| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 31 日 星期三  |
晒既踢波日  |
分類: 未分類 |
今日晏就先起身,,食完野落七人場等人去踢波,,不過D人都未黎齊..得我同超人叔,, 打比碧咸3次,,3次都話落緊黎...搞到我好慶~!!!!
去到元朗搵埋Johnny就去左水邊搵阿冰佢地,, 大威司徒佢地都好快到左,, 今日,,總算係藍獅第一次召集踢波,,感覺幾好,,氣氛唔錯~!!! 哈哈~估唔到阿冰份人都幾好,, 同埋佢原來比我想像中勁呢!! 真想拍佢打中場~!!!其他新隊友都唔錯,,好個打後衛叫sam有潛質!!龍門既明仔都打得好好~我相信佢比鐵佬訓練下會進步好多~!!仲有一個左閘好爆得~!!原來佢係海光青年軍的~斟下佢都幾好喎~!!!
哇~!! 今日踢得好累..踢左2個幾鐘..累到..?!?!? then同johnny and 司徒去左元朗食飯..去開個間餃子堂無開..又要搵第二間..之後我地見到間茶餐廳企左條女係度幾好下..最後我地比個條女既美貌吸引左入面.. 點知入到去,,d飯都唔算好食!!但個湯都ok la~估唔到請條索d既女企係鋪頭出面,,係可以引到好多友仔入黎食飯的~^^..終於見識到~!!!
食完飯後,,同司徒行返去大馬路坐輕鐵~返屋企~!!今日就咁過左了~!!
|
2006 年 5 月 30 日 星期二  |
大家好!!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
我又黎了,,最近終於無咁忙,,呢幾日都可以去踢波,,真係好了~!!! 今日落七人場踢波,,我入左2球呀~2球都係係禁區外射入的!! 不過狀態都仲未去返最高峰,,我諗要操多派先得~~!!! 廳日,,端午節..約左d新隊友係元朗踢波,,真係期待!!! 藍獅第一次召集球員,,希望大家可以踢得開心啦!!!
近來阿華介紹左個朋友比我識,,我同佢都幾好傾架~~^^ |
2006 年 5 月 27 日 星期六  |
黎啦~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
最近既生活習慣改變左,,每晚都好早訓,,so無咩時間打日記...今日都算得嫻返少少...過去幾日,,真係忙到仆街,,想死咁製~~
POINT>>>> 回想以前既一切,,好似發左場夢咁,,好似部都係假咁...點解會咁??好唔甘心,,以前所做一切所講一切都係假...本來我都唔希望係真的,,但最後個天都好似註定要我知道咁....我一直都係做緊傻仔?? 定係我誤會左妳呀?? 希望妳可以比個真正既答案我=="
講返藍獅同一二...一二隊睇黎搞得幾好咁...人腳都好齊整...而藍獅,,本人認為人腳方面一定唔夠一二完整,,可能現時我們只係一隻"幼獅"...但我地勝在球員年齡後生,,係前途無限既將來..我們將會成為一隻"雄獅"..依家既人腳..技術上會比較遜色D..但我會重新開始訓練佢地成才,,睇到榮哥(碧咸)每日既進步2係令到我自豪同驕傲,,話晒都係由我練榮哥控球在腳既技術呢,,依家佢唔單止可以控球在腳,,而且仲可以做埋假動作呃人...但始終都係仲差少少~加油~~榮哥,,榮哥..為「榮」爭光!!!
琴日落七人見到超人叔..佢同我講,,以前既切爾西同依家..人腳終於算齊整了,,但好可惜又要分開..咩都要重新黎過~ 其實我覺得超人叔既意見有時都幾得著的,,都唔知點解咁多人唔鐘意佢既?? 最希望既就係超人叔既意見同經驗可以帶動我地呢班"藍獅"進步!!!!!
踢出漂亮?? 係呢句四字經之前我要加多個"快樂足球".... 「快樂足球,踢出漂亮!」這可能是藍獅永遠的宗旨!! |
2006 年 5 月 23 日 星期二  |
2006 年 5 月 16 日 星期二  |
哈哈~  |
分類: 未分類 |

2006/05/15 波歷克終於正式加盟車路士!!期待左好耐啦!!林柏特+波歷克+馬基利尼既中場一定可以稱霸英超同歐聯呀!!!
呢幾日所發生係我身上既事,真係神奇..剛醒來好似發左場夢咁..呢個夢係美好的~!!!好啦~我要為明天努力啦~!!!!加油!!!加油!!!切爾西,OneTwo一齊加油!!!
係呢度要同阿慧講返聲"生日快樂"~!!! 又大一歲啦~(2x歲)...希望妳可以快d搵到工啦!!
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 26 | »
|