【FR@NK之深情日記本】
【每次想起妳,,我會傻笑...收到妳主動Send來的短信,,我會很開心...聽到妳對我的關懷,,我會感到溫暖...這就是妳心目中的低B倫了 】給以後與我一起渡過重要日子的妳
frankjoey8
暱稱: 項少龍
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
終結
2006-11-27
藍獅 & 屯馬 之間
2006-11-13
重新
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
藍獅足球會官方網站
ECFriend 友聯網
Niko Au日記
U-Soccer足球網
W!Li@m 的『神話』故事...
Wing日記
"馮守4"的日記
…Evan MY World…
Johnny日記
我的地頭 - 失敗論壇
香港討論區
秘書阿慧日記
過去的日記1
過去的日記2...回憶〝...
諾諾的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 53
今日人氣: 0
累積人氣: 5045
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天


瀨洋洋==" 滿足 分類: 未分類

 呢幾日無打日記,,因為瀨洋洋呢^^"今日要打返..講返今日...今日係比賽日,,早上落班後返左屋企,,之後同妹妹研究一下整野食..哈哈~整得個賣相唔錯,,但入面d料唔係好林..下次要努力....
 比細佬試過,,佢就話唔得,, 但真係幾香架~ 如果可以比傻豬豬試食到就好啦~ 整完野食,上多陣網網,就去拾野,拾完見仲有好多時間,就訓左一陣了~訓到5點半左右..醒左,,之後就6點落街,去風味食飯飯,不過係食完之後,阿康打黎問我食唔食野,,oh..真係時間唔夾呢..之後佢地到左啟豐,,陪左佢地去食,,呵呵..佢地口中既美女廚房,,點解有男仔既~吹脤!!
 食完之後,,就返七人集合,,好快就等齊人,,坐輕鐵去嗚琴再上山,,差唔多5點9去到楊景...對手已經快我地一步到了~ 今晚我隊都幾齊人下,,唔知係咪好事黎呢~ 今晚著左新球衣出場,,感覺幾好~幾舒服..ohoh~有好多隊友都話買了,,到時唔洗得我自己一個著了~~ 講返場波,,今日全隊表現都好好~我都覺得自己踢得好好,,加上有一個助攻呢~ 最後好辛苦咁,,迫和對手3-3...險呀!!!!!
 踢完波...就第一時間打比傻豬豬,, 佢仲行緊街呢..不過佢話佢好快返屋企,,都放心d....之後我地就去左悅湖食少少野...食到十一點半左右就返屋企了~唔可以太夜麻....係返到屋企樓下,,都係要打比傻豬豬報到下~聽到佢話有一個陌生人幫佢囉野返屋企真係驚驚...每次想到呢點都真係好無奈...傻豬豬成日都咁大蒙,,真係好想成日係佢身邊=.=" 諗到呢點又好想咸..愛莫能助...唔知點好...
 今日就係咁啦~ 希望以後既比賽一場比一場好啦~
 p.s.>>近日傻豬豬話比我知佢十一月將會出差差,,2個月左右,,去邊度仲未知..聽到真係好唔開心=.="....唔想佢去,,不過工作緊要~ 唔去唔得~ 唉!!!!!
 最近覺得同傻豬豬講左好多唔應該講既野,,我地都覺得快左....但我唔知傻豬豬佢會點諗我,, 真係唔係咁開心...但自己講錯野先,, 有d野未發生就唔應該講,, 真係唔知應該點做好~ 但我應該要晒返佢,,話晒佢有好多野都未知點做...我應該要更加照顧佢,,同佢一步一步咁渡過,, 呢一次雖然有d唔開心,,但都係我關心別人同以別人角度去諗既訓練既最好時機~!!!!^__^"



