withloveTING
暱稱: 阿婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
網誌搬家了 ~
十月.休息.調理
709394 XD
堅定的信念
終於 .............
文章分類
全部 (367)
浜崎あゆみ (18)
Lady Gaga (3)
生活軼事 (79)
健康生活 (3)
想很多 (29)
未分類 (235)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 209
今日人氣: 1
累積人氣: 9442
2009 年 1 月 26 日  星期一   晴天


Lunar New Year ! 分類: 未分類

大年初一,去咗四姨度拜年 ~

去之前自己係屋企食返琴晚打邊爐食剩 d 野,

一個人係屋企打邊爐,好白痴 = ="

所以我一路打一路睇 AYU 既 asia tour 2007。

呢個演唱會我都係開過黎睇一次咋,

因為一睇就要睇成 3 個幾鐘 !

睇親 AYU 既演唱會都好開心,

就算係睇 DVD 都會跟住唱,跟住跳

上年去亞洲博覽館睇既 AYU 演唱會,

就黎出 DVD 啦,

逗咗 d 利是錢用黎買 fit 晒

可惜 AYU 今年應該冇 asia tour,

即係今年冇得再係現場睇 AYU lu >.<

 

講返今日先,

係屋企打完邊爐就同阿 B 哥哥一齊去四姨度 ~

去到四姨度,佢地個邊又有野食,

已經食咗野既我梗係食唔落啦,

所以食咗幾舊就冇食 lu。

之後我就 "呢" 咗入表哥房,

d 大人就係出面打麻雀。

同表哥佢地傾咗一陣計,

冇幾耐佢地就話要返大陸 dup 骨。

我都冇回鄉証,

所以冇得一齊去,

要留係四姨屋企過夜 .........................

 

成場最細就係我,所以勁冇聊。

自己同自己打機,打到悶就走去睇電視。

無線今晚係咁播電影,

做完「食神」就做「情意拳拳」,

之後仲有「特務迷城」。

不過我睇完「情意拳拳」就瞓 lu,

個時都已經係兩點幾。

差唔多五點幾既時侯,

冇端端俾姨媽佢地嘈醒咗 wor

佢地話有兩個人,我都唔知係邊個,

要瞓我瞓度 wor,因為如果唔係瞓我個度就冇床瞓,

所以就叫我讓個位俾佢地。

點知我起咗身之後,

佢地又話唔洗啦 wor,叫我瞓返。

真係吹漲 !

 

TODAY 'S 歌詞 :

N / A



2009 年 1 月 25 日  星期日   晴天


i got WIN ?! 分類: 未分類

琴日係姨媽度過夜,

今日瞓到點幾先起身,超爽 ~

 

今朝個早餐 + 午餐好豐富,

有琴晚食淨個 d 盆菜、髮菜蒸蠔屎啦、

仲有鮑魚食 tim 呀 !

食完之後姨媽同表姐佢地又叫我打牌,

天呀,放過我啦,

琴日打完今日又打 ?!

不過遲 d 表姐同表姐夫去渡蜜月,

要成兩個禮拜之後先見到佢地。

見佢地真係好想同我打牌咁,

就順下佢地意啦 ~

點知佢地打完四圈之後仲要打多四圈 wor !

個時我真係好唔願意,爭 d 想喊出黎,

但係又唔想掃佢地興,所以都係陪佢地打咗。

不過我打個時個心已經飄咗去第二度,

因為電視做緊「家有囍事」,

雖然已經睇過好多次,

但係仍然都係咁好睇,咁好笑 ~

之不過估唔到我分心打反而贏 ?!

我同姨媽打咁多次牌都係第一次有得贏咋

唔知佢地係唔係因為知我唔想玩又逼我玩,

所以讓我,等我有得贏下開心下呢 ?

 

打完牌之後就夠鐘準備晚飯 lu,

既然贏牌咁開心,

我就幫下手整個晚飯啦 ~

我整咗我最拿手既煎.雞.蛋 ~

不過整第一隻個陣唔係好習慣姨媽個度既火侯,

所以失咗手 >.<

不過之後個 d 都煎得 ok,

有返平時既水準 ~

姨媽仲話佢都係第一次見人用筷子黎煎雞蛋。

我仲以為用筷子煎係好普通既事黎 tim,

因為我用鑊鏟會整穿個蛋黃,

所以我會用筷子。

連表姐同表姐夫都讚我煎得靚,

真係開心

 

食完飯諗住幫表姐佢地入利是,

點知阿媽打黎話收工走得啦 wor。

所以我就同阿媽一齊返屋企 lu ~

阿媽話今晚係屋企打邊爐團年,

原本叫咗阿 B 哥哥黎,

但係佢又約咗人,

得返我同阿媽兩支公食。

因為係姨媽度食咗野,

所以都食唔得多野 lu ....................

