| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 21 日 星期五  |
醋底的一天  |
分類: 未分類 |
哈...今朝成9點先訓..之後12點起左身,,同細佬落左樓下買KFC返屋企食~
食完之後,,再訓多一陣~訓到4點幾醒左,,之後落去踢波...今日唔多點解好醋底咁~不過大家都踢得好左!!!
晚上秘書黎天15人場踢波,,第一時間問候我地^^^
.....無咩好打啦~!!!
|
2006 年 4 月 20 日 星期四  |
快樂足球  |
分類: 未分類 |
足球應該是快樂的,人亦應該是快樂的!都市人生活緊張,為口奔馳,每天營營役役,爭逐名與利,苦事多蘿蘿,要真正從心底裡發出笑聲是難過登天!雖然每個人量度快樂的尺度有異,但若想深一層,要快樂其實很簡單,你和我有生之年都不可能學到朗拿甸奴的精湛球技,但卻可以學到他的精神思想下山,就是踢一場足球已經足夠樂透半邊天!快樂是來自自己,快樂足球不是朗拿甸奴的專利,任何階層的人,任何職艿的人都可以快樂,只要你願意為自己帶來快樂,你都可以有你的快樂學校、快樂考試、快樂生意、快樂事業....... |
2006 年 4 月 18 日 星期二  |
七左  |
分類: 未分類 |
今晚踢波
..同阿四,,B樂,,細威,,西牛一隊係5人踢.. 好夾呀我地D波^^^..係差唔多球場關燈時我地連贏兩場波..正呀!!!(對手都頗強la)...
晚上回到家,,突然想剪頭髮..點知..七左,, 前面本來剪得唔錯..但後面就

...決定左廳日晏就要去美樂搞搞去...
哈..好多日無收過你電話la..估唔到係我打完日記前妳竟然會打比我...好開心呀

好....我要同J傾電話了
^^^~係咁啦各位!! |
2006 年 4 月 17 日 星期一  |
大進步!  |
分類: 未分類 |
今日係高山道友賽Vs Go Goal,,哈哈! Win 4:0,,我攻入左2球!!開心死呀!!
賽後..教練阿行話我進步左好多!!廳到呢句我更加開心..我辛苦練來的終於得到認同^^
不過返出去搭車個條路都真係仆街左少少,,又麻煩喎~ 最後係老遠既地方見到老麥..同埋John,,雞,,阿柴佢地去食...食完搭小巴去旺角..then由旺角搭X車返屋企...
晚上約左秘書..司徒佢地踢波,,but好少人..得5條友ja=="so我地係度無奈地猜波..then我地係度射人肉戰靶..哈哈^^^ |
2006 年 4 月 15 日 星期六  |
大勝  |
分類: 未分類 |
今日去左青田比賽,,對青中(阿冰個隊),,見到好耐無見既子偉(耀青個個)~無見佢咁耐都係咁鐘意串喎!! 今日場波大家都踢得幾好,,最後我地贏12:3...而對面個10號仔同埋阿冰我個人覺得唔錯..個個10號仔可以領導成隊波踢得好...阿冰有身位..遠射腳頭都好好...但有時就好容易會"頹"..係隊友交唔到波比佢既時候(同B樂一樣),,希望你地繼續努力啦~!!下次同你地踢可以feel到你地進步!
近來我覺得自己狀態升返好多~(比幾個月前).. D入波助攻返晒黎~!!! ....有樣野好怪下,,記得1月既時候..我個陣時狀態都ok~而B樂個時既狀態就麻麻~成日比彊屍大威佢地吊...2月份既時候..我狀態開始下跌..而B樂既狀態又升返....碧咸亦開始有進步~!!每場都有入波~阿洋個時又無咩波入既~到依家我狀態回升了~仲有進步...阿洋狀態就好到仆街啦~場場入波~!!!碧咸就好多場無波入~我覺得好循環呀D球員狀態~哈~我當然唔希望咁啦~!!最好就個個狀態都100%!!
希望切爾西隊員可以踢到"尊重對手"la~ 最算係笑住踢,,都係笑住認真黎踢啦~!! |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|