【FR@NK之深情日記本】
【每次想起妳,,我會傻笑...收到妳主動Send來的短信,,我會很開心...聽到妳對我的關懷,,我會感到溫暖...這就是妳心目中的低B倫了 】給以後與我一起渡過重要日子的妳
frankjoey8
暱稱: 項少龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
終結
2006-11-27
藍獅 & 屯馬 之間
2006-11-13
重新
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
藍獅足球會官方網站
ECFriend 友聯網
Niko Au日記
U-Soccer足球網
W!Li@m 的『神話』故事...
Wing日記
"馮守4"的日記
…Evan MY World…
Johnny日記
我的地頭 - 失敗論壇
香港討論區
秘書阿慧日記
過去的日記1
過去的日記2...回憶〝...
諾諾的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 53
今日人氣: 1
累積人氣: 5052
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 27 日  星期一   雨天


無奈的一天 驚訝 分類: 未分類

今日去七人練波,,..又用頭..又用腳....哈哈~比阿4阿康話我3角形頭~(同頭鎚有關的)..but總算頂得唔錯既!!!

之後教練叔教左我點射波會好d~~我自己亦做得到,,不過係一時得一時唔得咁囉!!

司徒放工過黎七人,,見到佢個樣好似好攰...諗諗下好耐無同佢踢過波了~希望佢快點回復狀態啦~!!!

晚上去左金口食飯...佢地係咁講埋d唔會發生既事(同秘書有關) ~搞到我一面無奈~不過我唔會介意的!!!**我知佢都唔會介意的**

食完飯返球場踢多陣~本來今晚係練波,,不過好少人黎~得我,阿四,小康,豪4人.....so我地係咁玩game.....好正~玩o.u.t玩到個個頹晒~~!!!!...踢完波又見到秘書落黎球場~~不過佢係返麒麟的~~

最後同阿四阿康去左海皮傾計 ...傾左陣就返屋企啦~~下次真係要記得囉鎖匙出街先得!!!!!!



2006 年 3 月 26 日  星期日   陰天


開心的踢波日 愉快 分類: 未分類

今日踢波好開心!!! 感覺好好~!!!! 晚上七點幾踢個陣覺得自己踢得好好~!!! 晚上阿康話我今日轉身快左~好事!!! 秘書打黎問我地今晚踢唔踢波,,本來得我同大威阿華阿金..諗著今晚都係無咩做啦...點知無啦啦有好多朋友落左黎,,阿康..阿四..肥成+佢條女..有根..哈哈~開心死..又有得踢波了~!!! 打左幾場3打3既比賽...哈哈~我每場都係咁講..."喂,比我地開波啦,我地咁屎"...之後仲要比4書串返轉頭添!!! 突然間我又變左一個好無人性既球員....秘書仆左落頭既時候我仲囉個波射...雖然係玩下..但無理由浪費呢個機會(最後都係浪費左,,仲要跑到老遠拾波添...無奈!!)..無講啦都係!! 走個陣..秘書送左生日禮物比我,,好開心呀..又岩好呢!!! 計計埋埋21年來收到最多生日禮物都係今年~~!!!朋友們多謝晒你地呀!!!!

P.S.>>今日係志哥19歲仔生日,,係度要同佢講生日快樂~!!!!....



2006 年 3 月 25 日  星期六   雨天


切爾西球會成立一週年的一天!!! 愉快 分類: 未分類

今日係切爾西足球會成立一週年既紀念日,,辛辛苦苦,,終於一年了!! 今晚我地去左舊咖啡灣舉行慶祝晚會,,有多球員都有出席!!大家亦玩得好開心!!!! 開心還開心....我地整唔見左阿康個部電話...sorsor呀!!!!!....個時既心情好矛盾...唔知點咁....過多陣....好多人都落晒海了~ 呢一夜,, 碧咸既千杯不醉呢個朵,,已經無人會接受..因為佢係得把口...哈哈~!!!!... 呀!!仲有呀今日都係我既生日呀!!我係壽星仔呀!!!!...今晚都同好多朋友競左酒...超人叔...kelvin叔同強叔都有競呀~不詔係氣水ja~!!! 好多謝切爾西入面既朋友們...呢個生日係我一生人第一次同咁多朋友過架!!! 希望下年都有啦~!!^^...好可惜呢就係秘書阿慧無到啦~不過佢最近病病地..生情又係咁好.... 我贈妳一句:『無野係搞佢唔掂架!』妳要加油呀!我都會加油的!



2006 年 3 月 23 日  星期四   雨天


輕鬆的一天 愉快 分類: 未分類

終於有一日可以停下來唔踢波了~ 可以出下街了~...不過出街始終最關注都係同足球有關既野,,睇黎我日後要係去街既時候抽離一下足球了!! 今晚出左MK...去睇左電話先,,哇!!旺角有間二手電話超平呀!!下次出糧一定要買啦~(有點後悔之前有錢既時候唔買電話==")...終於知道咩叫"七撚蒙蒙食甜筒"啦~ 係信和個間"晴天之手作"雪糕既地方..係唔知既情況下,,每人食左一杯14$既甜筒..咁又唔見左28$啦~真係七撚蒙蒙食甜筒啦呢次~!!!她都笑我呢!! but今日出黎都買唔到自己想買既野=="...不過都開心丫~!!! "好耐無試過咁開心了...可以係條街一齊唱歌!!!".....*有時放鬆下都係一件好事黎既,休息了一天,希望明天會更好呢!!



2006 年 3 月 22 日  星期三   陰天


爭分取秒倒數第8日 愉快 分類: 未分類

最近d時間分得好清楚咁,,早上就Joey...下午就朋友..晚上就自選~ 原來呢呢d日子已經過左好耐啦~ Joey今日同我講,原來我已經好耐無同佢食過晚飯了~決定左廳晚要陪佢食飯!!! 今日去左市中心稻香飲茶...約左老細Amy姐同Steven(鬼佬)有d野傾咁..哈哈~估唔到佢地原來一直都唔知我同Joey一齊...真係O晒..話晒同一間公司喎~~..呢餐茶都飲左好耐~~ 多謝晒老細請飲茶呀!!! 晏就返富健訓左一陣....之後晚上又去踢波了~~ 但唔夠人踢,, so只係自己練下d基本功咁...!!! 12點左右就返左屋企了=="