連朋友都冇埋,我真係好想去死..
做人真係冇意思...
朋友都冇,真係呢個世界冇o野值得我留戀
做人真係好冇樂趣,好辛苦
當我如果有日真係撐唔住,我一定會..喊成幾個鐘
然後再....唔知會做o的咩傻o野
友..?..我沒有...
我已經麻木了
不如把我帶走這個地獄吧..!

 
刊登時間:2008-01-19 10:40 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]