| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 4 日 星期一 晴天
對不起 謝謝
純白無瑕 溫柔芬芳
你洗的衣服 有你的模樣
滿身是汗 脫了又穿
你常笑我髒 男人難免啊
那種稀鬆平常的對白 已不再
*我愛你 好愛你
對不起 謝謝 套上手中那只戒(腦中住著你的臉)
我恨你 好恨你
對不起 謝謝 嘲笑我有多狼狽(孤獨刺著我的背)*
你的善良 我的倔強
我們的小孩 會像誰模樣
常常在想 幾年之外
長睫毛女孩 單眼皮男孩
曾經近在咫尺的未來 已天涯
Repeat(*)(*)
|
| 刊登時間:2008-02-04 03:32 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 1 日 星期五 晴天
今日...係學習活動日,差唔多八點半先o番到去
um...跟住係咁幫個攤位做o的preparationo既o野,,
大家都好勤力咁樣去做呢o的o野...全靠我呢個組長領導有方..x)
開開心心咁樣就做o左一個鐘頭o野...唔知邊個I拂YOU o既o野..XD
然後..就係模擬年宵o既時間..haha..全部人都o係到鬥嗌..
係咁屈o的熟人去買我o地o既"春袋"同"鼠棒"..之後去容容豬個擋到買"武俠片"
同埋踩唔爛o既汽球..XD...佢o地o的產品實在太正啦..真係笑死我o地
最深刻o既係比輝輝o個組屈o左要用320蚊買佢o地o的o野..貴到傻= ="
之後..要我o地寫檢討o個o的o野..寫完之後,見到好多人o係度玩..
覺得好無聊..唉,同埋自己都冇乜心情去玩...或者CRYING IN THE PARTY o既歌詞岩
o係一個活動入面,總會有人開心同唔開心..我覺得真係冇乜o野值得開心同唔開心
對一切都好冷,無感覺..有少少自我排斥o既感覺...蔡冠病o左,冇事嘛?
之後..如果唔係AV偉叫我玩WINNING,我諗我會繼續自閉..
然後,好似十二點半到就去DT室..之後,聽完o的老師講o野後,就走人
同楊康,煒哥,大竹去M記食o野..去o左兩間都冇位,然後去到太和就有大把位
途中同大竹傾o左陣計..食完lunch後,就去o左大竹樓下o個籃球場打波..
打完之後..就返o番屋企..之後換完衫再o番小學探老師,無無聊聊咁樣就過o左...
十年後的我,,大概不會再這樣了!!!
|
| 刊登時間:2008-02-01 06:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 31 日 星期四 晴天

在人來人往的街道上,有另一番的體會..
在人群中,不一定是最快樂..
在人群中,不一定是最幸福
在人群中,不一定是最好玩
但在人群中,一定是有人不開心
我知道我自己錯過左一段真摰既感情...現在只有後悔和內疚
如果可以對你說多句話..我會說我愛你..
但是已經沒了這個機會...原來...我已經到乞你憎的地步
[為何令你憎 討好你 但換來不應這麼一句
有幸願陪伴你 鴉雀無聲苦等 眼佈淚印]
|
| 刊登時間:2008-01-31 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 58 | »
|