【FR@NK之深情日記本】
【每次想起妳,,我會傻笑...收到妳主動Send來的短信,,我會很開心...聽到妳對我的關懷,,我會感到溫暖...這就是妳心目中的低B倫了 】給以後與我一起渡過重要日子的妳
frankjoey8
暱稱: 項少龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
終結
2006-11-27
藍獅 & 屯馬 之間
2006-11-13
重新
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
藍獅足球會官方網站
ECFriend 友聯網
Niko Au日記
U-Soccer足球網
W!Li@m 的『神話』故事...
Wing日記
"馮守4"的日記
…Evan MY World…
Johnny日記
我的地頭 - 失敗論壇
香港討論區
秘書阿慧日記
過去的日記1
過去的日記2...回憶〝...
諾諾的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 53
今日人氣: 0
累積人氣: 5063
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天


2005年Frank之大事回顧 分類: 未分類

又咁快,2005年又過去la~新一年又來了..
呢一年發生左好多事~真係要慢慢講~
1月~2月
.返Partney幫手搞玩具展..個一陣好Free呀~不過得2,3日ja~
.之後同司徒再一次一齊返"東亞紗廠",不過司徒做到差唔多2月就走左,我都係la~
.第一次同江江入馬場,好鬼宏偉,但都好悶,好記得呀~個時有隻馬偷步,跑到黎觀眾席係咁比人噓!!!..之後第2日同左江江既老婆Ivy唱K(最近一次),仲有佢個fd Wing~之後我地都認識左對方..P.S.但識耐左先知道原來佢一直都有煩惱,,為男仔,,我地之間既話題就係呢度啦~!!
.個時同Joey Wong(唔係依家同我一齊個個)唔算太開心,因為佢唔想我成日踢波,之後佢去左澳洲,最後因大家既志向唔岩分左手~!!!...
3月
.搞左個新球會"切爾西"..正式創會日期同我生日一樣3月25日~..3月26日切爾西搞左第1次燒烤晚會~同時鋼蟲無比錢又黎到依家人人都記得~!!!..3月27日..踢左切爾西創會第一場比賽~不過好可惜只可打和3-3,而我在賽事中踢入創會第1球(我諗都算威水LA~)
.3月頭識左阿健,佢係咁介紹女仔比我識,其中有一個叫紫欣都幾好~但可惜因為我既問題,大家已經無左下文,再之後就係阿諾,初期覺得佢幾好,但識耐左先知道原來佢一腳踏兩船,我地拍左10日拖就分左手LA~!!
.3月13日正式離開前球隊新西聯,好唔括得,亦都好唔想∼!
4月
.球會第一次出九龍比賽,地點係旺角,對和團..可惜我踢左十幾分鐘就傷出,球隊呢場大敗1-7,但對手真係好勁~!!之後去青衣比賽亦都同奧夫町打和3-3,金毛係呢場波打龍門脫手比人踢入,好記得~!!
.紫欣打黎暗示話想同返我一齊,當時既我仲係好熱戀佢,但大家始終都係有問題,最後都唔可以一齊,自此之後我已對她死心!
5月
.人生第X次係球場咬柴,呢次算係嚴重la∼要送入醫院,好在有阿華同司徒陪我一齊去,個次睇左成4個鐘先出得返黎,睇完仲同司徒阿華去左金麟食晚飯∼!
.切爾西對新西聯..第一次對返母會,個時我隻腳未算好返,踢左2節左右就被換下,呢場我地贏3-0,最後我都有同Michael握手!
.兄弟威少既生日,比完賽後去左漢洋苑食韓燒,好多人去,但走個陣又好少人la∼
.第一次係風味見到Heman已經對他一見鐘情!呢種感覺係第一次!
6月
.呢個月係咁去風味食野,每次去Heman都會對我有甜美既笑容,之後因為阿強,我先可以識到她..最後我地都係埋一齊~同Heman呢段日子係今年最開心~~佢對我好好,每日都會send sms比我~我每日都會接佢放工,可惜日子耐左,我開始對佢發脾氣,就係因為咁我地既關係日漸惡化!
7月
.呢個月係今年最黑的一個月,月頭正式同Heman分手~個晚係七人場喊左出黎~有阿華司徒陪著..之後既日子~我好似變左另一個人咁~起初我想挽回同Heman既感情,,因而連累身邊既好朋友,司徒..阿健..阿強同我絕交~我個心好痛..多得另一位好朋友阿威開解了我~我先明白我做得太錯,但已經太遲了~~咩都無晒~!!!
.開始返返工,係公司初次遇Hiuman,佢份人幾好~耐左識埋佢個好姊妹Joey(現任女友)~個段日子好在有佢地開解我,我地成日一齊食飯,一齊去玩~~我心已經開始對Hiuman有好感~!!

.兄弟豪屎生日,同埋阿威去左食飯,我仲送左對boot比豪屎添!!

8月
.Hiuman對我說將會去澳洲讀書,個時個心好唔括得,..同時亦都知道左Joey對我有意思,有一晚我同佢一起坐59X返屋企,佢豪不保留地對我說出一直以來對我的感受,我亦好感動,佢仲話比我知Hiuman一開始都已經鐘意我,Joey個時個心好難受~~..最後..我同Joey秘密咁開始左(地下情)...差唔多月底Hiuman要走既時候同我講已經知道左我同Joey一齊,仲祝福我地~呢個時候終於唔洗偷偷摩摩了~

.切爾西參加第一個聯賽,朗屯盃∼同時亦得到德國留學生Ben既加盟~起初同佢唔係咁熟,之後熟左係咁同佢出夜街~..原來ben係一個咁既人黎既.哈哈~~呢個月切爾西新增左好多新球員~其中一個係碧咸~
9月
.我係公司正式宣佈同Joey一齊,終於鬆一口氣!Joey亦都好開心∼當場給我一個熱咀∼公司既同事都o晒咀∼!

.Hiuman終於要走~~係機場Joey喊著送呢位好姊妹走~~Hiuman上機前同我講:好好對Joey呀!..過左幾日又去機場送Ben走~!!終於感受到係機場既離離合合原來係咁難括難離!

.司徒終於原諒左我,好開心!唔知有咩可以講,總言之司徒永遠都係我最好既朋友!
10月~12月
.同Joey開始有問題,但因為大家都肯千就對方,好快又無事,大家既感情繼而又好左~~之後佢帶我返屋企見佢屋企人,我同佢屋企關係都幾好~...再之後我地有段好鐘意海翠既海皮一路坐一路飲酒,呢段時間大家都講左好多將既事~好多幻想~!!!

.12月切爾西換左新主席新領隊