【FR@NK之深情日記本】
【每次想起妳,,我會傻笑...收到妳主動Send來的短信,,我會很開心...聽到妳對我的關懷,,我會感到溫暖...這就是妳心目中的低B倫了 】給以後與我一起渡過重要日子的妳
frankjoey8
暱稱: 項少龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
終結
2006-11-27
藍獅 & 屯馬 之間
2006-11-13
重新
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
藍獅足球會官方網站
ECFriend 友聯網
Niko Au日記
U-Soccer足球網
W!Li@m 的『神話』故事...
Wing日記
"馮守4"的日記
…Evan MY World…
Johnny日記
我的地頭 - 失敗論壇
香港討論區
秘書阿慧日記
過去的日記1
過去的日記2...回憶〝...
諾諾的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 53
今日人氣: 6
累積人氣: 5057
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 15 日  星期一   陰天


真的謝謝妳!! 驚訝 分類: 未分類



2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天


^__^舒服晒! 愉快 分類: 未分類

....今日,,終於講左我心入面想講既野出黎,,心情舒服左好多^^

明天既比賽,希望可以踢出水準~贏左就可以入8強了~^^

Yeah!!!廳晚有MP3收了~多謝你~!!!!



2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


醒吧!!!!倫 不安 分類: 未分類

今晚大威想同我傾球隊既事...但我當時無咩心情同佢傾...SO同佢既對話我有D沖動...我講左D唔應該講既說話.....

依家諗返起,,真係覺得自己好沖動...其實佢話唔解散都係我一直都想的事...!!!!我諗明天我會搵佢地同佢地講清楚去...希望切爾西可以重生啦~!~!!!!!



2006 年 5 月 5 日  星期五   陰天


開心的踢波日,,頹的晚上 鬱悶 分類: 未分類

琴晚訓得都無訓過..玩到今朝,,九點幾訓左陣..訓到11點幾細威打黎叫醒左我,,之後落七人場..約埋D朋友去食飯...食完飯就塔車出去...哈哈,,今日出去同"香港足球聯會"個團體踢波呀^^^.....話咁快2點半就去到樂富,,3點正就開波...唔知點解我同司徒佢地穿白衫就同白衫個D人一隊...對面隊就雜衫...呢班人有D識踢波有D就麻麻....雖然佢地傳波意識唔高...但都幾好玩!!!....碧咸,細威,司徒佢地都踢得好開心....希望下次活動快D黎啦~~(今日我比人鑽踢得好,,分到波呀^^^).........踢完波,之後落左MK....唉!第一次落MK感到咁頹JA...又唔知去咩地方好...最後都係去左KFC食野=="無奈!!!下次都係唔出MK啦~!!!!!之後塔X車返屋企~~上到車一訓訓到返屯門了~~

P.S.>>>因為切爾西解散既事,,我近日感到好煩惱!!!!點解咁煩?!...我真係唔想再面對呢個既切爾西,,我感到好頭痛!!!當年離開新西聯都無咁頭痛...可能依家職位高左,,要顧好多野啦~.~....黑暗既5月希望快D過左去LA~!!!!!



2006 年 5 月 4 日  星期四   雨天


..>____________<.. 不安 分類: 未分類

終於要解散了..

今日比金毛叫左落5人場...本以為佢有波啦~but落到去金毛連波都唔囉黎,,Keep左波又唔囉波落黎踢,,係一件好仆街既事~!!then我插左金毛一大論...返過七人踢波既時候,佢就死死氣返屋企囉波啦....

落到七人場見到阿四佢地係度,,不過我無同佢地講..只好落球場踢波...之後同佢地個隊踢左幾場...但我隊都贏左4場左右..今日既狀態幾好~而且入左3球!!好呀!!....覺得今日踢得幾free,,發揮幾好!!這就是1年前初組成切爾西既感覺啦~!!!but係咁廳到d隊友話onetwo有叫佢地入隊,,我都唔知點好..係咁比onetwo搶晒d人...無奈中既無奈啦~~但我係唔會放棄切爾西的~!!!!我會搵過D更好既球員返黎!!! P.S.>>今日覺得個種"利物浦式踢法"幾好...希望日後可以成功叫係切爾西身上啦~!!!