| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 30 日 星期二 |
 | |
|
沒事做的第二天...... 
|
|
今日又係 on99 一天,只係中午既時候同<水晶><翠斯><燒肉><上等人>一齊食飯吹下水,吹下吹下好快咁到左點幾,之後佢地就返公司繼續奴隸.....。

下午返到屋企就同佢地 MSN,今日係<上等人>最後一日係間唔係人做既公司返工,我地仲約好夜晚一齊飲
野或食飯同佢 fair 我地 well,好快吹下水 MSN 下之後又到左放工時間,一放工佢地就一齊搵我食飯,我
地仲去 "和民" 食日本野,我同<燒肉><水晶>仲叫左好多野食,最後就食到個個都飽飽。大家仲吹下水講下笑咁好快就到 10 點咯,之後各自歸家了。

唉....... 唔知呢 d 機會幾時會再有呢!! 我又幾時搵到野做呢!!

|
|
刊登時間︰2005-09-01 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| 2005 年 8 月 29 日 星期一 |
 | |
|
冇得返工的一天 
|
|
第一日冇得返工,唔係個百佳咸雞蛋小喇叭人渣粉樣 delay no more<幾時死>攪咁多小動作,我都唔駛 on99 係屋企,諗起佢我都不知幾無明火起。

下午就同左 <水晶姐姐><小KING>一齊 MSN,之後就要回娘家食飯,返到屋企冇咩野同佢地講,所以 on99
咁等食飯等返屋企發 9 呆。個寬頻停左好多日,冇得上網好比失去聯絡,對住間屋好寂寞,唉......退休生活好難過。

|
|
刊登時間︰2005-08-28 11:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| 2005 年 8 月 28 日 星期日 |
 | |
|
on99 一天 
|
|
今日又係星期日,又係媽子日,通常訓到 2 點就比媽子個電話嘈醒,之後就會同佢行一陣街街,我同媽子講
我比個百佳咸雞蛋小喇叭人渣粉樣李路媚<幾時死>炒左,點知道我媽子話好呀唔駛再受氣,最緊要補返錢,
佢仲叫我唔好亂諗,唔駛心急搵工,慢慢黎有咩事要同佢講,唔好放係個心。之後佢仲買左朱古力比我食,
等我開心返。之後我仲同佢去左阿姨屋企吹水,佢地知我比個杏加橙炒左,就叫我唔好在意,等天收佢個人渣,之後我地就繼續不停咁吹水, 直到 6 點到。

到 6 點果陣我送媽子搭車,之後再返去阿姨屋企玩電腦順便留宿一晚,就係咁樣 on99 過左一日,唉......之後日子唔知道點過咯。

|
|
刊登時間︰2005-08-29 12:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| 2005 年 8 月 27 日 星期六 |
 | |
|
又跌入谷底...... 
|
|
今日返到公司好平靜,都係係咁做野冇停手,個百佳咸雞蛋小喇叭人渣粉樣 delay no more<幾時死>仲例晒個清單叫我放工前做晒 d 野,我都冇理佢繼續做野,直到放工前 30 分鐘,突然晴天霹靂。

個百佳咸雞蛋小喇叭人渣粉樣 delay no more<幾時死>照左我入房,同我講星期一唔駛返工,仲話我試用期
間冇進步,所以唔駛我再係度,之後仲跟我返埋位,睇住我執野仲摷我 d 野,我火都黎埋,仲鏟佢睇住我執
野仲要攪我 d 野,佢就即刻唔出聲,跟住佢就送埋我出門口。之後我就打電話比<上等人>同佢講我放左工,
仲落左 17樓搵<賤婢>吹水,等佢地一齊放工。放左工之後,成班好同事同我一齊食飯,仲一齊游乾水,游到成 3 點鐘,都唔知係咪事業失意賭場得意,係賭場搵返 d 外快。

雖然 d 同事好好咁陪左我成晚,但係我個心情依然都仲未平伏,唉......都唔知道可以講 d 咩!!

|
|
刊登時間︰2005-08-29 01:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|

| 2005 年 8 月 26 日 星期五 |
 | |
|
平靜的一天 
|
|
今日上午請左半日假, 1 點到返到屋企訓左一陣,諗住訓一陣就起身返工,2 點幾果陣我打電話比<燒肉>探
聽下公司 d 情況,睇下個百佳咸雞蛋小喇叭人渣粉樣李路媚<幾時釘>有 d 咩動靜,點知<燒肉>話見到佢寫
左張紙條比我,大家估緊我可能有危機,我就同佢講唔會既因為李路媚鍾意飛紙仔叫我做野,係有事就一早
打電話同我講,之後我就返左公司。返到公司個李路媚係咁問我野,我就係咁同佢慢遊太空,之後就各有各做野直到放工。

放左工之後我<燒肉><蚊二><賤婢><上等人>一齊又去開辦公室是非會,大家一路食飯一路是非不停,個口
都不知幾 busy,時間好快就過去,不知不覺咁又傾到 10 點幾,跟住大家齊齊閃咯,又期待聽日唔知有咩事發生。

自從<上等人>黎左之後,d 同事不知開心左幾多,仲日日放工之後開討論大會,大家都不知幾暢所欲言,可
惜呢 d 咁既生活唔可以維持得耐,因為隨住<上等人>離去之後,所有人都打回原形了,一放工就回家,閒時
才出黎一齊玩囉,所以<上等人>都可以講幾大影響力,冇佢出現我地 d 孤兒仔就百無了賴咁 on99 唔知點過 d 時間囉!!

|
|
刊登時間︰2005-08-28 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|