~_~
咁就黎到day25.
day19既時候呢
我就打左一大堆野俾佢.
咁呢 佢就話諗諗先.
咁呢 4月1 佢就happy 愚人節我
我就哦左佢 叫佢等等 因為我做緊ls
之後佢就冇理我.
今日呢 我就問佢諗好未.
佢呢就唔理我
完.
4月1
我唔知你咩事
講句happy愚人節就走左佢
果一刻我真係好開心
因為我以為你終於原諒左我.
咁.你又唔應該 算點
我到而家只可以諗到3個理由
1. 你俾人玩電話
咁俾人玩電話係唔係應該講聲sorry呢.
俾我我都會囉.
2. 你玩我
係咁既 我就唔覺得你係呢個時候仲可以玩我.
3. 你又嬲左我
係咁既 我唔知我叫你等陣有咩好嬲
同埋咁都嬲會唔會真係小氣左小小呢.
總結
我真係覺得你對我既態度好怪
oral果日.到4月1果日.
兩日你都係應下我 咁又唔理我.
算點.
你知唔知25日啦.
25日你知唔知我諗緊咩啊.
你有冇理過我既感受啊.
就算我之前真係冇理過你諗咩
但起碼我會改 我會認錯
但係你點解又要咁做呢.
可能啦
你覺得你係我心目中唔重要
更重要既 可能有hon 占 alexia
仲有同你嘈左交之後識既心.
但係.我由頭都尾都係講
你係我最重要既朋友.
雖然我行動證明唔到.
但我淨係知我好care你既feeling.
我好想知你諗緊咩.
所以我會成日搵你wtsapp.
當係keep住做好朋友又好
了解多d你又好
關心下你都好.
只係你要溫書..唔得閒.
ok fine 我明你既難處
但真係好唔慣少左同你傾計.
正因為你係我重視既人
我先會咁諗.
唔係既話 我理得你係乜水
唔應我咪算 我又唔care既.
唉..算啦.
可能我係你心目中..已經唔重要
一個kennnnnny已經可以令你加油加油再加油.
我只係係你生命中一隻小角色.
nvm.
我不介意的
我真的不介意的.
(sos又想喊 |