【FR@NK之深情日記本】
【每次想起妳,,我會傻笑...收到妳主動Send來的短信,,我會很開心...聽到妳對我的關懷,,我會感到溫暖...這就是妳心目中的低B倫了 】給以後與我一起渡過重要日子的妳
frankjoey8
暱稱: 項少龍
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
終結
2006-11-27
藍獅 & 屯馬 之間
2006-11-13
重新
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
藍獅足球會官方網站
ECFriend 友聯網
Niko Au日記
U-Soccer足球網
W!Li@m 的『神話』故事...
Wing日記
"馮守4"的日記
…Evan MY World…
Johnny日記
我的地頭 - 失敗論壇
香港討論區
秘書阿慧日記
過去的日記1
過去的日記2...回憶〝...
諾諾的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 53
今日人氣: 0
累積人氣: 5043
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 11 日  星期五   陰天


七人場後記 愉快 分類: 未分類

其實想講返琴晚踢波既事..
琴晚我隊有我、西牛、豪屎、康、球、碧咸and Kelvin叔, 但各人的狀態包括我似乎麻麻, 開賽一分鐘左後防的藍球係度玩野, 之後我隊就有D互相指責既行為出現...咁眉氣氛令到全隊頹晒...但我覺得係因為互相指責同狀態麻麻大家先踢得唔好!!
如果大家就出多D聲提場就好了, 因我發現有時唔出聲提人呢, 最算你那了球都要望望隊友先, 咁就慢了一步!! 同埋如果唔出聲, D位置會好易重疊...!! 琴晚踢完之後我都有同佢地傾過, 係呢個過程大家都講出自己想講的說話!! 阿康講野係岩架, 當閘球員囉到波時, 中場一定要係最近位置幫波, 然後做one-two,不過做完之後要去晒, 無好啦啦又cup返後, 咁樣好似玩晒對手咁, 無用既~ 我都覺得我地全隊好少做one-two, 如果多d做one-two我地係可以贏到好多場的~不過唔緊要, 最重要大家知道日後再去改!! 今晚我呢個中場係咁現唔個好位比閘, 有一點無奈的, 可能我現了一個好位既時候我又無出聲, 佢地睇唔到. 又可能現位現得慢, 但無論點都好!! 我一定會改善我慢的習慣的!!



