【FR@NK之深情日記本】
【每次想起妳,,我會傻笑...收到妳主動Send來的短信,,我會很開心...聽到妳對我的關懷,,我會感到溫暖...這就是妳心目中的低B倫了 】給以後與我一起渡過重要日子的妳
frankjoey8
暱稱: 項少龍
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
終結
2006-11-27
藍獅 & 屯馬 之間
2006-11-13
重新
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
藍獅足球會官方網站
ECFriend 友聯網
Niko Au日記
U-Soccer足球網
W!Li@m 的『神話』故事...
Wing日記
"馮守4"的日記
…Evan MY World…
Johnny日記
我的地頭 - 失敗論壇
香港討論區
秘書阿慧日記
過去的日記1
過去的日記2...回憶〝...
諾諾的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 53
今日人氣: 1
累積人氣: 5042
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天


新的開始.++平靜的一天 愉快 分類: 未分類

琴晚聽完妳講之後,,真係好感動,,好開心!!,,但成晚都訓唔著呢,,係因為妳
今日,,2006年8月6日,,對於我同妳黎講,,係一個新既開始,,這一天我永遠都唔會忘記的!!!
真的,,聽到妳愛的人對妳說"我愛你",,係一件好幸福的事~~同埋真係可以比到動力你的!!!

今日成日都無咩特別事做....只係留係屋企休息一下...不過有妳成日陪住我,,我就開心了~!!!
大家最開心既事情就係可以一家人一齊食晚飯~好耐都無試過啦^^" 希望以後都係咁啦~!!!
我覺得我家的飯桌上加埋妳的份兒就是最完美了~!!!



愛的感覺 愉快 分類: 未分類

原來親耳聽到自己愛的人對自己愛"我愛妳"是一件很快樂的事情,,愛情的魔力真奇妙呢



。。。。。。 驚訝 分類: 未分類

今日唔洗返工,,訓到晏就12點53分先起身,,其實都只係岩岩好~未起身就已經打比小童彤報到了~...不過佢仲忙緊,,叫我1點半再打比佢,,之後我就起身啦~跟著坐到1點半再打比佢,,佢話都仲忙緊,,oh...真係好多野做啦~一定好辛苦呢!!真係替妳傷心呢!!...不過點等呢,,都等到小主彤打返比我~佢終於可以走了~!!!不過佢話今日要同佢d朋友出去東門玩,,話晒星期六,,點都要比自己享受一下呢!! 跟住小童彤好快將我變回家了~!! 傾到差唔多4:15分,,我就要去踢波了~
講到今日踢波~都唔係幾想提~=.="
踢得麻麻地~下午係七人場無贏波~搞到大家頹頹地!!
去到晚上... 我同威,,BEN,,司徒,,健,,冰等人去金口食飯,,呢個時候阿冰係咁囉D女相出黎睇~搞到阿BEN成晚都叫阿冰介紹D女比佢識,,哈哈~原來阿冰有時講野都幾令人吹脹呢~!!
食完飯又落返七人場踢波~今晚領隊話如果今晚再贏唔到一場波~就要係呢度七人場打地鋪,,咁講都可以令我地努力D既~第一場波~我打左閘,,都有D攻勢咁啦~之後我係中場位置踢入左一個世界波,,我都估唔到自己入左喎~幾開心下~!!! 但之後一場又輸返~無奈!! 再之後既比賽,,唔知點解好似已經無晒心情踢了~!! =.=" 最後我只好失望地回家呢!! P.S.>>幾時先可以回到我的重心位置呢??
回到家,,好點兒唔開心,,真係好唔開心,,而呢種唔開心又講唔出黎,,所以我想打比小童彤~同小童彤講完電1後,,發覺自己那種唔開心既感覺已經無左...真係神奇呢^.^..真係好想同妳講那3個字呢!!
日記寫到呢度差唔多呢!!

有一d重點要講~
>>雖然今晚踢波唔太開心,, 但點都要多謝Kelvin叔對我的鼓勵,,我會繼續努力的!! 如果可以再選隊長,,我覺得佢係一個唔錯既人選黎!!
>>今日本來應承小童彤要早點回家,, 但我的波友想我晚上都踢,, 當時我真係唔知點選擇好,, 有的隊友叫我妳呃佢話有d野做遲d返屋企咪得囉~ 不過我個心只係諗著唔想呃佢,, 所以我決定打比小童彤講話我會遲少少回家,, 我覺得我直接同佢講係無錯!! 反而呃佢我真係做唔出呢!!



