向來懂得計算的,今天失了預算
心想在回校前剪髮,但太有信心了,最後三點十分才由荃灣出發返嶺南,其實我要在三點半上tutorial......
最終在四點鐘才到達,人家都present完了,勁「火羅」呀
Siu Oi Ling的tutorial幾無聊,唯一可取之處是看到牛丸著suit~~
練波之前睇校長盃~~~
Hall F VS Hall A,意料之內,燕燕都不需要「跑」,都已經可以打快攻
Hall B VS Hall D,好緊張的一場比賽!!
Yuri癲架,傷左都夾硬出場,都唔顧下自己,達sir都擰擰頭呀;
Penny醒覺左,好打好多,勁剷入籃底~~
最後Hall D贏35:34,險呀
練波都是輕鬆的,不辛苦,不過不代表我的汗水會減少......
分類: 未分類 |