| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 2 日 星期日  |
小朋友齊踢波  |
分類: 未分類 |
哈~最近既生活開始平淡起來~日日都係踢波~諗起都覺得有D悶...廳日開始又要投入係工作入面了~好野!!又有野忙下咁!!!....
今日去左九龍仔練波..每次來到氣氛總是好和諧..隊員總會主動同我傾計~係度踢波真係好好~~ 今日開始教練要求我練體能..係咁操係咁操...好累呀!!!返黎個陣係車上訓到死豬咁....之後返到屋企都無咩野食~無奈呀!!!! 之後再去5人踢波~ 晚上就去金口食飯...仆你個街~次次去完金口食飯都唔覺得飽...我同司徒都係咁講....返到七人又要食多少少野~~唉,咁又唔見左幾十蚊啦~=="...之後有班小朋友黎踢波,,我地又JOIN埋佢地一齊踢喎~~呢班細路好勁呀~西牛個細路窩牛好搶得...法國波衫個個又勁喎~~!!!ANYWAY搞到我同阿四阿康O晒咀啦^^^"
|
2006 年 4 月 1 日 星期六  |
平安  |
分類: 未分類 |
她離開了的兩日來,,我都係通頂~..到早上先訓覺~今晚應該唔會,,因為她已經打左比我,,開心死!!!佢講左好多野比我廳~佢屋企係河邊(一定係泰吾士河呀),,環境好好,,好靚!!..屋企既附近有球場..(我估係Craven Cottage Stadium)...哈,,講左成晚,,好興奮呢~~暑假真係要去一去!!!***等我黎呀J老婆!!
今日四點幾先起身,之後落左去七人踢波..七人好多人踢,彊屍同小奇個D一隊∼而我踢左一場就同司徒、碧咸去5人踢!係5人踢左幾場波,今日我個隊(我、細威、碧咸、司徒等..)踢得幾好∼我教左碧咸點踢,佢都做到我教佢既野∼而細威同司徒既走位都配合到∼正呀!我地既口號就係:『踢成點都好!唔好頹!堅持到底!就是勝利!』繼續努力!..晏D同阿四個隊踢..我地都一樣發揮出水準..踢完後,阿四同B樂都話我好波左..我自己都覺得係,希望可以KEEP住呢個水準啦∼!!
P.S.>> 哈哈∼切爾西繼秘書後又出現一位足球女將啦∼就係.....肥成老婆鈞!!哈∼就快可以近隊踢切爾西女子隊啦∼更呀!!! |
2006 年 3 月 31 日 星期五  |
精神一日  |
分類: 未分類 |
她終於離開左香港,,而我亦由今日開始過返一個人既生活了~!!
琴晚無訓過,,今朝十點幾先肯落床訓...ZZz"...(因為阿水係咁係度晒命so我無得訓!!都好丫搵到自己既最愛!!!努力阿水!)
訓到下午4點幾先起身...then去左踢波,,七人場無咩人...就去5人了~見到阿華,,睇黎佢無咩野咁~好丫~!!!
等埋碧咸、細威、司徒就可以跟隊踢波了~!!! 今日下午既狀態好好~!!! 發覺自己動作快左d,,同埋護波能力高左~!!!之後超人同kelvin叔佢地又黎埋,,唔知點解今日同超人叔好夾,,我同佢一隊做個d組織做得好好~差唔多全部都係一腳到咁~!!!勁呀!!!(唔知係咪自己進步呢?? 以前都唔係幾夾到超人叔的)~~~ 踢完波去食飯....我地幾個就係咁諗埋d on9野~阿金最抵死呀^^"...食完飯又返返5人踢波~~~~ 秘書又有黎...今日佢比平日跑多左~....踢到關燈又走人了~!!!! 哈~!!廳日大家一定有波踢啦~~!!!! 因為我keep左一個波呢~!!!!
p.s.>>>去到英國事事小心呢~J |
2006 年 3 月 30 日 星期四  |
樂極生悲的一天  |
分類: 未分類 |
她...終於走了!! 於機場放機既感覺真係百感交集!! 但我地仲後生大把機會可以見,,so我唔會唔開心!! 話唔定今年7月我地會係英國西倫敦富咸區見面呢..我會堅持到底的!! 咁先係一個好男仔呀!!
唉..講返今日場比賽,,大家都踢得好好..有隊形,,有氣勢,,有入波~但最後都係輸波!! 賽後發生左d唔太開心既事~當時搞到我頹晒!!夜d打返比大威先知道原來大家有d誤會...當就放心d~!!!夜啦唔講啦~!! |
2006 年 3 月 28 日 星期二  |
勝利的快感!!!!  |
分類: 未分類 |
今晚算係切爾西係七人王盃既第一場比賽,,其實係第2場比賽..對係榮光. 今晚大家都踢得唔錯...不過係下半場人地有個九碼.但最終彊屍都撲出左~勁!!! 最後球隊1比0小勝對手全取3分..我覺得自己今晚踢得幾好,,不過如果比自己10分滿分,,我比自己8分..第一體能仲未夠好..第二係技術分面仲要改進~!! 真係好多射門機會~今晚我踢左5腳波~但都係唔入!!!開始覺得入波並唔係最重要,,最重要係球隊可以贏到波~(大威講得岩..入得波多唔係最威,,而係傳波個個)....比完賽返屯門蝴蝶村既大排拍擋食飯..每人30元..彊屍出50元..主席出40元...最後肥成包底~~原來踢完場波...大家圍埋一台食飯感覺真係好正的!!! 食完飯係七人坐左一陣,,彊屍講得岩: 落到場唔應該有幻得幻失既感覺...我會記著~!!之後再同阿4佢地係海皮傾左陣計..1點幾個陣就返左屋企了~!!! |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|