| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
爭分取秒倒數第九天  |
分類: 未分類 |
今早出左去尖沙咀行街,,曾經一起工作的地方~原來已經變左好多了!!!....真係太耐無返過黎啦~~...就快到下個星期四,,越來越唔捨得…so依家要珍惜一齊既每一分每一秒!! ***終於送左呢份禮物比妳,,希望妳會鐘意啦~!! 最後9天....=="
晏就返返屋企訓左一陣,,then又回來足球世界了~!!! 晚上又踢左陣...狀態唔錯,,今日學識左幾招過人技巧,,希望落到場岩用啦~!!! 踢完波後,, 同阿超係七人場吹水...咩都傾下,,佢份人原來都唔錯架!!!
P.S.>>> 來自阿慧的日記: "跌...其實每個人都試過,但原來跌了再站起來是要學習的。人生也是一個學習的過程,最重要是去享受當中的苦與樂,盡力去做好每件事而永不放棄...." 呢句講得岩廳呀!!我都需要學習學習呢!!
|
2006 年 3 月 20 日 星期一  |
第一份生日禮物!!!  |
分類: 未分類 |

今日靜兒好突然打黎,原來早左返香港…當然開心La,晏D過左去搵佢..收到佢送既生日禮物,O..原來係Adidas系既Predator Absolute TRX FG(Black White Red),一直想買好耐! 估唔到靜兒真係會買比我,仲係岩晒我既42號半~thankyou!!!生日希望可以陪我La∼!!!!唔知生日仲可以收幾多份禮物呢?大家識做呢==” |
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
盡力了~!!  |
分類: 未分類 |
今晚對恩記,雖然輸大比數,但我今晚無怯過場,盡左力!!但我還有進步既空間的!!要繼續努力!! 比完賽返到屯門去排擋食面,,then返過七人場射到陣波,,差唔多12點半先走...返到屋企沖左個涼夜d再落街係兆禧撞到諾諾,,哈~好耐無見過佢la..好似靚女左咁~!!總之同佢啤一啤先la~又要等下次la~!!!
P.S.>>祝妳明天努力啦~!!!支持妳呀!!! |
2006 年 3 月 16 日 星期四  |
大威生日快樂!!!!!  |
分類: 未分類 |
生日快樂呀!!大威領隊!!
今日下午總是煩一樣野,,本來搵幾個朋友幫手,,但佢地幫唔到我,,唔知點好成個下午!!係4點幾收到個電話之後,,終於可以暫時鬆一口氣了!! 多謝晒各位朋友對我既關懷!!
搞掂個件後立即去踢波,,今日都好多黎踢~.. 終於無學校book場了~!!! 踢左一場之後覺得自已個身未準備好,,so去左跑返幾個圈!!終於好d,,之後落去踢都好好d,,, 最近比阿慧同領隊佢地點化左,,落到場既表現好返好多~ 原來最簡單既足球就係最快樂既足球!! "踢波好簡單,,唔洗諗到咁難咁~!!! 多謝領隊同秘書既支持呀!! 我對廳日個場比賽有信心,,我相信自己可以踢出水準!!! p.s.>>今晚踢左場波,,係個場波入面,,我終於可以活用領隊教我的腳面比波呀!!!yeah~!!!!繼續努力!!! 阿慧妳都要努力喎~其實妳同我講個d野好有用,,直接影響到我落場既心呀!!!哈哈~唔知呢d係咪妳所講既生命影響生命呢?!?!!
|
2006 年 3 月 15 日 星期三  |
回復狀態中  |
分類: 未分類 |
今日本來諗著唔踢波,,下午去左搵阿華佢地,,哈哈..落到球場唔踢波總係有d怪~so就立即返屋企換衫落七人la~今日我既狀態幾好,,好過之前幾日~原來放鬆心情,,唔好諗咁多真係可以發揮得咁好~!! 多謝晒阿慧同大威既說話呀!! 今日都唔咩特別事發生=="希望廳日可以順利啦!! |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|