2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


開心既一天 愉快 分類: 未分類

今日好早又起左身,, 6點幾,, 打完琴日既日記之後,, 見仲幾眼訓so再去訓多一陣~zzz....=="
訓到10點終於醒左,,之後就換衫上班去了~ 出左門口後,,就立刻打比E小姐報到了~ haha~佢話E小姐嬲左我,, 原因係因為我仲未打比佢喎...平時我係9點返到公司,,今日因為10點先上班,,所以遲到出左門,,導致遲左打比佢!!要係呢度同佢講句唔好意思了~
差唔多11點去到Bowong ltd. 跟著睇佢地既倉,, 好亂好亂=.=" 從未見過咁亂既倉,, 我囉左我個圖辦出黎比佢地睇,, 佢地仲話要比d時間佢地搵... 這個時候我要係佢地個大堂坐下,,對下其他辦先,, 不過我對完d辦之後,,佢地仲未搵到,, 見佢地唔知想點咁,, 所以我又幫佢地搵埋一份囉~ 見到佢地既admin咁大頭蝦,,我呢個時候又突然諗起以前間公司既Esther Kowk,, 佢都係一個超大頭蝦既admin黎,, 成日都比老細插個種,, 搵黎搵去,,終於搵到了~ 原來放左係一個好入既位置,, 辛苦到呢!! 搵完之後差唔多係放午飯的時間,, 這個時候,, 食飯唔係最重要,, 最重要呢,, 係打比E小姐報到^^...呢個時候可以話係每一天其中一個最開心同最Sweet既時候(第2個當然係晚上睡覺前啦),, 而大家亦好響往這一個時刻~ 雖然時間話長唔長話短唔短,, 但當這一個掛了線後,, 大家下午就會有一種動力來了~ 而這一種動力,, 會令大家努力到5:45分這個時候的~我諗再講大家都唔明我講咩呢,, 因為....只係E小姐才會明白呢^^"當與E小姐掛線後,,我就去了附近的椰林閣餐廳食飯,, 今日既精選得"黑招雞扒"好食~ 都OK好食LA....又唔係話咁好食咁..食完之後,,埋單要三廿幾,, 好似貴左少少咁~ 返到去Bowong...做完test之後,,封埋入箱,,再寄埋DHL...已經完工了~覺得自己好快手,, 4點幾已經可以走了~ 但走之前呢,, 借左其中一部電腦,, SEND E-MAIL比妳,, 這個E-MAIL入面所講既野,,都真係幾Sweet下....send完後再走人了~~
返到屋企已經5點半左右了~ 打完電話比妳報到完之後,, 我就去左睡覺了~ 呵呵......一訓,,就已經訓到9點鐘了~ 第一時間打比e小姐~佢話比我知,,佢依家返緊屋企,,但之前唔記得左邊條路而行錯路,, 呢個時候真係好擔心佢,, 好希望佢可以快點而小心地回到家,, 直到她回到家見到她上線,,我才放心起來呢!!!!
之後我都可以放心d食晚飯了..... d時間真係過得好快,, 話咁快又10點幾,,又要比阿妹用電腦了~ 我就係呢度時候,,睇下書,,睇下電視咁~幾悶下!!
直到每一天我覺得最開心同最sweet既時候來了,, 不過時候早左d,, 因為我想她可以早點睡覺,,唔洗成日有黑眼圈~同無精神..........真係好響往這一個時刻!! 無論我講幾多次都係要咁講啦~^^" 好想每一日都係咁過呢~
大家覺唔覺我最近寫d日記都寫得好長呢?? 原因係因為她給了我動力去寫我每一日的感受!! 我知道妳都是這樣的~ 所以我地2個都要加油呀!!