2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


關心的一天 愉快 分類: 未分類

今天好早起左身,但又要瀨下床先,瀨到9點...oh...遲大到!!!!..一早身就第一時間刷牙洗面換衫衫,,之後就趕著出門口了~
上到車車,,第一時間就打比傻豬豬,,今日佢好返左好多la..其實琴晚一路都好唔開心,,因為佢病了都唔可以係佢身邊陪佢..感到有點無奈,,今早聽到她的聲音,,我個心就舒服返好多了~....琴晚傻豬豬沒精打彩的好早去了睡覺,,今朝聽佢聲音就知佢好左好多了~!! 返公司前..去左大快活食早餐,,不過我覺得同大家樂無咩分別咁..食完就返公司開始做野了~ 昨日Vivan計的數目好似有d唔對路,,之後睇返真係少左26件...麻煩了...只好囉返之前做好既辦圖出黎對返...對下對下,,都差唔多12點了~係呢個時候,,收到傻豬豬的來電,,好開心..傻豬豬好耐都試過主動打比我了~聽到佢既聲音,,第一時間有返主動了!!!!!同佢講左一陣,,原來我返到公司無同佢報到呀~搞要佢要擔心我,,掛住我..真係大蒙呢=.=" 不過,,知道傻豬豬掛住自己,,我都好開心~!!!!!
到了食飯時間,,今日又有飯盒食....((唔))...唔錯唔錯~食完飯飯就打比傻豬豬啦~哈..佢又岩岩食完喎~ 同傻豬豬一齊講心事,,係一件好快樂既事情黎,,每日可以了解對方更多~真係好呢!! 同傻豬豬講左好多將來既事情,,好Sweet..因為從來未有一個女孩會令我主動講將來..計劃將來的...傻豬豬係第一個,,亦會係最後一個...我真係好想係度講: 我真係好愛傻豬豬..我想和她有將來..想和她生兒育女..想和她建立一個小家庭..想和她結婚!!!! 我知道以上講係無用,,我要更努力去實驗出黎先得!!!!!
過了每天其中一個快樂時刻後,,又要去工作了~下午要去出差差~((其實只是去公司既ShowRoom)),,呵呵。。。真係好鐘意去ShowRoom~因為個度好靜,,一個人都無~可以做自己鐘意做既事都無人知^^"...哈哈~又留左言比傻豬豬...今次又係學晒佢,,真係好鐘意咁~!! 差唔多5點幾,,做晒今日既事了~落班前打比傻豬豬,,知道佢落班後要去超市買野~都有d擔心佢架~因為佢病病地..所以想佢快d返屋企,, 當我返到屋企既時候,,見到傻豬豬仲未上線都有少少擔心的..但最後都見到佢上線就安心了~呵呵。。。。。今晚決定唔去踢波波了~Alex係Msn叫我去,我都唔去~因為為左傻豬豬,,想陪佢~最算波友話我只估溝女,,我都會係咁做架啦~!!!
訓前同傻豬豬傾計計,,感覺仲好...今晚我地又講左好多以前既事比對方聽...每一日都係咁就好了~!!!!!
P.S.>> 處女下海,,完成西芹抄豬頸肉~食完覺得唔錯唔錯@@..希望煮比傻豬豬食既時候都可以保持水準啦~^____^"



2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天


晚上的感想 熱情 分類: 未分類

Dear My 傻豬豬

 
  小倫今晚一直都好唔開心,因為。。。。知道傻豬豬病了,我仲去踢波波。。。。今個晚上,雖然在球場踢波波,但我的心情非常難過=.=”這個時候我才發覺我的生命中,傻豬豬是比踢波波更重要的!球場上是可以得到喜悅,但這種喜悅是永遠也及不上與傻豬豬一起的快樂感覺!小倫倫真係覺得好內疚,係傻豬豬病了既時候,無法在妳身邊陪妳、照顧妳!想到這一點小倫倫真的想喊出來!感到無助,小倫倫要快點取得回鄉證,照顧傻豬豬呢!
傻豬豬,小倫倫以後都會聽晒妳說話,妳話去東,小倫倫就唔會去西..仲懷妳,以後只會錫妳一個,妳有事我一定第一時間企出黎幫妳,永遠覺得妳係最靚,同埋就晒妳!
小倫倫經過今晚後受到一個好大大的教訓了。。。。以後都唔會架啦!
如果傻豬豬再問我對3年後退出業餘比賽會唔會後悔,我可以好肯定咁答佢”絕對唔會後悔!為了小童彤,係值得的!”


