心情仍然極差...
今次是我最大意
和最不能理解的衝動
的一次吵架..
要講既我都差唔多講晒..
我都而家都唔想同佢講點解我會咁衝動..
或者啦..呢個根本就唔係我衝動既理據.
或者啦..我根本就冇咁既權利去關心佢.
其實我真係唔想咁諗..
我係咪係你眼中已經唔再重要呢..
下省100字吧..)
hon話..你根本就冇意思同我做朋友.
果一刻可以話係絕望.
我唔知道我可以做d咩去補償..
我對你實在太差.根本冇好過.
可能你認為我覺得你對我唔再重要啦..
但係我真係唔太識對真心同唔係女友既女仔相處..
所以我一直都唔會認真對女仔..
其實我跟本就好小認真的人丫.
呢個係我既性格-口-....
~_~我唔知呀.
riko.
你預左繼續落去
你就要預左佢唔理你嫁啦.
唔好灰心riko..
總有一日
佢會明白你既心意既..<3
Sweet Heart` |