【FR@NK之深情日記本】
【每次想起妳,,我會傻笑...收到妳主動Send來的短信,,我會很開心...聽到妳對我的關懷,,我會感到溫暖...這就是妳心目中的低B倫了 】給以後與我一起渡過重要日子的妳
frankjoey8
暱稱: 項少龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
終結
2006-11-27
藍獅 & 屯馬 之間
2006-11-13
重新
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
藍獅足球會官方網站
ECFriend 友聯網
Niko Au日記
U-Soccer足球網
W!Li@m 的『神話』故事...
Wing日記
"馮守4"的日記
…Evan MY World…
Johnny日記
我的地頭 - 失敗論壇
香港討論區
秘書阿慧日記
過去的日記1
過去的日記2...回憶〝...
諾諾的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 53
今日人氣: 3
累積人氣: 5049
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 8 日  星期四   雨天


一天 開心 分類: 未分類

世界盃明晚就要開始了~好多人都討論緊去邊度睇波好,我自己覺得係屋企睇係最好,因我屋企個電話夠大,但我又想一大班fd一齊睇喎~都唔知點好=="

今日踢完波,,去美味屋食飯見到彊屍,,之後我地就一齊食,,but蠢左,,原來彊屍去英味屋食飯係20$..而我就同司徒比左50$..彊屍之後話如果同我一齊埋每人20的,,唉!! 下次食飯要搵彊屍啦真係(20$)

食完飯去左m記坐...係m記見到阿欣,,好耐無搵過佢啦..前陣子就連佢電話都無左..唉!! 真係無緣呢=="

之後我地叫埋阿康黎,,我地無無聊聊咁玩"誠實同大擔"..玩到幾開心大家都!!最後坐10點大家走了~



2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天


Yeah!!!!! 愉快 分類: 未分類

....世界盃仲有2日.. 英格蘭,,日本加油!!

今晚同左黑豬,,康仔,,豪屎,,阿威,,阿華去左M記食野... 實熱氣死啦!!><

之後去左5人,,但5人無人踢波..返返七人,約左Bobby哥小奇黎...真係估唔到我地個隊可以踢咁耐..我地都幾猜得下,,不過第一場我打龍打到悶了~~之後可以出返黎,,我地贏左幾場... 同Bobby哥都幾夾得埋,, 新球隊有希望了^^!!

之後踢到關燈就回家了~!!



2006 年 6 月 4 日  星期日   陰天


真的她 愉快 分類: 未分類

原來...我一直等著既"她"並唔係我之前所想既"她"............

一切所發生既都可能係幻象,, 現在的才是最真實的............

這都是我一直所想的,, London ge Fulham....會是我人生ge最後一站嗎???

真想去親身經歷下......



2006 年 6 月 3 日  星期六   陰天


是誤會..?? 驚訝 分類: 未分類

係海港城見到Kiki Sale SK2...咁快又轉工呢,,好耐無見過佢啦,,對上個次我仲好記得係早上同"她"一齊撞到佢,,佢仲問返我"她"的事,,無奈地..我唔知點答佢,,我只好笑著同佢講[幾好啦!!

今日係七人場踢波,,Johnny都有黎... 我既狀態都幾好~入左2球,,(有個頭球差少少入呢)..then有人黎book,,我地又去左5人踢..哈~Bobby都會落黎踢~真係好事~but我地個隊都唔係成日贏到呢~!! 去左5人踢我隊人好似麻麻咁,,so有少少操~ 發覺仲有好多野要改善藍獅隊~!!晚上去了食飯係泡泡龍... 本來碧咸約左我地晚上踢波..點知打比佢又話唔踢,, 大家廳到都好火滾~!! 真係仆街啦~~ 次次約親佢踢波都遲到,, 遲到唔緊要,, 來到既時候仲要"西"晒面咁,, 好似我地錯晒佢岩晒咁,, 我同細威都覺得比d罰則好d~ 我都真係好撚火,,**有一次唔知碧咸約我定我約左佢踢波..打左比佢幾次佢都話落緊黎,, 點知我同佢屋企門口睇到佢原來仲打緊we10,, 未換衫,, 個時好撚火想屌七佢~!! 但最後都無~我當比多次機會佢~ 仆街仔,, 好心你改下"例遲"既習慣啦,, 我地唔係奉旨等你一個的~ 你最好就係遲黎就打黎話聲比我地知,, 唔好粒聲唔出"西"晒面咁,,就算你係西面我地都係插你啦~ 同埋每次踢波唔好成日話搵齊人先搵你同埋問有咩人啦,, 最算唔齊人都可以踢波架~ 齊人跟隊,,唔齊人自己練波都得姐~ 大家對你既容忍程度有限~ 下次再遲到放飛機我地就.........集體唔落黎踢波,,等你想踢波既時候無人同你踢..自己諗下先啦~我知你會睇到我日記打既野既~!!

晚上....突然接了一個長途電話,,我知一定係"佢".....但唔係囉,,原來係Hiuman(加拿大個位),,佢講返之前我同"佢"所發生既事...廳返感到好似有d誤會咁...想搵佢搞返清楚去!?

 



2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天


.......................... 愉快 分類: 未分類

今日晚上去左踢波~~

可能同碧咸有d誤會,,希望可以快d解決啦~~

晚上去左美味屋食飯,,食完飯之後再去踢波~~

今晚秘書都有黎踢~~好耐無見過佢啦~~佢都係咁中2笑^^

最近呢同個位朋友幾好傾咁,, 其實現時既朋友關係都唔錯~唔知道日後有冇發展機會呢!? 要睇下點發展啦~^^