2006 年 8 月 20 日  星期日   雨天


2006820...永遠不能忘記Sweet的一天 疑惑 分類: 未分類


溫馨的一刻>>
呵呵...今日係一日大日子,,早上好早就不自覺地醒了~((可能期待,,so好早醒左))
之後整整下整整就八點半出門了~嘻嘻..落到樓下,,就第一時間打比傻豬豬叫醒佢,,好在叫得醒,,如果唔係一定訓到下午才醒呢@@....打完電話就上44小巴,,差d以為自己上錯車,,好在唔係,,因為上車時係岩岩講完電話,,無睇到車號~真大蒙呢^^...差唔多九點半去到上水火車站,,打比傻豬豬約佢係A Exit美心等,,以為好快到,,企左係大堂出閘口等,,O...估唔到企咁耐熱足咁耐,,成身濕晒~^^"
係咁等係咁等...等到11點幾,, 傻豬豬過左香港安好打到比佢^^..同佢傾左一陣,,知道佢唔舒服,,之後諗下計咁,,決定打比阿水姐問下,,呵呵~打比佢佢問我D好突然既問題..搞到我唔知點答好,,之後佢問佢阿媽應該點,, 然後我就依佢方法做...係傻豬豬黎到之前,,去左M記囉2杯熱水先...囉完行返去大堂,,傻豬豬終於到了~嘻嘻^^...特登行佢背後叫佢傻小姐^^...嚇得佢呢^^....之後比左杯熱水水傻豬豬飲..飲完之後就覺得好D...我地就上左車車去荃灣了...上到車車傻豬豬都係唔太舒服,,所以無咩點同佢傾解解....坐完到荃灣後,, 估唔到又係243M站撞到D波友,,真係岩既姐...不過去青衣既時候有大雨...史佛龍個領隊又打黎話唔踢...搞到我地考慮左好耐才決定自己隊上去踢,,好在上到都無大雨...呵呵,,呢個時候傻豬豬終於無咁痛,,開心返了^^...見佢開心我又好開心呢^^.......講返踢波方面,, 今日覺得自己狀態幾好~ 打左邊係咁有助攻有入球,, 嘻嘻..都可以係傻豬豬面前比D野佢睇~^^ 佢都話我好呀~@@
波就4點鐘踢完....好累好累...唔知會唔會悶到傻豬豬呢.....換埋衫衫就同佢一齊落山去先...不過我地無搭車先...去左長康村既m記囉水水同傻豬豬同去廁所....去完之後就慢慢行去坐小巴後...嘻嘻..同傻豬豬傾左好多解解呀~感覺真係好舒服呢.....到了葵芳後就搭MTR去旺角...o奧..地鐵真係多人搭呢..不過,,, 傻豬豬有人保護都無咁驚驚...到了旺角,,傻豬豬係咁影相了@@....哈哈~去到邊影到去邊,,,真係Cute呢^^.....行過行人專區..我係咁問傻豬豬"Save Card比唔比埋下期訂金,,傻豬豬考慮左一會後答"唔"((面紅的說))....之後我地就斷斷續續咁講呢個問題囉,, 之後行過女人街...見到好多新款波衫,,正呀!!!!! oh...車路士新波衫終於出左,,我去睇既時候好似得一件咁,,好在我淦左姐~~真係好靚!!@@ 開心!!!!!!
呢個時候好記得好記得~~~ 我同傻豬豬係行過麥花臣球場個馬路口中,,過馬路時,,我不自稅覺地拖了傻豬豬的手...這時她的面紅晒了~....~" 不過係笑著既...可能傻豬豬都係等緊我拖佢手....呢個時候係Sweet,,無法形容~之後講左好多心底話出黎......^___^"
      
我&小童彤的手手      最Like(一定要讀到Nike咁^^)既相相~F&E最愛的!!

