★笑顔のために… ≒ ゆや’s ブログ
ヲタク溺愛します❤
モウソウ×ヲタク 最高!XD
プロフィール
名前:ゆや≠小草
出身地:ホンコン
住所:黃大仙
誕生日:3月5日v182
血液型:不明
身長:172㌢か174㌢..ぐらい?
体重:㌧㌧㌧秘
趣味:音楽、入浴、妄想、映畫観賞、ピアス、
髪型:一團糟||||orz
口癖:。。。?
性格:知らない。典型雙重人格?
好きな言葉:FANS皆朋友 [燦笑]
好きな食べ物:オレンジジュース、イチゴ、メロン、ケーキ、なす、玉子、ラーメン
好きなブランド:VivieneWestwood、SUGARMAN、VANS、Dr.MARTENS、
好きな色:橙、粉紅
好きなタイプ:可愛い笑顔
好きな教科:日本史!!
好きな映画:動作、怖い、面白い
好きな音楽:METAL、ROCK
好きな花:ない...ですね★
好きな動物:ネコ!ウサギも(^-^)
嫌いな物:後悔、熱く
煙草:嫌い
ピアス:口1個、舌1個、擴耳1個、耳骨1個
紋身:中指1個
宝物:友達、BANDMAN、CD、雜誌
携帯電話:LG KF350 ICE CREAM~メロン
尊敬する人:X JAPAN! ...人?(笑)
今一番欲しいもの:回鄉卡、環、紋身
今一番やりたいこと:仕事。
ここだけの話:最近黑暗面多了。
« June 2019 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
月別アーカイブ
最近の記事
我你他
人生
12012
2009-12-13
エゴイスト達*
カテゴリー
全部 (125)
お知らせ!! (10)
お誕生日☆ (3)
写真・雑誌・ビデオ (5)
気持ち♥雜文 (22)
♩歌詞♪ (3)
日剧★動漫 (9)
人間觀察 (43)
心理.質問.星座 (6)
愛人相關 (16)
新聞/NEW RELEASE (8)
コメント
最近三個月尚無任何留言
リンク
音源集
☆★2010 年 1 月 8 日  星期五★☆


【我你他】 e53人間觀察

唉我好唔開心牙

 

點解?點解我SEND D咁既野比你你唔回返我?

姐係你覺得我講得冇錯啦?

『標標佢地都唔鍾意我啦,費時你重色輕友啦,反正你都鍾意自由囉,唔好比錢我你自己同佢地去玩啦』

 

我SEND比你個陣我自己都喊左牙

點解你咁唔細心嫁,雖然我都係唔細心‥

 

我真係對你愈黎愈心灰意冷啦,可能當初唔好因為小小事而一齊會好D

可能佢會好過你‥ 可能我同佢會多D戀愛感覺‥ 可能‥

 

 

一切都只係可能。

 

 

我知我同你已經係結婚對象,雙方家長都冇意見

但呢D時候我真係覺得我地一齊其實係‥ 唔可以話係錯!但未係時候囉

太早啦!可能我真係同你太早啦!我應該同佢一齊左先嫁‥

雖然同你一齊左之後都有背住你同佢一齊去街‥ 但原來感覺已

唉.......時間真係好重要。

 

 

 

近來你對我都愈來愈淡,好聽D咪姐係好似夫妻囉,習以為常

但我唔係牙!我想好似以前咁牙!同你講你都仲係咁!死蠢!!

我諗你依家已經訓得好好啦!!!!!!!!但我仲未訓牙!!

 

 

近來你都只係同我講返工返工,我愈黎愈唔想聽你電話牙你明唔明牙?

同你傾電話我就驚你會講呢D野牙,我真係覺得我地變左老夫老妻啦

但我唔係想要呢種牙,我係想要拍拖牙!

 

 

我知,我要求多多,其實係咪你太求其牙?

我唔明牙!!心動牙!!男仔會冇心動呢個動詞發生嫁咩?點解你唔明嫁!

牙∼∼∼∼∼∼∼∼∼好煩牙!!!!!

v52010-01-08 12:30 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2010 年 1 月 5 日  星期二★☆


【人生】 e53人間觀察

今早清風送爽,想起小時候的風。

亦都感觸了。

 

回想起以前中學時期與同學的玩樂

那時的我確實沒有現在的怕生。

 

現在的我可以說是慢熱,還是不接受人類,還是開始不懂得人際關係?

 

 

開始害怕與人接觸, 但又想認識新人類。

 

年代已經不同,時代已經轉變.

 

以前只會想這東西是否有趣或好味,現在只會想實用和價錢

 

 

 

到底是我自己變了還是其他人令我轉變了?

 

MONEY IS ANYTHING

 

開始對世界乏力,是我自己已沒有對外的戰鬥力還是我已經沒有衝勁了

 

身邊人令我開始覺得錢就是一切,每個人生存就是為了返工、返學、返工、返學再返工再返學‥

 

增值、增值再增值。務求上位再上位,令自己生活好過點

 

我已沒有如此奮鬥心。

 

學習是不會完的,樓價物價亦都會不斷升。

 

無止盡的地獄‥

 

 

 

心事?社工?朋友?情人?家人?

 

每樣都有,但不會連在一起。

 

我不會將心事告訴社工/朋友/家人,情人當初也有訴說不少‥但他只會令我愈訴愈低落。

 

為什麼?

 

近年表達能力差了很多很多,家人壓力大了,朋友與社工也以為我沒有煩惱

情人更覺得我的煩惱是芝麻小事!

 

以前我也會在BLOG上打心事,但.表達能力差了以後就沒有了‥

 

為什麼?

 

自我返第2份工開始,我的書寫能力加表達能力都差了。

 

這份工令我沒有時間觸碰小說,沒有時間觸碰電腦。

 

每天只有返工放工與豬朋狗友玩樂。

 

豬朋狗友?已久久沒連絡.除了是我沒有主動之外他們亦有自己生活

 

每個人與我之間的"線"也是幼無可幼,當我離開之後就會斷開.離別。

 

我被動了很多很多,不會主去找人也不會主動打電話

 

以前我會想很多很多節目與朋友遊玩,但現在想了也白費,根本沒有人相伴

 

每個人都返工返工返工。

 

返工間接令人生疏遠離,為什麼?為什麼香港地是這麼令人難以呼吸

 

是我太自由?是我太逃避?是我沒有好好讀書之過嗎?!

 

阿細說的沒錯,我錯過了人生可以擁有重要朋友的時機。中學。

 

中學的朋友,不是沒有,但他們都不是我的.我認.我佔有慾強

 

但近年佔有慾少了,因已不到我佔有,朋友的心裡還有我嗎?

 

 

 

我永遠都是那個對人歡笑的尹嘉!永遠都沒有煩惱的人!!

 

v52010-01-05 10:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2009 年 12 月 13 日  星期日★☆


【12012】 e53愛人相關

哈哈!!XD 新野!! 幫12012宣傳!![爆]

我想快D有得手機上網牙=A= 好似日本人咁得閒就打下BLOG∼

聽X既歌真係好有FEEL牙∼[醉]

v52009-12-13 08:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]