2009 年 2 月 15 日  星期日   

 

2009-02-15  

情人節開心嗎?

很開心哦~

heehee~

白痴的自問自答

哈哈哈哈

原諒我吧!

 

        20090214

早上差不多0900起身

洗完個頭(因為前一天沒有洗 heehee~)

之後同yubi去天垣同歐娟同亞芬會合一齊去買野食

因為要準備下午的大食會

woowwo~

好期待哦~

買完之後差不多十一點啦

買了很多壽司

當然有我最喜愛的三文魚壽司同花之戀^^

太幸福啦∼∼

之後大家分工合作

我同亞芬返去先

而yubi同歐娟去歐娟家整其他野食

 

之後我同亞芬去了銀座

因為我要入支票

但是我忘記了星期六是不能入支票的

唉~

又忘記了

人老了什麼也忘了

幸好

我只是善忘

貴人善忘嘛~

heehee~

所以最後還是放入那個支票箱入面

不過我一點也不放心

因為我怕它會不見

之後就去戲院看看我的同事

heehee~

不過只係有carthy yainne 高倫 matthew 亞聰 小肥 亞文係到

呀!仲有大衛heehee~

就係見唔到bobo 亞琪 koko仲有亞sam><

我終於都見到yainne個新髮型了

呵呵呵呵

不過我都係覺得之前個個襯佢好d

因為呢個好似曲太多了

不過很快就會長的

快d長!快d長!快d長!快d長!快d長!快d長!快d長!快d長!快d長!快d長!

哈哈哈

個日天氣都幾熱

但係matthew 同carthy都著左外套

瘋了吧?!呵呵呵

其實仲有一個目的

就是要看看情人節

我弟弟同邊個女仔睇戲

但係等左好耐

佢仲未到

之後打比佢

先知原來改左睇下午

唉~

浪費我d青春><

之後就返去lu

 

我地整完野食之後

就係到等人齊

最後只有iris未黎

足足得左兩個中

好肚餓呀!!

之後終於可以開始了

大食呀!!!

heehee~

不過忘記了影相

因為食得太開心了^^

之後玩game

哈哈哈哈

影左好多好好笑既相呀

呵呵呵

我先唔比你地睇呀!!

因為太恐怖了

 

好開心呀呢日^^

 

 

 

        20090215

今日同vicky同佢亞ma去元朗行街

因為聽到時間廊d錶一折

所以都去睇下

點知只係一小部分先有一折

其他多數都係7or8折

好貴呀!

千幾蚊一隻

唉~

等我大個d先買黎送比你啦~

heehee~

之後去嘩鬼搵曾ML

隨便食埋野

WOWO

個到D下午茶壽司先大件都平

$14咋

而且好好味

好有口感

Good!!!!

我食左一客同一個豬軟骨拉麵

我覺得個拉麵既湯底好怪

唔中意食

 

之後佢仲送左好多野比我地

多謝哦~

 

之後行街市

嘩~

d草莓勁平

四盒/$20

我買左$20

不過唔太好食><

 

之後去vicky食曾ML請我地食既刺身

不過我唔記得左咩名lu

 但係我覺得有d腥

食完之後發現我只可以食到三文魚刺身

其他都食唔到

因為太腥啦

食完之後就即刻吐左出黎><

 

 

對不起哦~

希望你可以原諒我~

 

明明不愛了

為什麼還要夢見呢?

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2009-02-15 11:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]