係旺角行完後坐火車去尖東,,一個傻豬豬好想去既地方,,, 就係星光大道了~~不過呢安先係旺角火車站既時候開始肚痛,,....唔知點解會痛....不過我話比傻豬豬聽,, 今早妳既痛,, 我都要感受一下" 真係既,,我覺得最算幾痛都好...可以同傻豬豬一齊都係值得的....!!!! 話咁快,,行到星光大道....呵呵呵呵。。。。傻豬豬又開始囉部相機係咁影相了~又影下我,,又影下景...不過佢好少影自己....但最後都有影~呵呵~ 係相中原來可以影得傻豬豬咁高喎~^^...我地係咁行,,傻豬豬一路行就一路影~暈了~@@
行到去金樓,,又見到噴泉放d好靚既光咁,,腸到我地O咀~....仲有呀~~ 今晚好好彩比我地見到香港舊式魚船...同傻豬豬一齊好幸運呢^^
去到海港城,,傻豬豬話要搵一間野叫"ONLY"....行晒所有買化妝品既地方,,都無呢間野,,但我覺得係有架~!!!!!!
落去屈臣氏...原來傻豬豬串錯左,,本身串"OLAY"...哈哈哈~傻豬豬見到OLAY既野就風狂起來了~睇左好耐,,但只係買左一樣野~ 最重要係爭取到那個9.9$面膜^^~!!!! 係尖沙咀行完之後,, 我地又返返去旺角食晚飯了.....今次坐巴士...係車上,,終於同傻豬豬講左一直想講既說話......他聽到好開心好感動而紅晒咁......而佢回應返比我既說話.....我聽之後有D唔知想點,,...感動..開心..興奮...同埋有D想喊咁...好奇怪但卻幸福的感覺....因為第一次有女仔向我說那樣的話...我永遠都會記得的~~ 有D唔想落車既感覺,,因為那時的感覺真係好好~ 但始終都係要落車......又返到黎旺角...咩都唔行第一時間去食飯飯.... 好快好快去到米飯班主,, OH...今晚得一台客...我地係第2台.....都係那個阿姐服務態度最好...另一個姐姐就麻麻啦~一D笑容都無!!!! 今晚我食左6成熟既肉眼扒...幾好食......但係........原來傻豬豬果個飯仲好食添~ 好4串雞串,,紅米飯,,波賽,,哈麥瓜...正呀!!!!! 而傻豬豬都覺得D野都OK好食,, 係食飯既途中,,傻豬豬係咁同我影相相~感覺好Sweet呀!!!! 雖然餐飯好快就食完,, 但食完我地就坐左陣~傾左好耐計.....其實我最響往呢d時候的~ 食完飯又行下波鞋街....都行左幾間...記得傻豬豬鐘意對邊啦~ 行完之後,, 今日既行程終於完了~ 係上旺角火車站既天橋時傻豬豬又影左2張相相,,好似比火照咁d背景~好得意~((估唔到傻豬豬係一名相機高手^^)).... 今日傻豬豬可能坐了最具價值的一程~ 由旺角去羅湖...38元...我地決定了坐頭等...咁傻豬豬就要66元...而我就18元..............落到車站,,好熱~!!!!!!! 見到車黎,,不過原來我地行過頭....上左車要行返5,6卡車箱先去到頭等卡....仲好彩,,,頭等好多人,,, 咁都比我地搵到2個坐...真好呢!!!!!!!! 坐上去,,好累好累~~ 這一程好唔捨得,, 因為下次見傻豬豬又要等一段時間了~ 不過我知道就算我同傻豬豬無見一段時間,,我地既感情都會好好的!!! 因為我地都對對方有信心~!!! 傻豬豬,,, 多謝妳比到我這種感覺,, 我覺得好舒服!!! 我永遠愛妳!!!
P.S.>> Ben哥,,雖然今晚無同你食飯送行,, 但我地仲有大把機會見面的~ 哈, 上機前係都打比我,,我覺得好感動呀~ 後會有期了~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

這一篇是這個日記歷史上最長的一篇日記呢!!!!!!



2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


放假的一天 不安 分類: 未分類

今日唔使返工,,訓到12點先起身,,不過起左身都覺得有點累,,洗完面後第一件事打比傻豬豬...呵呵..屋企咩位置都有人,,無奈地要落樓下同傻豬豬講啦^^"...又估唔到樓下都好涼下喎,,講完之後上返屋企食野,,老野整左面面比我食,,呵呵食完仲有食後甜品喎..食左2支迷你大腳板,,真係好味呀^^...食完野...係屋企睇左陣電視..唱左陣k...之後就出門了~~過左灣仔睇專科..oh..成年無去,,劉e生都話我清減了..哈哈~點解見d好耐無見既朋友個個都咁講既~ ....呢一年既進展都係麻麻,,感覺有點失望,,  之後又要一個月去一次,, 如果唔係雙腳就唔會好!!睇完之後返屯門,, 約左豪屎阿康佢地踢波,,落左七人場,,但無人踢..之後過左5人場,,唉,,去到5人場又無人,,,之後又過沙灘...又係無人踢~點解咁架!!琴晚同今日諗著踢波都無人踢~ 睇黎真係要等到明晚比賽了~ 無波踢,,最後一個一個話返屋企~ 我都回家去了~返到屋企,,坐左一陣,,要約人比賽了~oh...明天又有好多人黎呢~真係麻煩了~每人只可踢2節=.=".....不過唔緊要有人黎總好過無人黎!! 晚上又可以同會豬豬傾計了~這是最快樂的時刻了~^^" 今晚一定要早訓呢!!!