| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
進展  |
分類: 未分類 |
呵呵....好耐無打過日記啦~
最近呢幾日,, 好似發生好多事,, 又好似好平淡咁...
有開心既事...又有唔開心既事發生=.="
同老婆既感情,, 好似因為呢幾日太過緊張、擔心佢...而有進展咁...其實可能因為最近幾日發生的事,, 我地對對方都更加關心...雖然老婆有時要令我擔心...但佢知我咁擔心佢,, 佢都會好開心... 明白既,, 自從老婆同我一齊之後,, 佢比以前變得更加純,, 更為了我改變了自己很多很多...嘻嘻...我唔可以迫得佢太緊既~ 都要比d時間佢慢慢習慣既~^^" ...雖然呢幾日會d唔開心既事,, 但聽到老婆既聲音.....咩都變得唔緊要了~^^"
呢幾日係咁踢球球,, 狀態好似幾好咁,, 哈..技術好似又有進步咁..右腳應該係開左通咁~!!!真係等待星期四晚對史佛龍既比賽呀!!!!!!
P.S.>> 今個星期六又可以見到老婆....呢幾日要Plan好d行程了~嘻嘻..其實一早已Plan好左d..到時一定好Sweet呢^^"
|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
擔心  |
分類: 未分類 |
又幾日無打日記了~今晚終於打返,,不過唔係太想打得詳細,,因為擔心同無奈=.="
老婆今晚話要去堂哥屋企,,但我今晚又去左踢球,,返屋企個陣打比老婆,,但打唔通,,應該係無開...唔知佢係咪真係去左=.="..打左幾次都係打唔通,,真係有d擔心=.="...咩都唔諗了...返到屋企開QQ,,來自22:44分的offline Msg,,老婆話比我知,,佢要出發去堂哥屋企了~~真係出左去,,老婆會唔會係唔記得囉電話?? 定係電話無電呢?? 我係咁係度估,,一路估,,一路擔心~因為唔知老婆是否安全到達堂哥屋企,, 今晚...我諗我一定訓唔著,,因為每晚我都會同老婆通電話..總結下一日咁...唉!! 自己咩都做唔到,,感到無奈...只好等到明天早上,,等到老婆返到再打比佢啦~!!!!! |
2006 年 8 月 30 日 星期三  |
| 想 |
分類: 未分類 |
今日好早去上班,,但係上班前,,開一開電腦..發覺細佬裝左遊樂場3,,嘻嘻,,玩左陣又唔記得時間了~遲左少少出門添!!大朦啦真係=.="
返到Gomi,,睇到Booking要去荃灣南豐..oh..總之琴日睇左booking先啦~如果唔係唔洗返公司先再去荃灣啦~因為屋企去荃灣好近...吹脹..
出發前向比老婆報到,, 好在琴晚同佢視頻,, 可以訓得著呢^^...不過都好掛住佢==",,終於可以聽到佢聲音^^"個人都精神晒~
去到Hosen..oh...無空調喎,, 所以要等到下午先上去=.=" 呢個時間,,去左附近既m記坐,,果間m記環境算幾好~有好多位坐...搵到坐後,,囉起本薄,,決定寫下我同老婆既未來日記,,好耐無寫了..唔知點解今次寫特別有靈感^^"....一路寫一路幻想,,感覺好Sweet.....寫左一頁咁啦~呵呵。。。寫完一頁後,,原來用左一小時時間了~中午食飯時間打左比老婆,,同佢傾左好耐計,,嘻嘻...老婆話9月9日再黎hk,, 好呀!! 當時個心好開心囉~ 終於可以再見到老婆,, 如果再唔見一定掛死我呢~~!! 唔唔...又要計劃一下9月9了~
下午無事做的....係咁係度睇足球周刊,,睇落真係好正~d內容好足,,未試過睇足球周刊可以睇到咁入神的~!!!!
