|
2009 年 2 月 15 日 星期日
| 2009-02-15 | | 情人節開心嗎?
很開心哦~
heehee~
白痴的自問自答
哈哈哈哈
原諒我吧!
20090214
早上差不多0900起身
洗完個頭(因為前一天沒有洗 heehee~)
之後同yubi去天垣同歐娟同亞芬會合一齊去買野食
因為要準備下午的大食會
woowwo~
好期待哦~
買完之後差不多十一點啦
買了很多壽司
當然有我最喜愛的三文魚壽司同花之戀^^
太幸福啦∼∼
之後大家分工合作
我同亞芬返去先
而yubi同歐娟去歐娟家整其他野食
之後我同亞芬去了銀座
因為我要入支票
但是我忘記了星期六是不能入支票的
唉~
又忘記了
人老了什麼也忘了
幸好
我只是善忘
貴人善忘嘛~
heehee~
所以最後還是放入那個支票箱入面
不過我一點也不放心
因為我怕它會不見
之後就去戲院看看我的同事
heehee~
不過只係有carthy yainne 高倫 matthew 亞聰 小肥 亞文係到
呀!仲有大衛heehee~
就係見唔到bobo 亞琪 koko仲有亞sam><
我終於都見到yainne個新髮型了
呵呵呵呵
不過我都係覺得之前個個襯佢好d
因為呢個好似曲太多了
不過很快就會長的
快d長!快d長!快d長!快d長!快d長!快d長!快d長!快d長!快d長!快d長!
哈哈哈
個日天氣都幾熱
但係matthew 同carthy都著左外套
瘋了吧?!呵呵呵
其實仲有一個目的
就是要看看情人節
我弟弟同邊個女仔睇戲
但係等左好耐
佢仲未到
之後打比佢
先知原來改左睇下午
唉~
浪費我d青春><
之後就返去lu
我地整完野食之後
就係到等人齊
最後只有iris未黎
足足得左兩個中
好肚餓呀!!
之後終於可以開始了
大食呀!!!
heehee~
不過忘記了影相
因為食得太開心了^^
之後玩game
哈哈哈哈
影左好多好好笑既相呀
呵呵呵
我先唔比你地睇呀!!
因為太恐怖了
好開心呀呢日^^
20090215
今日同vicky同佢亞ma去元朗行街
因為聽到時間廊d錶一折
所以都去睇下
點知只係一小部分先有一折
其他多數都係7or8折
好貴呀!
千幾蚊一隻
唉~
等我大個d先買黎送比你啦~
heehee~
之後去嘩鬼搵曾ML
隨便食埋野
WOWO
個到D下午茶壽司先大件都平

$14咋
而且好好味
好有口感
Good!!!!
我食左一客同一個豬軟骨拉麵

我覺得個拉麵既湯底好怪
唔中意食
之後佢仲送左好多野比我地
多謝哦~
之後行街市
嘩~
d草莓勁平
四盒/$20
我買左$20
不過唔太好食><
之後去vicky食曾ML請我地食既刺身

不過我唔記得左咩名lu
但係我覺得有d腥
食完之後發現我只可以食到三文魚刺身
其他都食唔到
因為太腥啦
食完之後就即刻吐左出黎><
對不起哦~
希望你可以原諒我~
明明不愛了
為什麼還要夢見呢?
| | 發表時間:2009-02-15 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 247 | »
|