今日一早就起身整份準備送俾 JIN 既禮物 ~
原本諗住個幾兩個既時間應該會好夠,
但係我整咗成五、六個鐘先至整好 >.<
因為有好多野搞 !
首先要寫封信俾 JIN 啦,
咁 JIN 又唔識睇中文 wor,
我都係第一次用英文寫信俾人咋,
所以寫信個度用咗好多時間。
琴日咁急住要曬相就係因為要黎今日俾 JIN 既,
d 相剪剪貼貼又要用時間 bor,跟住仲要包禮物。
搞到連飯都唔得閒食 !
JIN 1600 - 1700 會係西洋菜街出現,
咁我就呢段時間去搵佢啦,
但係一路搭車就一路諗,
死啦,旺角咁多人,陣間點俾佢好呢 ?
不過都唔諗得咁多,到時先算 !
出到旺角,條西洋菜街咁大,點搵佢呢 ?
連佢都未搵到莫講話點俾份禮物佢啦。
好彩我沿住條西洋菜街行,
終於都俾我搵到佢,果然不出所料,
佢俾勁多既人圍住,
我唯有係附近望住佢,
心諗點算好呢,而家俾佢實好多人望嫁 bor。
好彩 JIN d fd ( 幫手派碟個 d ),
佢走埋黎派隻碟俾我,
咁我就同佢講我想送份禮物俾 JIN,
佢竟然大叫 JIN,有人送野俾你呀 !
好彩冇人聽到姐,
我同佢講唔洗親手送啦,
你可唔可以幫我交俾佢 ?
佢話 ok,真係十萬個唔該佢呀 !
之後我就走咗 lu ~
走咗去會合姨媽佢地,
因為之前約咗今日去佢地度食團年飯。
去到因為表姐同表姐夫仲要行多陣街,
所以我同姨媽佢會合咗先。
點知我同姨媽傾傾下計,
講起點解我冇交電話費,
搞到人地打得入,但係我打唔到俾人,
就突然忍唔住喊咗出黎 .................
18 歲女仲係街上面喊 >.<
不過我真係控制唔到,
人愈大,唔係愈應該控制到自己既情感既咩 ?
點解我愈大愈眼淺既 ?
真係 wor,以前睇 d 電視劇就算幾感動都好,
都唔識喊嫁 bor。
但係而家睇返 d 以前睇過既劇集,
都會不自覺咁喊咗出黎。
而家我連睇「美少女戰士」我都會喊 = ="
後尾表姐同表姐夫黎到見我眼腫腫,
問我做咩事,之後又忍唔住流多兩滴。
喊出黎真係舒服好多,
不過就嚇親姨媽佢地 
我地去拎埋個盆菜之後就返屋企食團年飯啦 ~
可能因為餓咗成日,
加上頭先又食咗 d 冷麵,
所以我好快就食唔落嘞。
姨媽佢地話食唔落就岩嘞,
叫我同佢地打完牌再食過 
其實我唔係咁鐘意打牌,
因為打牌要用腦,
次次打牌我都會覺得天旋地轉。
不過我都好耐冇佢地打過牌 lu,
所以就打下啦 ~
點知我第一舖就十三么叫糊 wor,
搞到我幾緊張呀,就係咁,
搞到我緊張到出沖 wor @.@
明明可以打第二隻牌我都打俾人食,
真係傻傻地 ......................
打到差唔多完既時候我阿媽都黎 lu,
我梗係搵我阿媽幫手啦,
阿媽不愧係我阿媽,
一黎就係咁食糊,幫我追返唔少錢 ~
但係因為我輸得太多,
所以最後都係救唔返 
打完牌之後就再食過個盆菜,
個盆菜成 10 人份量,
我地 5 個人食都唔係食剩好多野咋 wor,
証明我地幾大食 
食飽之後已經好眼瞓,
但係又想睇埋「火影忍者」先瞓 wor,
所以都係睇埋先 ~
大家齊齊圍住睇個 feel 真係好正,
連我阿媽同姨媽都一齊睇個下先開心丫 ma ~
今日真係好開心,雖然又要早起身,
又冇食 lunch,仲要輸麻雀,
但係都幾充實丫 
TODAY 'S 歌詞 :
N / A |