2009 年 1 月 3 日 星期六
最近臉部好似敏感哦~
可能是因為上次在枕頭上食糖
食到d糖粒落左落去仲未洗乾淨吧!
也有可能是因為最近自己狂食kfc and m記吧!
又唔食菜
熱氣吧!
但有點微紅哦~
希望快點好返吧!!