不要浪費每一秒快樂  當夢的天行者
disposalove
暱稱: `' VINCENT
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
HOKLOK1992's Xanga
WINTER's blog
楊康's Qooza
維's Qooza
輝輝's blog
貓's Qooza
煒哥's Qooza
RSS 訂閱
RSS Feed

 
2008 年 1 月 3 日  星期四   晴天
 

今日,係開考o既大日子..懷著既緊張又害怕o既心情去面對
同平時差唔多咁o既時間到起身啦,,但係就冇乜時間溫書
行o番o黎時,發現..唉..大元條路整咁鬼耐都未整好..
又要兜路o番o黎真係煩呢= ="...跟住o番到去個個都好注視我個頭
剪o左頭髮姐- -"...然後集隊,江sir又o係度講o個o的考試rules...
之後,我o地就上去考啦..得大竹一個同女仔佢o地一齊考..XD
考writing,haha..我其中一個強項..不過,點都有o的壓力..
揀o左TOPIC II o黎做啦...唔係好難..但我唔太記得個format係咩..
所以有o的驚比人扣格式分= ="...作到最尾..寫好唒所有o野..就o岩o岩好收卷
唉..冇得check有冇串錯字..但我內容都幾充實..加油加油吧

小息..同楊康,煒哥一齊溫書啦..但之後佢過o左o黎..搞到心亂如麻..
想同佢講o野,又唔知點好...算啦..繼續溫書..
跟住上去開學啦..做做下..唔記得o左坡度點計..份卷都ok難...我自己覺得
有o的淆底..放學..lunch同楊康佢o地一齊食啦..痴線..加五蚊凍飲.唔好去搶= ="
食完就同楊康吹水啦..好爽..X)
依家唔知點解個心總係"囉囉亂"..好猶豫..唔知點做好..但我會努力考試架啦=]!!!

 
刊登時間:2008-01-03 02:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 1 月 2 日  星期三   晴天
 

SORRY呀...琴日唔記得補打o番除夕o個日做過o的咩"正"o野
所以依家我會補打o番先...

12月31日 除夕

o個日呢我就唔係話好早起o左身,因為Before that day
我同我啊哥打winning打到差唔多成3點幾...
hahaha..估唔到上年再後一次打winning,我贏o左我啊哥
我隊皇馬贏4:1...真係犀利呢...之後o個日朝早,
我同AVo係咁o係msn到吹水吹到兩點幾...
我o地就出o左o黎吹啦,去o左stadium o個邊吹..
吹o左好多o野,好耐都未試過同佢咁吹..真係好爽...
我都係比較鍾意傾人生哲理..=]..之後,不經不覺就已經五點
咁我o地返o番屋企搞o番o的o野先至再出去..

差唔多六點半到就過去太和火車站o個邊塔火車去粉嶺,
本來輝輝會陪我去o架,但係佢要陪佢o的親戚去MK先,
so要我自己一個人傻更更咁樣去><...o係塔車途中諗o左好多o野
就算比我時光倒流幾多次都好,我都會揀同你一齊..
因為一齊唔係為o左結果而係我真係愛你...
去到粉嶺o個邊打比呀雞問下點去,之後去o左塔273去華明o個邊

然後..去到華明再打電話比佢o地,原來輝輝已經去o左呀婷屋企- -"
原來我係遲o左咁多o既..之後,呀雞同呀婷接我去佢屋企
輝輝比我o地發現o左同某某傾電話..你曳曳啦..XD
佢o地已經買唒o的o野,仲整好唒等我o地人齊就可以開餐..
真係開心..乜都唔洗我去搞,就可以慢慢享用...XD
打邊爐唔知點解總係比人一種好有親情feel,好warm o既感覺..
o係冬天呢o的咁凍o既天氣打真係好正..

打啦打啦..食o左超多o野..最鍾意食o既都係牛肉...
唔知點解佢o地o係咁叫baby(輝輝同呀婷互叫),baby2號(呀雞)
而我呢就比佢叫做Bobby..XD...雖然係狗名,但都好好笑..haha
baby輝就o係打邊爐時,食o左粒生o既o野= ="..下次小心o的啦..
打到差唔多九點幾o既時候開始打麻雀..其實我同baby2號係唔識打..

之後,兩個baby就教我同埋baby2號..慢慢就開始識打
跟手,十點到Mary就o黎到呀婷屋企..佢又打埋一份...
原來一齊打麻雀真係幾好玩..識打少少之後就贏o左兩鋪,,真係開心=]
打到差唔多十一點,我o地再打o番邊爐,我同baby輝落o左去ok買牌o個o的
之後上o番o黎繼續打啦..o的丸仔真係好味=]!!

跟住去差唔多十二點,我o地就倒數啦..10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0
咁就2008年...2007的事已成過去啦...
跟手我幫Mary開o左齋..之後比o番baby輝開齋= ="..
鋤o左一陣DEE..baby婷個家姐就o番o左o黎,同佢個樣都有幾分相似

只不過高少少...之後佢o地就打麻雀啦...我就衝o左入去房打陣msn
之後,一點幾baby2號就話要走,咁之後我同Mary咪陪佢囉..
送到佢走o左..我o地就一齊走..之後Mary就塔的士,我就行o番去...
差唔多兩點幾先o番到屋企...過o左一個好特別o既除夕..
希望新o既一年,大家都開開心心咁過!!!

 
刊登時間:2008-01-02 08:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 1 月 2 日  星期三   晴天
 

我琴晚就o係度諗如果我個日記成日打滿關於佢o既o野
而又得唔到佢o既瀏覽,咁我打佢o的o野又有用咩..?
既然佢個心入面已經冇我,咁我其實係咪應該學會灑脫?
或者...放棄都係一種愛的表現,因為..唔應該強迫佢去愛一個人
所以....我會背叛自己的心去迎合你的決定...
講到佢好似唔o岩咁..其實唔關佢事...只係我白白浪費o左一個機會
一個同愛人一齊生活o既機會...
所以大家唔好似我咁..應該珍惜每一個同自己愛人一齊o既機會
如果唔係就會好似我咁,愛..得..太..遲...
我近排又開始覺得對家人開始冷淡o左...
因此我開始會努力修補呢份親情...
hahaha...估唔到08年第一篇o既blog就打o的咁o既o野

其實之前o個一排我都好頹廢,頹廢o左成個聖誕假...
只係得平安夜,聖誕節同埋除夕比較過得開心o的...
所以由今日開始我唔會再比自己頹廢落去...
唔會好似上年咁,因感情用事而令到自己成績差
我o既目標就係主科四科都係全級頭五名內...
TRY MY BEST TO BEAT AMY...<---The most important
Although it is not a easy thing,I will try my best
COZ I AM VINCENT...DO U SUPPORT ME??
THAT'S MY GOAL.....
Therefore I won't always play the computer during exams.
依家好有火呀....YAYAYA

 
刊登時間:2008-01-02 03:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]