2009 年 3 月 24 日  星期二   

 

失敗者  

今日test呀!!

mc就好易

但short-q就......

天哦~

激死我啦

我好憎宜家既自己呀

咩都唔識

 

中四又係咁

中五又係咁

宜家都係咁

唉~

.....................

 

放學之後

今晚出去食飯

去商場新開既吉野家食

超級多人

排左好耐

又唔係d咩新野

都咁多人

真係誇張

 

之後同mami去行左一陣

就返home了

 

 

 

 

發表時間:2009-03-24 10:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]