| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 3 日 星期四  |
感慨良多的一篇  |
分類: 未分類 |
呵呵...琴晚因為只係同妳傾計,,唔記得左打日記喎~所以今早要打返先得!!
近來打既日記,,唔單止係我自己既感受,,不知不覺間亦有了妳的存在了~可能第時我呢個日記本要改名了~可能又要加埋妳既名字,,可能又要加埋妳的事,,妳既感受...到期時這裡就會變成我同妳既日記本了~真係好期待呢
琴晚睇完妳既日記本,,令到我感慨良多,,為什麼妳可以亳無留意咁寫出妳對我的感覺,,而我自己,,亦只是一直在暗示,,而沒有將自己對妳既感受完完全全地寫在我這一個日記本中呢?? 突然間,,我好嬲我自己!! ...點解一D想對妳說的心底話,,要用Password鎖著而唔比妳睇丫...我應該要同妳一樣要亳無保留地公開給妳看的~ 我亦知道妳一直期待著我的說話的...所以,,我會講比妳聽我對妳既感受。
|
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
8月啦~  |
分類: 未分類 |
haha我要做既Join差唔多可以做完啦~ 仲差少少~ 要繼續努力呀!!
不過8月中會黎一d好多組件既玩具,, 呢一次都係一個難度,, 但我就喜歡挑戰難度la~ 來吧!!
食晏就飯個陣撞到Kiki(海港商場SK2個F)...死啦見佢一次比一次靚既點解,,不過都係D粉厚左D姐~表面野黎既~ 見佢自己一個SO同佢一次食囉~不過佢每一次SALE我買野,,我都話唔買呀~!! 哈哈~唔知呀~可能太貴,, 同埋無必要買~!! 就咁食完一餐飯了~
好在係AA,,唔洗浪費金錢!!
今日又早左小小離開公司,, 之後過左銅鑼灣萬國保通大廈囉返d辦,, oh...d辦比佢地整到唔知點咁,,真係麻煩了~!!!!!!!
晚上約左威、司徒食飯,,但那時肚子有點飽所以無食野~睇著佢地食,,唔知點解金口d野好似好好食咁,,特別係個鴨胸..好想食呀!! 但一講食野,, 就想起她,, 應承左佢要帶佢食好野~ 但依家仲未諗到~ 明天要做下功課先得~!!
飯後,, 踢波...等左成個鐘,, 但落到去踢就無輸過~ 不過我始終覺得就算對手比自己弱都應該尊重人地,, 球品係最重要的~!!!!
踢完波~~ 好快好快咁就返到屋企搵她報到了==" 今日就是這樣了~!!! |
2006 年 8 月 1 日 星期二  |
勞動的一天  |
分類: 未分類 |
haha..這幾天每日都有打日記,, 原因係想記下自己的感覺和每一件發生的事,, 留給妳看~!!!
最近都OK忙la,, 話唔忙又唔係,, 話忙又唔係,, 因為最近做既Test都是一d容易or輕便的物件,, 對我來說唔係太有難度,, 黎緊這數星期會來一批多組件玩具,,要test都有d難度,,到時又要用好多人,,又要做通頂了~不過我要加油努力!! 這才是真正的挑戰呀!!
下午茶點食左大快活,,d密汁雞翼真係好入味呀 ...有公司既同事話我最近好似開心左好多咁 ...但係呢我無答佢點解,,我只是對她說”我唔話妳知(風騷地說 )...但呢度都唔講,, 只有一個人會知,, 大家估下啦~!!
落班後...去左特訓,, 由於湖暉去新屯條天橋無咩人行,,so我係個度做左ar ben教我既野~可以幫助練炸爆力,, 做左20分鐘後再跑去球場踢波...今天的狀態只是一般,, 但覺得自己幾有氣同跑快左~!! 明天也要努力拉!! haha唔講太多足球既事,,為人著想!!
踢完波後,,晚上11點幾,,去左悅湖食少少野,, haha~ 有根呢個時間係咁比我地串,,串到無聲出,, 不過廳日佢終於有工開,, 七人場又再次靜下來了~!!
今日開心的事情”知道她會來HK,, 萬分之開心!! |
2006 年 7 月 31 日 星期一  |
開心  |
分類: 未分類 |
02:49am 這個時間...這個晚上
真的感到非常開心!!!! 唔知...以後我開心的來源…會否是因為「妳」呢? |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 26 | »
|