| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 22 日 星期二 晴天
發覺原來自己真係好KAI...成日都諗多o左..
仲有成日都會亂諗o野令到自己唔開心...
太多疑啦我,所以我依家都唔會再咁多o野諗..
我相信我唔會再有得閒o既時間去亂諗o野,因為近排我愛上了訓覺
冬天訓覺真係好舒服..個人入o左被窩之後根本就唔想跳出o黎
人大o左,發現休息o既時間愈來愈少...好好地咁休息真係好正
o係夢入面冇唒唔開心o既o野,都幾開心..不過..夢係虛幻o既
現實做人都應該要樂觀面對每一件事..XD
今日朝早..同平時差唔多時間起身,出門口
咁o既生活真係正..琴晚訓o左好耐..今朝好遲先起身
物理堂..派卷..最差原來係呢科..不過派唒卷..一身鬆唒~~
派完卷後同趙sir傾o左一陣波..估唔到呀sir都有睇波@~@
之後,同大和加楊康係到吹水..haha..超爆笑...
小息..我都係同楊康o係度吹水囉...
中文堂...好乖仔咁聽書,其實只係我呢個位冇人可以同講o野
前後左右冇乜o岩KEY o既人..跟住講講下書講到鬥雞= ="
數學堂...繼續統計o個o的o野,不太難..休息時間,發現啊sir瘦o左啵..XD
英文堂...調o左位><,冇得再坐呀包後面..坐林CHI隔離..隨時上堂比佢嘈死- -"
Lunch..去呢個好耐都冇去o既贈飲到食飯..o的黑椒都係咁辣
英文堂..做ERS..睇書睇o左成堂..超眼訓= ="
經公堂..繼續講大眾傳媒o既問題..梁sir o的爛gag o番o黎了= ="
REE堂..同蔡耀o係"傾計"..同埋今日天氣都好凍..x)
放學..繼續做呢個FLASH...
|
| 刊登時間:2008-01-22 08:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 21 日 星期一 晴天
人就係咁犯賤...總係要失去o左,才會懂得珍惜
我...就係一個好例子...
但係好多時候,有o的o野你失去o左就會永遠失去
唔會再有機會比你挽救o番...
我...原來真係咁令到大家咁唔開心,同埋咁乞你地憎..
對唔住...
|
| 刊登時間:2008-01-21 07:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 19 日 星期六 晴天
點解咁多唔開心o既事總要o係今年發生..?
點解我會做錯o左咁多事..?
點解朋友唔可以做一世..?
點解我會咁犯眾憎..?
點解鬧交仲慘過情侶分手..?
一切也只是我自作聽明..?
還是一開始已經錯了..?
連朋友都冇埋,我真係好想去死..
做人真係冇意思...
朋友都冇,真係呢個世界冇o野值得我留戀
做人真係好冇樂趣,好辛苦
當我如果有日真係撐唔住,我一定會..喊成幾個鐘
然後再....唔知會做o的咩傻o野
友..?..我沒有...
我已經麻木了
不如把我帶走這個地獄吧..!
|
| 刊登時間:2008-01-19 10:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 58 | »
|