今日去七人練波,,..又用頭..又用腳....哈哈~比阿4阿康話我3角形頭~(同頭鎚有關的)..but總算頂得唔錯既!!!
之後教練叔教左我點射波會好d~~我自己亦做得到,,不過係一時得一時唔得咁囉!!
司徒放工過黎七人,,見到佢個樣好似好攰...諗諗下好耐無同佢踢過波了~希望佢快點回復狀態啦~!!!
晚上去左金口食飯...佢地係咁講埋d唔會發生既事(同秘書有關)
~搞到我一面無奈~不過我唔會介意的!!!**我知佢都唔會介意的**

食完飯返球場踢多陣~本來今晚係練波,,不過好少人黎~得我,阿四,小康,豪4人.....so我地係咁玩game.....好正~玩o.u.t玩到個個頹晒~~!!!!...踢完波又見到秘書落黎球場~~不過佢係返麒麟的~~
最後同阿四阿康去左海皮傾計
...傾左陣就返屋企啦~~下次真係要記得囉鎖匙出街先得!!!!!!
|