2009 年 3 月 26 日  星期四   

 

唱k唱k  

今日六點幾就起身

因為答應了亞盺去她爸爸公司做野

 她爸爸公司在柴灣.......

0900要到

所以那麼早就起身了

 

哈哈哈

今日賺了$100

好似只是做了差不多三小時吧

之後就返學了

 

今日有一個2hrs既休息時候

我們book左場打壁球

哈哈哈

我今次是第一次接觸壁球哦~

不過同羽毛球也差不多

因為我太棒了

哈哈哈哈哈

他們都說我厲害喔~

呵呵呵呵

 

聽日去唱k

好野!!

今次一定要.....

heehee

大聲唱

woowoo

雖然今日有d喉嚨痛

不過頂硬上

 

今日終於搵到人同我夾買小雲既車票啦

太好了^^

快d到29號啦

 

 

發表時間:2009-03-27 12:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]