【FR@NK之深情日記本】
【每次想起妳,,我會傻笑...收到妳主動Send來的短信,,我會很開心...聽到妳對我的關懷,,我會感到溫暖...這就是妳心目中的低B倫了 】給以後與我一起渡過重要日子的妳
frankjoey8
暱稱: 項少龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
終結
2006-11-27
藍獅 & 屯馬 之間
2006-11-13
重新
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
藍獅足球會官方網站
ECFriend 友聯網
Niko Au日記
U-Soccer足球網
W!Li@m 的『神話』故事...
Wing日記
"馮守4"的日記
…Evan MY World…
Johnny日記
我的地頭 - 失敗論壇
香港討論區
秘書阿慧日記
過去的日記1
過去的日記2...回憶〝...
諾諾的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 53
今日人氣: 9
累積人氣: 5060
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 5 日  星期三   陰天


嫻談 - 「Goodbye Nakata」!!! 愉快 分類: 未分類

日本國腳中田英壽宣佈引退,感到非常可惜==",雖然一早已經知道佢會係世界杯後會退役,已經有左心理準備~但現在諗下真係唔捨得,中田係我一直祟拜既第一號偶像,98年世界盃已經被他吸引了~係世界盃中,中田絕對係日本呢3屆(當中仍有一個稻本潤一")既最佳球員,連續3屆世界盃10場比賽場場踢正選只有他一人,唉.......只好祝他以後「前途光明」「Goodbye Nakata」!!!

近兩日早上搭M車返工都感到好想嘔咁,唔知係咪架車太震啦~希望廳朝唔會啦=="....希望快D結束尖沙咀/銅鑼灣兩邊走既日子啦=="

依家個心比之前舒服返d,,因為搵返樣重要野..之前好怕永遠都搵唔到的~今日終於比左媽子幫我keep,,佢都一笑呢^^....今個星期六藍獅第一次練波~~~終於開始了好野!!!!星期日就係元朗對耀青~good呀~咁快就第一場比場!!!^^"期待同各隊友合作!!



2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天


又喜又悲的一個晚上 不安 分類: 未分類

今晚又開心又傷心~~

因為英格蘭12碼踢輸左比葡萄牙,,列卡度有冇咁勁呀?? 英格蘭真係唔人識踢12碼既~!? 林柏特,,謝拉特等世界一級既球員都踢失12碼~失望~林柏特真係無咩信心咁~成場波睇佢個樣已經知道,,,希望佢可以快D重搭信心啦~!!!! 06世界盃唔得~~08歐國盃再努力啦~~!!!! 希望麥卡倫領導既英格蘭會有一番新鏡像啦~

開心既係~法國隊繼98年世盃後再次擊敗巴西隊~好野!!!係呢場比賽之前我都係想法國隊贏,,雖然我對法國球員無咩好感~但因為法國隊有施丹,,我最支持既係施丹~巴西隊不嬲都唔鐘意~唔鐘意細哨,,細哨....今場波法國真係越踢越好~~施丹狀態比上一場更好~~仲有施丹轉身比我地睇添~哈~睇施丹踢波真係快樂~最後靠亨利入波~1:0贏巴西....施丹既最後兩場波了真係~~繼續努力!!!!!

but英格蘭出局真係好傷心,,傷心到想喊~~阿妹都係=="

 



2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天


重新開始 愉快 分類: 未分類

有D野,,真係結束左,,唔應該好似以前咁樣拖泥帶水~世界未未日,,我的人生要重新開始~

只好祝妳永遠幸福~!!!!

只所謂有女溝女,,無女歸隊



2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天


嫻談 不安 分類: 未分類

最近我又感到害怕,,無安全感..係好多方面都..簡直係諗都唔敢諗~!! 但問題一定要解決!! 我係唔會放棄的!!

踢波...呢幾個月少左好多啦~ 除著切爾西重組同埋工作多了~平均一星期踢得1-2日可踢波~係踢既時候,,無退步到~但體力就差左少少了~~ 唉,,今時今日好似無咁熱愛足球了~ 諗起藍獅球隊既野又有少少煩咁~ 唔諗好過諗,,希望有人可以幫我分擔下啦~!!!!!!!!!

談到"愛情"...可以話無信心,,但又唔可以話無信心(因為通常d人話對愛情無信心,以後唔拍拖都係假既.)... 現時我唔會相信甚麼是"真愛"...對我來說係無呢回事~~ 我又要變回5年前M記的我?? 本想改變自己的時候,,總會有比人呃既時候~~ 一句講晒,,唔拍拖最好~!! 可以做咩就做咩!! ~我要活得比妳好~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天


問題 愉快 分類: 未分類

今日終於可以踢波了~

但落到去既時候,,只係射緊波~射左成個幾鐘,,先開波==" 超無奈=="

今日我嘗試叫隊友試下打突擊,, 其實都幾ok~ 但因為其他隊友未習慣~所以成日失波~~唔緊要~~仲有大把時間可以練~~

今日我地唯一既入波(威)~就係突擊既成效~三腳波就入網~如果攻門質數再好多就更好了~大家繼續努力呀!!!

踢完波~同司徒,,威等人去左食m記~但我地去左海翠行左一個圈先~威同司徒係Blue Star買左同世界盃有關tee~~唔錯唔錯~~個個售貨員都唔錯~~我記得佢架~佢叫VIVAN麻~~下次買衫一定搵佢(講下笑)

係M記食野既時候,,我張百塔用左3次~~真係一卡在手天下我有~不過只係用黎換新地~~~食完野我地吹多陣水~~計劃一下藍獅既事同埋今年去唔去漫畫節既野咁~~~

傾完大家就返屋企了~