滿足的一天 愉快 分類: 未分類

早上6時38分起身,刷牙洗面食早餐,8點幾就出門口了.今早睇電視話改發3號機會唔大,見出面唔太大雨就無囉雨傘.準時咁返到公司,囉左D資料就去出差了!再出去既時候係9點廿幾分..落到地鐵站打比小童彤報到了^.^"...報到完之後,,地鐵好快去到銅鑼灣了,,出到地鐵站有小小雨了,,唔理!!照行!! 上保威前,,係大班買個包頂下肚先,,OH++"原來大班有咁多好好味既包包喎,,選擇左好耐,個個都好似好好味咁,,唔理了選了一個叫"日式照燒雞串包"..一路行一路食,,味道又真係唔錯喎,,好食@@,,食完後再上保威,,今天既工作只係對著部電腦對返D資料,,做緊野既時候都忙裡偷閒發個E-MAIL比小童彤等佢開心下^^...死啦突然間發現Bowing個辦圖無囉黎,,之後打返公司叫寶兒囉黎....搞到我只可等佢黎先做得啦,,嘿嘿!!! 寶兒差唔多成個鐘先黎到,,都唔知佢搞d咩既~一定好左打機啦!! 加埋那個重要辦圖就完成一個test了~之後可以去食飯了~係食飯前打比小童彤,,那時已經1點了~小童彤已經食完飯了~同佢講左好多野,,之後我仲講左D令佢差唔多可以流淚既感動說話,,不過全部真係講真唔係玩的~我覺得今日這個時候係最開心的,,最SWEET的,,我想小童彤都會係咁諗呢^^..同佢講完之後就去左食飯,,行左幾間都無位..無奈地只好去大快活食,,呵!!大把位呀..睇左成分鐘就唔覺得有野好食,,最後叫左咖哩雪魚飯,,唉!!30元食D唔抵食既野~算!!好一餐唔好又一餐!!聽日要食好D的!!!!食完飯再去保威,,見有D時間我就開始打我同小童彤既"小倫與小童彤的未來日記",,哈哈~原來有FEEP、有靈感先打到喎...上午本來開左個頭,,但打打下又無FEEL所以無打...今次打既野覺得比之前既進步,,文筆又好左..真係好了~!!!! 哈哈..唔理做野既時間了,,因為如果又做公司野,,又打..我一定打得唔好~所以我就一古作氣打完第一節既上集,,自己亦感到非常滿意~!! 唔知遲D我可唔可做作家呢o.-"
寫完之後就繼續做野...好快好快地就完成了~呵呵日日都好快呀我!!!!!
過左一陣,,我就打比小童彤話比佢知,,我與她的大作完成了第一節上集,,佢聽到都覺得好開心!!! 因為我同佢都期待左好耐呢!! 希望下集快d寫完啦!!!!!
下午6點幾就返到屋企,,oh.全身都好累!!!! 有點不想動的感覺!!!!(學了小童彤呢)...無耐老豆打黎話唔返黎食..晏d老媽回來了,知道老豆唔返黎食~就話去樓下食KFC了~哈~好耐無食過啦~都好,有時出街食下飯都唔錯架!!!!! 原來都好近JA..落一落樓下平台,再行樓梯落去,就係KFC了~之過唔明點解後門唔開~搞到我地又要行返前門入!!! 入到去同老媽..妹妹坐左一個幾好既位置..對著海既位置呀!!但咩都望唔到既!!! 之後我去左叫餐,,返埋位先知道比少左2個飯,,之後我又追問返那位服務員呢!!!原來佢自己都唔記得左..呢間KFC D人真係麻麻...返埋位,,見到桶雞好多雞胸,,真係暈了!! 雞胸咁多肉點食得晒=.="老媽好似食左三件,,妹妹都係..我自己就食左2件JA,,因為太熱氣..唔太生一粒粒呀!!! 果然一個最平既桶餐3個人係食唔晒的..所以就打包D回家..食完後老媽同妹妹話去超市,,我就去踢波了~
今晚,,場邊既隊一定比我地吹脹,,因為我地同其中一隊踢左成7個字..點知2隊都入唔到波...最後就落晒雨輸左...唉!! 今日成隊都好似頹頹地咁..個個都係度互相責罵..希望以後都唔會有呢D事情發生啦!!! 踢到10:50分我就準時回家了~
回家路程中,,打比小童彤,,OH...原來佢已經熟睡中,,搞到我都有點眼訓呢~HEHE!!!



