琴晚訓得都無訓過..玩到今朝,,九點幾訓左陣..訓到11點幾細威打黎叫醒左我,,之後落七人場..約埋D朋友去食飯...食完飯就塔車出去...哈哈,,今日出去同"香港足球聯會"個團體踢波呀^^^.....話咁快2點半就去到樂富,,3點正就開波...唔知點解我同司徒佢地穿白衫就同白衫個D人一隊...對面隊就雜衫...呢班人有D識踢波有D就麻麻....雖然佢地傳波意識唔高...但都幾好玩!!!....碧咸,細威,司徒佢地都踢得好開心....希望下次活動快D黎啦~~(今日我比人鑽踢得好,,分到波呀^^^).........踢完波,之後落左MK....唉!第一次落MK感到咁頹JA...又唔知去咩地方好...最後都係去左KFC食野=="無奈!!!下次都係唔出MK啦~!!!!!之後塔X車返屋企~~上到車一訓訓到返屯門了~~
P.S.>>>因為切爾西解散既事,,我近日感到好煩惱!!!!點解咁煩?!...我真係唔想再面對呢個既切爾西,,我感到好頭痛!!!當年離開新西聯都無咁頭痛...可能依家職位高左,,要顧好多野啦~.~....黑暗既5月希望快D過左去LA~!!!!! |