成日報到的一天^^" 愉快 分類: 未分類

今日好早就起左身,,因為比細佬嘈醒左,,佢岩岩入返房訓,,之後睇vcd,,這一刻我就醒,,本來想訓多陣,,但係又訓唔返了~ 之後去打扮自己....老媽今早整左一碗大碗麵比我食,,又有魚蛋,,香腸等等...好多料,, 再加埋一杯老媽沖的愛心奶茶,,真係正la!!! 早上可以食到飽飽係一件好事黎架~ 因為返工個陣唔洗再買野食~~食完早點,, 仲係好早喎~ 所以同細佬係房睇左陣VCD,, 哈哈~睇左咁多次都覺得咁搞笑喎~!! 張家輝D戲真係笑爆人個咀呀:)一路睇一路換衫..原來換到對鞋既時候,已經八點半,死啦遲左半個鐘出門!都係因為自己選著咩鞋選到唔知時間,所以就要急急腳出門了∼上到車,行左一半路程左右就開始塞車了∼大大話話麵塞左成半個鐘,這個時候原來九點正了∼E小姐應該回到公司了∼所以我就打比佢囉∼傾左一陣,聽到佢係公司食早餐都可以咁開心,我都真係替她開心呢^^ 

坐完巴士再坐地鐵,落車後好在唔係好大雨,但點都要跑返公司呢!早上10:18分,返到公司了,回到自己的房子裡,真舒服!交晒要交既野比Boss之後,就係自己位中send e-mail比E小姐了∼!在E-Mail對話中,估唔到無無聊聊咁都可以寫左一大篇故事出黎!可以走去做寫家呢!(haha~其實只係與E小姐的事比較上心姐)差唔多12:45分,要出差了∼都好呀!多了15分鐘,唔使係個位度悶!落到樓第一時間打比E小姐,同E小姐講返我寫比佢那個故事,佢都好鐘意,仲幫我加插左好多野添^^ haha~ 同佢傾電話既同時,差d行錯路呀!我覺得這個時候,大家都對對方說話真心話,真係好Sweet呀!這時真希望世界可以停頓在這秒呢!不經不覺,已經過左海了!因為今日打風,所海面好大浪下,本身我都驚驚地,但有妳陪我傾電話我就唔怕了@@.
不後行去海港城TRU囉D野,囉完野之後才與E小姐掛線,有點唔捨得呢!
之後諗著去食野,但見無咩好食,So決定做埋手上d野先食飯,這個時候,醒腦子都係妳的身影,時間過得好快好快,唔記得左幾點已經係旺角走了! 上到車後,立刻訓返陣,真係幾好訓喎,訓到唔想起身呀!差唔多一小時的車程裡,我根本係唔願意醒的,但最後都落到車無飛站∼oh!! 死了∼落到車都幾大雨下,只好衝衝衝衝,衝去屋企附近的啟豐商場買飯返屋企,因為仲未食飯呀!去到金口餐廳叫外賣,唔知點解覺得那位待應好似嬲嬲地,唔想做我生意咁,但最後買完外賣我都有唔該既!出到啟豐門口,都係幾大雨,不過唔衝返屋企了,個小小路費事啦! 返到屋企,第一件事係換返一個便服裝!之後終於可以食飯了,今日食的飯真係幾正下,咖哩炸蝦圈配煙鴨胸飯,真係好正呀!聽日又要再食過呀!但諗到每次食到美味的食物,我都突然想起妳,真係好想帶妳一起試食呀! 話咁快,食完飯,之後上網重新改個故事,發了給E小姐後,差唔多17:30了~ 又打比E小姐報到,但中途要等她20分鐘,不過唔緊要,工作要緊麻!但這20分鐘差唔多可以入睡了∼17:56分E小姐終於得嫻了∼與她報到完後,我就開始小睡一會了∼...ZZZZ
睡到差唔多8點終於醒左,而醒左第一時間又係打比E小姐...HAHA∼同佢傾完之後,估唔到佢都會在自己床上入睡了∼睇黎妳都好累呢!食完晚飯後,再係MSN同佢CHATCHAT到差唔多10點啦~ 要比阿妹用電腦,之後十一點幾又可以用返...本來打緊新一篇日記,但呢個時候細佬又回家了∼佢叫我比佢用電腦,又無得用了=.=“
係睡覺前最後一後打比E小姐報到,這一次的對話,其實都幾有意思,但所有意思都唔係正面回應,但我覺得幾Sweet丫..呵呵..今日差唔多全日都有同妳報到,感覺真係好好,如果每一天都是這樣就好了!