 

今晚同阿媽一齊瞓,

因為阿嫂佢地返晒鄉下,

所以我地可以瞓佢地張床 ~

間唔中同阿媽一齊瞓,都幾 warm ~

 

聽日就係年初一,

不過好似過農曆既新年冇過新曆既咁有氣氛。

農曆既新年係一個有得見親戚同逗利是節日 ;

新曆既新年俾我既感覺就真係新既一年開始。

不過兩個新年都係開心既,

只係對我既意義唔同姐 ~

 

TODAY 'S 歌詞 :

N / A



2009 年 1 月 24 日  星期六   晴天


meet JIN again ~ 分類: 未分類

今日一早就起身整份準備送俾 JIN 既禮物 ~

原本諗住個幾兩個既時間應該會好夠,

但係我整咗成五、六個鐘先至整好 >.<

因為有好多野搞 !

首先要寫封信俾 JIN 啦,

咁 JIN 又唔識睇中文 wor,

我都係第一次用英文寫信俾人咋,

所以寫信個度用咗好多時間。

琴日咁急住要曬相就係因為要黎今日俾 JIN 既,

d 相剪剪貼貼又要用時間 bor,跟住仲要包禮物。

搞到連飯都唔得閒食 !

JIN 1600 - 1700 會係西洋菜街出現,

咁我就呢段時間去搵佢啦,

但係一路搭車就一路諗,

死啦,旺角咁多人,陣間點俾佢好呢 ?

不過都唔諗得咁多,到時先算 !

 

出到旺角,條西洋菜街咁大,點搵佢呢 ?

連佢都未搵到莫講話點俾份禮物佢啦。

好彩我沿住條西洋菜街行,

終於都俾我搵到佢,果然不出所料,

佢俾勁多既人圍住,

我唯有係附近望住佢,

心諗點算好呢,而家俾佢實好多人望嫁 bor。

好彩 JIN d fd ( 幫手派碟個 d ),

佢走埋黎派隻碟俾我,

咁我就同佢講我想送份禮物俾 JIN,

佢竟然大叫 JIN,有人送野俾你呀 !

好彩冇人聽到姐,

我同佢講唔洗親手送啦,

你可唔可以幫我交俾佢 ?

佢話 ok,真係十萬個唔該佢呀 !

之後我就走咗 lu ~

走咗去會合姨媽佢地,

因為之前約咗今日去佢地度食團年飯。

 

去到因為表姐同表姐夫仲要行多陣街,

所以我同姨媽佢會合咗先。

點知我同姨媽傾傾下計,

講起點解我冇交電話費,

搞到人地打得入,但係我打唔到俾人,

就突然忍唔住喊咗出黎 .................

18 歲女仲係街上面喊 >.<

不過我真係控制唔到,

人愈大,唔係愈應該控制到自己既情感既咩 ?

點解我愈大愈眼淺既 ?

真係 wor,以前睇 d 電視劇就算幾感動都好,

都唔識喊嫁 bor。

但係而家睇返 d 以前睇過既劇集,

都會不自覺咁喊咗出黎。

而家我連睇「美少女戰士」我都會喊 = ="

 

後尾表姐同表姐夫黎到見我眼腫腫,

問我做咩事,之後又忍唔住流多兩滴。

喊出黎真係舒服好多,

不過就嚇親姨媽佢地

 

我地去拎埋個盆菜之後就返屋企食團年飯啦 ~

可能因為餓咗成日,

加上頭先又食咗 d 冷麵,

所以我好快就食唔落嘞。

姨媽佢地話食唔落就岩嘞,

叫我同佢地打完牌再食過

其實我唔係咁鐘意打牌,

因為打牌要用腦,

次次打牌我都會覺得天旋地轉。

不過我都好耐冇佢地打過牌 lu,

所以就打下啦 ~

點知我第一舖就十三么叫糊 wor,

搞到我幾緊張呀,就係咁,

搞到我緊張到出沖 wor @.@

明明可以打第二隻牌我都打俾人食,

真係傻傻地 ......................

打到差唔多完既時候我阿媽都黎 lu,

我梗係搵我阿媽幫手啦,

阿媽不愧係我阿媽,

一黎就係咁食糊,幫我追返唔少錢 ~

但係因為我輸得太多,

所以最後都係救唔返

 

打完牌之後就再食過個盆菜,

個盆菜成 10 人份量,

我地 5 個人食都唔係食剩好多野咋 wor,

証明我地幾大食

食飽之後已經好眼瞓,

但係又想睇埋「火影忍者」先瞓 wor,

所以都係睇埋先 ~

大家齊齊圍住睇個 feel 真係好正,

連我阿媽同姨媽都一齊睇個下先開心丫 ma ~

 

今日真係好開心,雖然又要早起身,

又冇食 lunch,仲要輸麻雀,

但係都幾充實丫

 

TODAY 'S 歌詞 :

N / A