近排都唔知做咩事..成日都9點幾訓..
攪到打唔到日記...但係我覺得呢個唔係籍口黎個囉∼
...我補左英皇la∼補maths∼講俾大家聽我而家既時間表先啦∼
星期一...社會服務團開會
星期二...去英皇補Maths
星期三...自行溫習(講得難聽d即係冇野做)
星期四...自行溫習(講得難聽d即係冇野做)
星期五...上門補習,補Eng
星期六...上門補習,補Eng/義工
星期日...暫時自行溫習(遲d可能會去活學補地理)
我比較開心既係自己有時會溫書囉∼唔會好似中一∼中二咁∼
唉∼冇啦啦就冇左兩年∼
而家識多左好多朋友∼阿俊真係超攪野囉∼
不過雖然佢返學果時個樣睇落去冇咩野...其實佢...
有d人真係攪到我唔知點囉∼侯英杰!!你係未想玩死我呀??
我想同你fd∼d果時∼你就係咁串我∼又成日搵交嗌∼
而家唔想同你咁fd∼la,你又無啦啦咁靜∼
我唔明你囉∼你平時講野不嬲都唔理人感受∼呢樣就係我憎你既原因∼
我真係想講俾你聽囉∼但係我又怕你hurt∼
真係唔想你呢個識左5∼6年既朋友就咁冇左∼
今日我地班發生左大件事呀∼咁我地上上下堂啦∼
個訓導主任(蔡頭)無啦啦入黎話要捉兩個學生出去∼跟住果堂係我地班主任既∼
咁佢未話ok丫∼跟住果兩個學生出左去啦∼等左一陣∼佢地返黎之後∼
勁嬲喎∼有一個扔書包∼嚇到我地全班丫∼跟住有個同學同我地講喎∼係個班主任督背脊∼
之後我地勁火爆囉∼我地係佢既學生喎∼佢仲要係我地班主任∼唔保我地就算啦∼仲要告發我地∼
唔係呀!?聽完之後∼我地勁嬲∼佢仲要扮哂野咁行埋去果兩個同學度∼問佢地有冇野∼
我真係想問你有冇野就真呀∼做戲做得咁叻!!
好舒服呀∼一次過打咁多字∼ok∼下次再講俾大家聽我既近況∼bye><∼ |