【FR@NK之深情日記本】
【每次想起妳,,我會傻笑...收到妳主動Send來的短信,,我會很開心...聽到妳對我的關懷,,我會感到溫暖...這就是妳心目中的低B倫了 】給以後與我一起渡過重要日子的妳
frankjoey8
暱稱: 項少龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
終結
2006-11-27
藍獅 & 屯馬 之間
2006-11-13
重新
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
藍獅足球會官方網站
ECFriend 友聯網
Niko Au日記
U-Soccer足球網
W!Li@m 的『神話』故事...
Wing日記
"馮守4"的日記
…Evan MY World…
Johnny日記
我的地頭 - 失敗論壇
香港討論區
秘書阿慧日記
過去的日記1
過去的日記2...回憶〝...
諾諾的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 53
今日人氣: 2
累積人氣: 5065
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 17 日  星期一   雨天


忙一天 不安 分類: 未分類

今日都幾忙下,,晏就起身,,之後去左上水搵Johnny囉衫...然後搭車去機場,,路程真係好長好長~訓醒都未到~...去到機場..送左件衫比Ito,,佢話我知,好快又會黎香港,,期待呀^^"..到時我唔洗做導遊了~佢話要帶我去反喎^^"...有機會比相大家睇啦~

返到屋企,,阿威打黎叫我踢波,,之後落左去了~係跑落去的~好快就有得踢了~一踢就踢左幾個鐘~贏多輸少!! 今日已經決定左,,以後比賽唔著金boot,,真係唔岩著黎踢波,,反而以前個對碧咸個對仲好著過呢對~好在,,豪屎還返對黑紅色比我~唔使洗無鞋穿!!

發覺最近自己踢親波都好易會頹,,變左B樂了~唔想再咁樣,,係比賽中"頹"or"發皮4"積係對自己隊友唔信任,,以前既我唔會係咁,,可能依家工作多左,,有壓力,,so先會咁,, 但頹呢樣野唔可以比藉口自己,, Kelvin叔之前講過,,有時間踢波應該享受足球,,呢句係岩廳既!!!! 以後都唔可以係比賽入面"頹"同埋"發皮4"~要做返以前既我~要鼓勵隊友!!!!!!!!!!

今日我地既領隊心情唔好,,我地隊友當中都有d話題的,,阿威同我既睇法一樣,,其實呢樣做對自己唔好,,只係呃緊自己~想講一句,,請三思而後行~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2006 年 7 月 16 日  星期日   陰天


踢波 愉快 分類: 未分類

今日晏就又落左去跑步,唔知點解今日好氣過琴日喎~^^ 跑完5點幾落左7人場,,本身係想落去坐下,,點知無啦啦又可以夠一隊喎~之後跟隊了~ 哈哈~初初踢既時候都未入局,,但踢多幾場就開始有狀態了~踢得幾好,,但覺得自己太上腳了~要改下先得!! 其他藍獅隊員都踢得ok~發覺kelvin叔越來越有感染力~佢會係新一任隊長嗎???(我覺得幾好呢^^)..都係超人叔踢中堅好d~但唔了解佢既人都對佢有偏見唔知點解~ 踢完波去食飯,,美味屋租左另一個鋪位喎,,有冷氣幾舒服丫~ 食完飯無無聊聊咁行左陣~呢期係咁上海翠行喎~因為可以係blue star見到唔知邊個想識既Vivan@@...之後又過5人坐...10點幾佢地又話送我返屋企,,但其實係想睇女^^"

有樣野原來同司徒既想法一樣,,咁諗無踢波,,已經對足球既熱誠減低了...一來要工作,,二來又無人踢~真係好想踢波~踢波先係最開心的!! 可能現在的我已經唔會長期坐穩正選位置,,最大既問題係要保持良好狀態,,希望我可以係工作之餘都保持返d踢波時間啦!!!!希望司徒同阿威等人都係啦~!!!!!!!!!!

今晚阿華話失戀,,但佢表面上話無野,,唔知佢內心係咪呢??有新目標係好事黎既~快d行動啦!!!



2006 年 7 月 15 日  星期六   陰天


閒談 驚訝 分類: 未分類

哈∼估唔到由劉亦菲同黃曉明做既神鵰俠侶咁好睇喎∼真係值得晚晚追呀^^”

依家係零晨4點43分,,決定左要做埋呢篇日記先訓,,因為好耐無打了~ 岩岩改完個日記黎呀!! 都幾滿意,,換左首劉德華既經典歌曲「我的心只可容納你」,希望大家鐘意啦~!!!!!!

今日曾經去過海皮跑步,,都跑左一陣,,好累下...見到d阿伯咁好氣真係有點自愧不如呢==",,要練下啦真係~!!!..之後去左7人場搵阿華佢地,,好耐無落去啦..只見到阿4同黑朱個班...阿4個樣就好似越黎越頹咁!! 之後子彈又話過5人..踏佢部單車真係死得人,,下次一定唔踏..7點幾同司徒阿華食飯..去左"坊間小敘"食,,D菜飯都幾岩口味~ BUT就唔岩阿華了~kaka" 食完之後行左陣~~好記得架~阿華話食越南野個間個條女話想識佢...then我地又無啦啦經過左幾次...又去左海翠經下Blue Star咁(因為有條女叫Vivan都幾得)..最後...我地都係係海翠既kfc坐..哈~個d圓位真係好坐啦~好家庭feel^^"..真係估唔到..我上返屋企囉機落黎,,阿華同家豪已經好無義氣咁走左了~^^"..之後我又幫司徒囉埋部機送佢屋企樓下先返屋企~ 返到屋企無耐Ivy打比我,,哈哈~同佢講電話真係開心死..無理d咩佢都會笑一大餐..正一大笑姑婆黎..之後我話去沖涼又無打返比佢了=="



2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


"頹" 愉快 分類: 未分類

今日藍獅第一場比賽,,本來感到有點希望...但我感到自己既球隊踢法始終都係無進步~司徒拍碧咸既前鋒組合..真難!!!

但我仍嗜試盡量配合球隊...點知心情突然好操,,想吊人..最後自己發皮4走左出場=="...我知道咁做係好唔應該,,我要各所有隊友講句sORRY!!!  講真,,好耐無踢過波~你要我咁快回復到應有水準我暫時做唔到,,我需要既係時間..希望大家比時間我~!!! 現在的我狀態只有4成JA~

.....................琴日好可惜地Miss左約姬斯丁既機會=="...今個星期要好好把握!!!!!!!!!!!!!!



2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天


去唔去好呀 不安 分類: 未分類

星期六....有一個活動唔知去唔去好~係赤柱市中心..BBQ..廳落幾正下.. 如果去...,可以見到好多朋友仔女....應該會見到高妹既^^"..佢住赤柱麻~都幾想見下佢架~

但藍獅方面個日要練波...話晒第一次正式練波~~唔去唔得~~唉,點好~睇下d時間夾唔夾到啦~~!!

朋友們~過埋呢幾日我真的回來了~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!