終於等到落班班...又可以打比老婆了~ 聽到老婆話有點嬲嬲的,, 但老婆又話”聽到小倫既聲音,,最算有幾嬲都變得開心返晒了~!!!! 聽到之後好開心!! 因為老婆咁在意我的^^
返到屋企,,玩左陣遊樂場3....真係麻煩的...玩左一陣唔玩了~ 之後等到老婆回家了~ 佢話佢同事安先走了~但夜d佢同學又會黎~ 聽到後覺得有點唔開心,...成晚係msn上都唔知點回應老婆好,, 好似有d唔開心咁....因為覺得老婆好似成日都要陪朋友咁~突然覺得自己好空虛....係同老婆既對話中都好似冷幕左d咁.......但一路講一路講,, 又諗返一d野~ 記得幾日前睇"多啦a夢"講話"凡事以唔同角度去睇一件事,,妳對果件事就唔會太拘緊"......諗起呢點,,我又諗返起,, "每一件事我都要以小童彤角度先想,,點清楚佢意見,,自己先決定".......我將咁既諗法話比老婆聽...自己再細心想一想,,原來都唔洗咁嬲既姐~ 以小童彤角度去想,, 突然間又覺得開心返喎~^^" 原來我又大頭蝦,,又再一次迷失自己......從我要記著我既宗旨!!!! 唔可以再係咁細路仔皮氣啦~!!!! 嘻嘻,...成晚支針終於拔返出黎了~^^" |
2006 年 8 月 27 日 星期日  |
奇怪的感覺  |
分類: 未分類 |
人總是好奇怪,,當你好得嫻既時候,,佢就好唔得嫻..當你得嫻陪伴你另一半時,,而你另一半又唔得嫻陪妳既時候..那種感覺好奇怪?!?!說不出的感覺..唔開心?? 呷操?? 還是其他?? ...這種感覺是人的本性嗎?? 我有這種感覺是對的嗎?? 生氣不是,,不生氣又不是..我應該要點?? 或者我要全力千就我的伴侶,,就要承受這種感覺的反壓力...!!! 條路係自己選擇的,,我唔會後悔,,我決定左全力千就她,,就唔可以有以上感覺... 同埋小倫倫已經長大了,,唔可以為小小事而生氣的!!!!
|
爆笑的一天  |
分類: 未分類 |
爆笑的一天
今日好早就醒左,,出奇地無瀨床床喎~鬧鐘9點響一響就醒喎,,呵呵。。。真出奇呢!!
洗面換衫後就急急地落街了,,因為早上約了阿康佢地踢波,,係去踢波前走左去M記買早餐食..但無係入面食,,外賣去七人場食呢,,去到七人場,,安好見到雲佬行入黎,,超人叔已經坐左係度,,OH..好少人...等多半個鐘左右..OH..差唔多有2隊黎晒喎,,好多人..但好多人又點,,2隊都係輸..我個隊一定個個都唔仲意B樂啦~好在阿康幫我地出左口氣呢~!! 踢埋最後一場,,呵。。。終於比我入到波~我入親波都係係禁區出面入既~ ...踢完之後大家都唔踢了~唉..早上成日想起傻豬豬,,佢今日去左佢媽媽屋企,,好掛住佢 ,,做D咩都心緒不靈的=.="..要等到晚上先打到比佢..呢段時間,,只好分下心先~中午同阿康、豪屎、藍球去左風味食飯,,唔跳點解近日都好仲意去風味,,因為太平了~一個飯再加2個壽司都係20元,,太平了^^"...食完之後諗左好耐最後決定左去阿康屋企消磨下時間,,本來係打緊牌的,,不過豪屎條仆街係咁食雞胡,,搞到大家無晒心機了~之後又玩下啤牌..豪屎又瀨皮...ANYWAY搞到大家都無咩心機啦~
玩到3點幾落左去5人場踢波波..得2隊,,好快就有得踢..不過踢左唔夠半個中因為藍球發皮4走左..我地得返5個人又去左沙灘球場踢..行到去沙灘球場,,有隊踢..之後我地見到有3個妹妹係度打排球,,港青男同佐亨首先諗著叫佢地一齊玩,,但個波飛左係樹上,,之後2條友又想幫佢地囉返..又囉唔到,,之後由阿康出手一囉竟囉到..勁!!! 之後佐亨無神神好大聲咁問個3個女仔可唔可以一齊玩...呵呵。。。搞笑呀~佐亨一係唔問,一問就咁大聲問..我地都真係比佢吹脹呀~!!!! 見大家都唔係咁想去問,,我就走左去問,,呵呵,,人地都幾樂意受埋我玩..之後我同果3個女仔其中一個打左一陣咁啦~個女仔都幾勁下,,哈,又估唔到自己既排球技術都無退步到喎...同佢猜左10分鐘左右..果3個女仔就話走了~呵呵...咁就打完了~ 不過玩一陣都好丫~ 之後我地等到有得踢波了~呢一段都係唔講了~一字記之曰"笑"..佐亨、豪屎、港青男個個都搞笑死呀...搞到我地踢緊波係咁笑...係咁輸..不過都好贏返..唔錯..咁我地全班就各先回家了~ 今日呢個星期日都算過得開心..得個笑字...好可惜今日成日都掛住傻豬豬...
今日同阿康講左好多我同傻豬豬既事..傾左好耐..佢都比左D意見我!!唔錯啦!!佢都覺得傻豬豬係一個好女仔黎~^^
P.S.>>傻豬豬成日亂咁用錢錢...小倫倫有點擔心呢...希望妳可以記得小倫倫講既野啦~=.="
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 26 | »
|