2006 年 8 月 10 日  星期四   陰天


開心 分類: 未分類

今日遲左起身,,返到公司已經10點了,,一返到去,,就開始忙了....一忙就忙到中午食飯時間...oh..今朝無打比小童彤報到,,到下午食飯時先打比佢,,唔知佢會唔會嬲嬲呢...哈哈,,有動力做起野上黎都係醒神d呢...下午又開始忙過,,係咁做係咁做,,周圍走...累到我就死咁了,,但大家既努力同合作好快好快就完成左呢個join....提前一小時交貨比Bowing,,開心呀!!見到大家咁努力做野!! 做完Bowing單野之後,,下星期又黎單大野了~要養足精神呀!!但唔希望通消呢!!同事們繼續努力啦!!
做完野大家都可以休息一會,,我見仲有時間就落去商場行下,,行到等落班...好快就落班了~但我要等埋小童彤先~因為佢仲有事未做完~佢做到6點半左右就落班...我又走了~!!
今日既海防道好似特別多人行咁既...暈了咁多人...很快很快地我就回到家,,但係網上仲未見到小童彤上線,,我就有d擔心,,因為佢話落班後就回家,,但我回到家的時候還未見她上線...所以我就打比佢,,但佢無聽到,,打左幾次後,,再望望電腦,,就見到佢叫我了^^"
見到佢回了家我就放心了~~
今晚特別夜食晚,,因為老豆8點半左右先回到家,,但我同以往一樣都好快食完飯..之後繼續同小童彤傾計..無耐..阿威打黎話有d野要我幫幫手,,之後我第一時間就問左小童彤比唔比我去...佢都比,,不過佢一定會好擔心我,,so我應承佢11點15分一定會回家........我的事好快做完了...回家的途中打比小童彤話佢知返屋企,,,但好快行到樓下要上去,,我話比小童彤聽上到去再打比佢,,一返到屋企,,無電腦用,,之後去左沖涼,,沖完涼先打比小童彤,,呢個時候,,小童彤的聲音顯得好緊張我,,因為我之前話上到去再打比佢,,但我沖埋涼都10分鐘先打比佢,,所以佢好擔心..SorSor呀~要妳擔心我...下次唔會啦~
今日既事大概既咁,,依家出面又大雨又打雷....驚驚呀>..<



2006 年 8 月 9 日  星期三   雨天


心情複雜的一天 熱情 分類: 未分類

心情複雜的一天
今日,,心情真係有點複雜..開心又唔係,,唔開心又唔係..都唔知點好.
講返今日,,好忙..好忙..好忙,,首先帶新黎既同事Vivan係公司行一圈,,之後帶佢落倉睇下個倉既情況,,再之後又要話比佢聽有D咩做..好在佢份人一講就明唔洗講咁多次,,都係一件好事黎既!!又有多個醒目女可以助我每天早點走人了~
食飯時間,,我地成班同事叫埋新同事Vivan一齊食飯,,話晒新同事,,要比d歸觸感人地先得麻..不過未食飯前,,我就要打比小童彤報到...第一次打比佢時,,佢同佢同時係咪傾計無咩點理我,,之後我話晏d再打比佢,,這個時候,,個心有點唔開心..因為我唔鐘意人地同我講電話時再同第2個人傾計..但呢次唔開心只是1-2分鐘的事,,因為我唔可以咁諗,,話晒係我打比佢,,我唔知佢得唔得嫻~同埋我唔可以只顧自己感受,,我要從對方角度想的~所以1-2分鐘諗通後就無唔開心了~!!! 反而想通了後就開心返好多啦~!!!!!!
下午都係咁忙忙忙忙忙忙..今日非常累..行出街又熱喎~!!!! 終於有得走了~
返到屋企第一時間沖涼..之後睇左陣電視,,上網見到小童彤回家了~好開心呀!!!
同佢傾到9點幾10點,,中間食埋飯..不過佢話佢個F迫佢出去玩,仲話如果唔出就以後無F做,我聽到真係嬲嬲地(唔係嬲小童彤),我最唔鐘意D朋友威脅自己去做自己唔想做既事,我以前都試過,所以我覺得呢D朋友好仆街!!最後小童彤都係要出去了∼無計啦∼小童彤都問左我好耐比唔比佢出,其實我都知佢要顧及我感受∼但佢都好難做,之後佢就話去沖涼之後出去了∼!這件事,我感受到小童彤以往等我的感受,真係好唔捨得佢去,但佢有佢既朋友,佢有佢私人空間,我唔可以成日霸住佢!而我亦知道拒絕朋友係一件好難做既事,這事發生前1小時左右,阿威打黎問我夜晚踢唔踢波,本來我應承左佢話去,但之後我為妳拒絕左出席,所以我知道拒絕朋友係非常痛既事!。。。。。。。。我明白妳當時的心情架!!妳的朋友都係為左就妳姐,我知妳怪我會嬲妳..但,我可以話比妳知,我唔會怪妳架∼!但係呢唔好去咁夜啦∼我會擔心妳的!
現在已經00:22分了∼小童彤話23點幾會回家的,有點心掛掛呢!!!

