士 多 啤 梨 心 中 日 記
人人都話人生係一場遊戲∼
我覺得人生其實係一場戰爭∼人類咩都唔識∼
只係識得自傷殘殺∼自取滅亡∼
人類不斷不斷咁殺害生命∼以及破壞大自然∼
人類根本冇資格稱自己為有智慧既生物∼
barry918
暱稱: 士多啤梨
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


我幾時先可以消失呀?! 鬱悶 分類: 未分類

真係煩la∼我唔明自己點解可以咁煩嫁∼

我有時真係係度諗∼會唔會我消失左∼大家都開心d或者會有種解脫既感覺呢∼

我而家先知...朋友係我唯一可以依靠既野∼我而家冇左家人∼

我唔想再冇埋朋友呀><!!

我求求下你地丫∼就算我做錯咩∼你地都原諒我丫!!><plz!!

我可能無意中講出一d傷人既說話∼就連我自己都察覺唔到∼

可以既話∼你們就黎提下我啦><!!真係想消失呀!!



2006 年 10 月 30 日  星期一   晴天


家人∼朋友∼愛情∼學業∼金錢 愉快 分類: 未分類

唉∼真係好煩呀!!!!我唔明點解自己會咁笨囉∼

有時我以為自己可以幫到人既時候∼點知又...

我睇返自己d朋友真係好少囉∼我唔知果d人有冇當我係佢地朋友∼

但係我自己而家當佢地係知己囉∼好希望佢地冇忘記到我囉∼

我自己本身係一個比較笨既人黎既囉∼咩都同哂朋友講∼

如果係小學果時既我一定唔會囉∼因為每個人都有做壞事既時侯∼

你唔知你一直既朋友會唔會反咬你一口...但係而家既我冇哂防人之心∼

都唔知好事定壞事∼

如果我要排位置∼我一定會將朋友排係第一位∼

        跟住我會將學業排係第二位∼

        金錢既話我就會排係第三位∼

        排係第四位既會係我既家人∼

        最後我會將愛情排在第五位∼

排完之後∼我被屋企人見到∼佢問我點解會咁排∼

我會答佢∼因為呢個已經唔係一個屋企黎la∼

一個屋企冇左媽媽∼一個屋企既爸爸一星期返得黎兩日∼仲叫屋企咩唔通!!??

我而家淨係掛住我既朋友同埋學業∼其他野∼我咩都唔想諗住∼

其實我真係想有個哥哥嫁∼最少...我可以咩都同佢講∼

雖然我而家有個細佬∼

但係當我細佬向我求助時∼我又可以向邊個求助呢??



2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天


做咩事... 開心 分類: 未分類

近排都唔知做咩事..成日都9點幾訓..

攪到打唔到日記...但係我覺得呢個唔係籍口黎個囉∼

...我補左英皇la∼補maths∼講俾大家聽我而家既時間表先啦∼

星期一...社會服務團開會

星期二...去英皇補Maths

星期三...自行溫習(講得難聽d即係冇野做)

星期四...自行溫習(講得難聽d即係冇野做)

星期五...上門補習,補Eng

星期六...上門補習,補Eng/義工

星期日...暫時自行溫習(遲d可能會去活學補地理)

我比較開心既係自己有時會溫書囉∼唔會好似中一∼中二咁∼

唉∼冇啦啦就冇左兩年∼

而家識多左好多朋友∼阿俊真係超攪野囉∼

不過雖然佢返學果時個樣睇落去冇咩野...其實佢...

有d人真係攪到我唔知點囉∼侯英杰!!你係未想玩死我呀??

我想同你fd∼d果時∼你就係咁串我∼又成日搵交嗌∼

而家唔想同你咁fd∼la,你又無啦啦咁靜∼

我唔明你囉∼你平時講野不嬲都唔理人感受∼呢樣就係我憎你既原因∼

我真係想講俾你聽囉∼但係我又怕你hurt∼

真係唔想你呢個識左5∼6年既朋友就咁冇左∼

今日我地班發生左大件事呀∼咁我地上上下堂啦∼

個訓導主任(蔡頭)無啦啦入黎話要捉兩個學生出去∼跟住果堂係我地班主任既∼

咁佢未話ok丫∼跟住果兩個學生出左去啦∼等左一陣∼佢地返黎之後∼

勁嬲喎∼有一個扔書包∼嚇到我地全班丫∼跟住有個同學同我地講喎∼係個班主任督背脊∼

之後我地勁火爆囉∼我地係佢既學生喎∼佢仲要係我地班主任∼唔保我地就算啦∼仲要告發我地∼

唔係呀!?聽完之後∼我地勁嬲∼佢仲要扮哂野咁行埋去果兩個同學度∼問佢地有冇野∼

我真係想問你有冇野就真呀∼做戲做得咁叻!!

好舒服呀∼一次過打咁多字∼ok∼下次再講俾大家聽我既近況∼bye><∼



2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天


今日起.... 驚訝 分類: 未分類

各位親愛的朋友..對不起呢><!!咁耐冇打日記∼希望你們仲會上來吧∼

我呢幾天都唔知道咩事∼九點幾就訓左la∼可能太支力啦∼



2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天


勁火爆呀∼∼ 分類: 未分類

今朝起身補習啦∼補完之後諗住出街既∼點知∼∼∼∼

個阿爸話我琴日出完今日又出!?想死呀??唔出得∼

同爺爺飲茶∼當場勁嬲囉∼琴日出左∼今日唔出得既??

咁我同d朋友約好哂嫁ma∼勁嬲囉∼∼∼

唉∼∼我而家有d唔係幾鐘意呢個屋企∼

一.我已經冇左老母∼我唔覺得呢個仲係一個家囉∼

二.阿爸樣樣管住哂做咩喎∼點解要我成日補習喎∼就算要我補習∼都俾d時間我去玩丫∼

  咁都有錯咩??

三.佢成日都返大陸∼得返我∼細佬同個工人∼咁你想我點丫!?

唉∼開始想死la∼