| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 10 日 星期日 晴天
若舊有記憶不可以用慢鏡拍低
隨時代變遷快樂流逝
並沒有什麼好比友情難以取替
從無懼歲月每分鐘的洗禮
一切都沒有友情那麼重要..
朋友...多謝你...我會改變自己的壞脾氣.
楊康 - 雖然我同你成日爆粗..x)
但係你點都會o係我唔開心o既時候,比支持我
所謂o既支持其實就係係咁串我,令我諗通..ha
你會叫我勇敢去對呢o的事件.唔好做懦夫
我鍾意你對朋友的坦白,包容.....
你o係心目中永遠都係最好o既p街..XD
蔡冠 - 雖然我o地升o左上FORM3後,爭吵真係多o左好多
又唔會好似以前咁乜水都吹..但係我都好鍾意你果份真性情
對朋友的好,對朋友的真..其實..我真係好對唔住之前件事
我自己真係唔好意思令到你咁唔開心...
如果可以時光倒流.我一定會改變o個件事...但依家我會改變自己先
見到你唔開心,我都會唔開心..
你永遠都係我最死o既死黨...
肥輝 - 好開心可以同你好o番呀...希望我o地可以好似以前咁啦
其實...你o係我心入面都係好好好好重要o既一個
搵日我o地再去影貼紙相啦xd...今次影好o的..x)
同你一齊玩真係好happy..
煒哥 - 雖然今年識o左你呢個fd..但係大家一齊玩都玩得好開心
我知道有時候我係一個好煩o既人,所以都多謝你o係我迷惘時拉o番我出o黎
你都唔好再咁迷佢啦....對自己唔好呀..希望你快o的轉到角..XD
關健 - 又係啦..雖然今年先識你,但係吹水o既時候,你令我明白o左好多o野
可能大家都係鍾意EASON..傾上o黎易傾o的..你係一個好人
之前件事,都幫o左我好多..唔該...祝你同ling豬永永遠遠都咁開心咁一齊!
AV - 識o左三年..三年都係扮唒廢o個o的人(唔介意我咁講嘛..XD)..
呢兩年同你熟o左好多...都係o個句佢o既志向係導人向淫..XD
成日o係度講咩自己勁大勁粗..我o係度諗..係唔係你大脾咋..x)
肥昌 - 識o左兩年..haha...減下肥啦你..近排成日同你msn都好開心..^^
講o野都仲係咁高音= ="...
家儀 - 都係今年先識你..你係我認識o既女仔中最有火o既一個-V-
其實我都唔知點解近排成日同你傾計...但係你都係我一個好朋友
有咩唔開心o既事,我都會同你講..因為我知你信得過..
你係我認識o既女仔入面我最fd o既一個...記住改下自己o的性格
肥菇 - 我發覺今年我識o左好多好朋友- -"...可能之前坐過我隔離
所以大家都好熟..有咩事都會傾下咁,多謝你o係我唔開心時安慰我..
珊姐 - 識o左三年..今年先特別fd...都幾好人-V-"
呀雞n呀蚊 - 今年先識你兩個...幾玩得呀..都幾鍾意同你o地o係msn到傾計..
HIDY - 其實..認真咁講..我上年已經鍾意o左你..只不過係暗戀= ="
到依家我仲未放得低...但我已經識得o係咩時候做咩o野
我真係好多謝你曾經比我開心o個種感覺..都好多謝你令我變得更加堅強..
我真係好唔開心之前同你嗌交..其實你做o既每樣o野都好影響住我
你一o的都唔野蠻..你仲好可愛..或者我永遠都唔適合你去愛...
祝你能夠搵一個比我更好o既男仔!!
|
| 刊登時間:2008-02-10 06:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 7 日 星期四 晴天
新年快樂!!
希望新一年身邊的人開開心心!!身體健康!!
希望自己學業進步!!龍馬精神!!
win神
|
| 刊登時間:2008-02-07 02:49 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 4 日 星期一 晴天
蔡耀生日快樂..!!!
有時候..楊康講得好o岩,有D o野想做就應該做...
唔應該去等..咁樣自己先唔會有遺憾..DON'T THINK JUST DO
但係..我真係鼓唔起我o既勇氣去同你講..
我真係好想同你講..
"唔好比任何反應我
唔好比任何回應我
唔好當我係講笑
對唔住..我愛你.."
但原來..講呢o的咁o既o野..真係開不了口..
所以都係擺o番o係心入面算-V-"
或者...憎恨可以解決自己o既煩惱...
對不起..楊康...麻煩了你那麼久..!!!
對不起..蔡冠...要你為我煩埋一份!!!
對不起..我的兄弟...我不會再這樣子!!!
多謝妳..你能讓我堅強起來!!
不流淚的機場...

|
| 刊登時間:2008-02-04 07:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 58 | »
|