今晚,我一定成晚都訓唔著,,因為我一定要等妳回來呢



2006 年 8 月 8 日  星期二   晴天


總算開心的一天 愉快 分類: 未分類

今日如平一樣好早就起左身,, 食完早點換完衫後就出左門口了... 今個早上既心情可以用擔心來形容... 因為小童彤要出差到中山,,成個早上,, 一路等待小童彤的"報平安"...在這個時候,,連做野都做咩心機了~一直等,,等到11點幾,,終於有來電,,我知一定係小童彤~yeah!!佢終於到步了~我終於可以放下心頭大石了^^"...聽完佢電話,,下午做野一定好有動力呢!!
中午12點幾又要出差了..又要過海..又要去同一個地方..本來係好怕坐船,,但有了妳之後我就唔怕,,船好快就過左海,,第一時間搵地方食野,,由於未過海前..已經諗到去尖東"靚靚車仔面"..哈,,呢度好耐無去啦~係一間好多明星黎既食店黎架~最記得係任達華成日都黎架~如果黎5次,,一次有1次會見到佢的~ 但好可惜..咁辛苦係星光大道行過黎,,竟然無位..其實係有架~不過得自己一個人,,費事同人迫啦~諗諗下,,又想食飯..(因為太餓了)第一時間諗到旺角的"米飯班主"..之後由尖東再去旺角..唉唉唉!! 去到,,又無位...唔知係咪自己一個人食飯,,就唔想同人迫呢??去過2間其實都有d位架,,不過係要同人搭台的,,搭台又費事啦~可能呢2個人去食飯就唔會咁諗呢??唔知係咪呢..再行多2個街口,,決定去食"椰林閣"了~哇,,估唔到這間椰林閣係我去過咁多間,,裝飾最好同埋最有情調and浪漫的一間,,哈哈~下次同小童彤黎呢一間位於旺角波鞋街後既椰林閣都好喎,,我相信佢一定會鐘意的. 上到去,,yeah~!!有位,,好舒服,,d服務員姐姐樣子都幾好態度都唔錯..記得幾日前食過黑招雞扒..今日決定食下"算容牛仔柳"...真係唔錯呀~好好食~d餐湯又好好飲...總之咩都正啦~ 希望真係可以同小童彤黎啦~一定好浪漫的..食完野後,,就去工作了~哈哈~我既工作效率都好快~人地公司個Q/C都話我快~無計啦~...終於可以回公司,, 上到車既時候,,本想打比小童彤,,不過我打比佢既時候,,佢已經打左比我~傾左一陣咁啦~點知又無啦啦精神晒喎~個D力量真係勁呢^^"..我記得架,,下次坐車我一定會坐左手面的^^"
..回到公司見無野做,,就閃人了~好快好快回到家~哈哈~估唔到今晚又好齊人地食飯呢~^^...今日D送都唔錯,,有水準呢~食緊飯個陣~豪屎打黎叫我踢波,佢話好多人踢~咁我食完飯就急急腳落去啦~但係.....係踢波前都一定要同小童彤講聲既,,費事佢擔心呢~點知落到去又比豪屎吹脹,,仲意為係我地有成2隊人,,只係個球場加埋有2隊人..吹脹晒!! 但等多一陣~我地又夠人了...我,,豪,,超人、KELVIN叔、超人仔、碧咸、阿康等等...但我地今晚只係踢左一場,,而呢一場又踢左好耐,,我地全隊都覺得呢場踢得好好~而我既狀態又黎了~今晚有幾個射門機會,,有次差D入,,希望快D搵返D射門觸角啦~踢完一場後,,我地成班坐左係咨吹水,,咩都吹下,,幾開心..見到出面場波射極都唔入,,我地就唔等,,拉大隊走人了,,本來諗著去食糖水..但無位,,各位只好回家了~
HEHE~今日就係咁啦~^^"