不要浪費每一秒快樂  當夢的天行者
disposalove
暱稱: `' VINCENT
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
HOKLOK1992's Xanga
WINTER's blog
楊康's Qooza
維's Qooza
輝輝's blog
貓's Qooza
煒哥's Qooza
RSS 訂閱
RSS Feed

 
2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天
 

若舊有記憶不可以用慢鏡拍低
隨時代變遷快樂流逝
並沒有什麼好比友情難以取替
從無懼歲月每分鐘的洗禮

一切都沒有友情那麼重要..
朋友...多謝你...我會改變自己的壞脾氣.
楊康 -  雖然我同你成日爆粗..x)
            但係你點都會o係我唔開心o既時候,比支持我
         所謂o既支持其實就係係咁串我,令我諗通..ha
           你會叫我勇敢去對呢o的事件.唔好做懦夫
           我鍾意你對朋友的坦白,包容.....
          你o係心目中永遠都係最好o既p街..XD

蔡冠 -  雖然我o地升o左上FORM3後,爭吵真係多o左好多
         又唔會好似以前咁乜水都吹..但係我都好鍾意你果份真性情
             對朋友的好,對朋友的真..其實..我真係好對唔住之前件事
         我自己真係唔好意思令到你咁唔開心...
           如果可以時光倒流.我一定會改變o個件事...但依家我會改變自己先
              見到你唔開心,我都會唔開心..
          你永遠都係我最死o既死黨...

肥輝 - 好開心可以同你好o番呀...希望我o地可以好似以前咁啦
             其實...你o係我心入面都係好好好好重要o既一個
          搵日我o地再去影貼紙相啦xd...今次影好o的..x)
               同你一齊玩真係好happy..

煒哥 - 雖然今年識o左你呢個fd..但係大家一齊玩都玩得好開心
           我知道有時候我係一個好煩o既人,所以都多謝你o係我迷惘時拉o番我出o黎
        你都唔好再咁迷佢啦....對自己唔好呀..希望你快o的轉到角..XD

關健 - 又係啦..雖然今年先識你,但係吹水o既時候,你令我明白o左好多o野
             可能大家都係鍾意EASON..傾上o黎易傾o的..你係一個好人
           之前件事,都幫o左我好多..唔該...祝你同ling豬永永遠遠都咁開心咁一齊!

AV -  識o左三年..三年都係扮唒廢o個o的人(唔介意我咁講嘛..XD)..
         呢兩年同你熟o左好多...都係o個句佢o既志向係導人向淫..XD
         成日o係度講咩自己勁大勁粗..我o係度諗..係唔係你大脾咋..x)

肥昌 - 識o左兩年..haha...減下肥啦你..近排成日同你msn都好開心..^^
           講o野都仲係咁高音= ="...

家儀 - 都係今年先識你..你係我認識o既女仔中最有火o既一個-V-
         其實我都唔知點解近排成日同你傾計...但係你都係我一個好朋友
              有咩唔開心o既事,我都會同你講..因為我知你信得過..
           你係我認識o既女仔入面我最fd o既一個...記住改下自己o的性格

肥菇 - 我發覺今年我識o左好多好朋友- -"...可能之前坐過我隔離
             所以大家都好熟..有咩事都會傾下咁,多謝你o係我唔開心時安慰我..

珊姐 - 識o左三年..今年先特別fd...都幾好人-V-"

呀雞n呀蚊 - 今年先識你兩個...幾玩得呀..都幾鍾意同你o地o係msn到傾計..

HIDY - 其實..認真咁講..我上年已經鍾意o左你..只不過係暗戀= ="
            到依家我仲未放得低...但我已經識得o係咩時候做咩o野
          我真係好多謝你曾經比我開心o個種感覺..都好多謝你令我變得更加堅強..
            我真係好唔開心之前同你嗌交..其實你做o既每樣o野都好影響住我
           你一o的都唔野蠻..你仲好可愛..或者我永遠都唔適合你去愛...
                祝你能夠搵一個比我更好o既男仔!!

 
刊登時間:2008-02-10 06:39 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 2 月 7 日  星期四   晴天
 

新年快樂!!
希望新一年身邊的人開開心心!!身體健康!!
希望自己學業進步!!龍馬精神!!

win神

 
刊登時間:2008-02-07 02:49 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 2 月 4 日  星期一   晴天
 

蔡耀生日快樂..!!!
有時候..楊康講得好o岩,有D o野想做就應該做...
唔應該去等..咁樣自己先唔會有遺憾..DON'T THINK JUST DO
但係..我真係鼓唔起我o既勇氣去同你講..
我真係好想同你講..
"唔好比任何反應我
唔好比任何回應我
唔好當我係講笑
對唔住..我愛你.."
但原來..講呢o的咁o既o野..真係開不了口..
所以都係擺o番o係心入面算-V-"
或者...憎恨可以解決自己o既煩惱...
對不起..楊康...麻煩了你那麼久..!!!
對不起..蔡冠...要你為我煩埋一份!!!
對不起..我的兄弟...我不會再這樣子!!!
多謝妳..你能讓我堅強起來!!
不流淚的機場...

 
刊登時間:2008-02-04 07:43 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]