沒什麼的只是想開另一篇打.
因為這一篇可以要洩憤..
換回口語巴這樣好像好一點.
唉..
我到而家都唔係好明你想點.
好好好.
我唔理你唔係冇原因
就好似之前咁 你唔覆我 我都唔會當面鬧你.
我只會想自己一個靜 諗下係咪自己既問題.
曾經好多次想放棄呢段友誼
我唔明白一個人堅持落去有咩意義.
就好似彤咁講 冇嫁啦 放棄吧
我真係好想放棄..
唔明白 我為d咩野要再堅持落去.
但係我次次都係同自己講
算啦riko 再搵佢 一定會有好轉.
每次都係冇結果就真.
好啦好啦舊事講完
琴日.無啦啦sd左句 等陣見
我呆左 腦海充滿左一句說話
你想點?
我唔識點覆你 覆好丫:) 會唔會過份假
所以我一路都冇諗過覆.
你想點.
我搵你搵左15日
一句等陣見就想當冇野.?
你想點?
呢15日你去左邊???
你知唔知我會點諗???
特登唔覆 ok fine
你唔係我識果個人.
你覆句 我唔開心 都好
起馬我都知道唔係自己問題
會即刻問你咩事唔開心.
特登唔覆咁算咩意思
咩意思
你想點
唔開心 ok fine
但我追問你果時你可唔可以講俾我聽
講完一句我唔開心 又走左去
咁又咩意思.
你以前唔係咁
一唔開心就會同我講
我都會叫你唔好唔開心拉 笑番.
而家.?我連你咩事都唔知
你叫我點安慰你
想點.?
我係咪只係你其中一位好普通普通普通既朋友.
有心情既就覆一句 hea應下我咁
冇心情既覆都唔覆 當人地唔存在咁
呢d並唔係我想要既野 唔該.
(我背左對白lol(笑
真係好唔開心
好多時為你呢d事而爭d喊出黎.
我唔知點樣去處理 我可以做既我已經做左.
如何修補這段友誼 有人可以教我嗎.?
gard din唔講
因為係我既問題
並唔係你既問題
只係你走過黎實在太突然
我完全唔知點俾反應你.
講咁耐..
成日都話我最了解你
咁又點 有點用.
我都想你會了解我
知我會幾時唔開心.
其實好易睇到..我會自閉的嘛.
咁咪代表我唔正常囉..
呢d咁既野 相識幾個月既heart sis一眼睇得出啦
我覺得你只係冇心理我
係咪咁 係咪咁.
灰到唔知想點.
我完全唔知你諗緊d咩.
好似翰講咁 dse中文果一日你同我講你唔嬲我
我真係好似hyper左咁.
而家?咪又變番平時咁.
平時咪之係唔會將心情放係面到囉.
我也試過痛了倦了都不想 放棄
曾經很開心 一分一刻 我會儲起
曾有過感覺 我未想講起
情感這東西 始終必須運氣
真的很多感觸如像小把戲
假的很多消息然後怎收尾
愛要有勇氣老實說偏顧忌 仍然逃避
能有這福氣 有幸識到你
才決定努力爭氣
從不講出口 這麼這麼為你
從不講出口
這麼 這麼 為你.
倦了去睡 掰 |