| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
嫻談  |
分類: 未分類 |
哈哈~原來我係日記本入面成日講踢波架!? 似乎可能會悶親街坊=.=" 呢篇起講多d我既事啦,唔會成日講波了~(知道了麻 )
今日表弟黎左我屋企玩,,玩左陣就同媽子and妹去左M記食野,,其實呢個都係表弟主意,,HAHA ,,估唔到表弟可以係咁食暑條喎~見佢係咁食係咁食~真係吹脹~佢仲話日日食都無所謂喎~佢得8歲,,大個就唔會咁諗啦~!! 食完野妹同佢返到我地屋企先~ 之後我過左啟豐還碟,,咁又返左屋企了,,本身想去踢波,,但個人好累~我諗明天應該會踢既^^"
晚上係屋企食飯,,好耐都未試過同老豆媽子同桌食飯了~食完飯上左陣網..之後無野做返坊睇書~!! 咁就一日了~真係悶,,上網同F傾計開心好多~
琴日對西部屋既比賽,,贏左,,好多人都恭喜我,,亦都多謝大家既關心... 但我自己覺得自己踢得唔係太好,,新隊友阿冰同我講,,"阿倫,,依家既你同以前既你唔同左,,以前同你鬥,,覺得你好有霸氣,,依家無左"...就連我自己都覺得依家既我唔同左,,以前落場比賽我唔會計較咁多野~以前,如果隊友踢得唔好,,我就會鼓勵.....現在,,隊友踢得唔好,,我就話佢地,,講D晦氣說話等,, 我真係對唔住大家~!!!!! Kelvin叔講既野最中肯,,佢講既係岩........有咩都要囉出黎講~ 我所定下既球會宗旨,,依家既我根本做唔到,,講既係自己,,做既又做唔到出黎~真係自打咀巴~!! 在此前我都係堅持著"唔好埋怨人,,要鼓勵隊友,,才有團隊精神"既方式踢足球,, 唔通我係對自己無左信心?? 定係只係為左自己?? 我自己覺得自己係"自私".....我明知我身邊隊友質素去到邊,,但我成日埋怨佢地做唔到我要求的.....要令大家去千就我自己,,我真係仆街了~!!!! 唔可以再錯落去~ 我要搵返以前既我~!!!!!!!!!!
|
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
嫻談  |
分類: 未分類 |
今日真係無奈.... 晚上係5人場踢波,,但見到阿威確同學,,見到佢地就真係比佢地吹脹啦~!!!!
佢地成日水鬥水..今晚等左成10個字先到我隊,,點知出左場唔夠10分鐘就上返去..唉!!本來阿威射第2球係入的~
但大家唔知頭唔知路下話唔入..呢球話唔入之後~我地就輸左波了~~無奈=="
呢場波輸左後肯定踢唔到啦~因為佢地會繼續水鬥水==" so我地坐多陣就走啦~
明天對西部屋既比賽,,除左全力以赴外,,仲要好好享受足球^^" |
2006 年 7 月 20 日 星期四  |
踢清道夫的我^^"  |
分類: 未分類 |
今日係七人場踢波,,我竟然打左中堅位,,感到自己都踢得幾好~ 不過d攔截功夫仲要做得好D..
今日阿華無啦啦發財仔皮4,,我感到阿華係唔岩,,希望你可以改變下你既皮氣啦~
晚上食完飯之後,, 去七人場再踢過,, 今晚好多人落左黎踢~再一次同BEN合作,,覺得幾好~呢個時候既我都係打中堅~
係BEN後面,,我感到我踢得比下就還好~ 早幾日前因為某D原因而感到踢中堅都幾好~ 其實踢中堅同踢中場係一樣~
可能踢中堅係一個訓練黎,,我最喜歡既都係踢中場~ 但落到場無論踢任何位置都可以好開心的~!!!
呢個晚上,,我個隊踢左2個鐘左右,,只輸過一場~勁呀!!! |
2006 年 7 月 19 日 星期三  |
BEN回來了!!!!!!!!!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
今晚終於見到Ben了~haha佢又高左,,又大隻左la~不過個樣無變到~都係咁令仔^^"
今晚同金毛,,威,,華同ben都傾到好耐,,傾左好多德國既野~ 原來ben依家有工要返.. 唔知有冇機會可以收工撞到佢呢?!?
不過呢,,再見到ben時都好似無咩驚喜咁,,我諗阿威都係咁諗la~ but呢個月一定要同阿ben玩盡佢,, 廳晚又可以一齊踢波
了~yeah~ 多謝晒你帶來既手信呀^^"
最近我有一個好奇怪既想法,,但我希望我既想法唔會係真,,因為我仲未有心理準備接受,,我想比d時間先~!! |
2006 年 7 月 18 日 星期二  |
閒談  |
分類: 未分類 |
今日見無咩野做,,晏就就走左lu,,買左飯返屋企食,,今日想食下"漢堡雙蛋飯",,因為琴見司徒食得幾正咁~食完飯睇左陣電視,,諗著阿ben會打黎,,但點知都係無~之後去左訓覺,,訓到晚上9點起身,,岩岩好睇神鵰,,正呀!!!!! 夜d上網見到ben online,,原來佢已經返左香港了~但今日無電話,,so無搵我地,,約左佢明天踢波~好呀!!!!無見一年一定大把野傾丫~^^" |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 26 | »
|