士 多 啤 梨 心 中 日 記
人人都話人生係一場遊戲∼
我覺得人生其實係一場戰爭∼人類咩都唔識∼
只係識得自傷殘殺∼自取滅亡∼
人類不斷不斷咁殺害生命∼以及破壞大自然∼
人類根本冇資格稱自己為有智慧既生物∼
barry918
暱稱: 士多啤梨
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天


海洋公園~ 開心 分類: 未分類

今日去海洋公園同朋友慶祝生日~

成員包括我∼壽星女vivian∼connie同埋阿包∼

約左係金鐘站度等∼=.=點知自己衰遲到∼

仲耍遲左15分鐘∼攪到俾人屈機請食野果d∼

==好在佢地唔記得∼之後∼等巴士果時∼

vivian拆禮物∼跟住connie每人俾左一個木雕∼

上面有我地每個人個名∼將d木雕合埋一齊∼就會出左一個形狀出黎嫁la>v<

之後去到果度∼本來想玩果個滑水既∼點知條龍長到幾十條過山車咁∼費事排啦∼

都唔知龍尾d人仲排黎做咩==”

跟住未去玩太空摩天輪囉∼都有少少驚既∼==

之後去玩越礦飛車∼我一開始睇落去好似好驚咁∼

點知玩完∼原來咁慢∼攪到本來驚既connie勁樣衰=v=

之後去食沙冰∼好味>v<

跟住去坐摩天輪∼勁靚囉果景∼

勁有feel呀∼w∼

and then去食野∼睇果過劇場∼好攪野∼

跟住未去玩跳樓機囉∼又好似之前咁∼睇就勁驚∼玩又唔驚喎∼

=.=我有d.....

跟住去睇水母∼勁靚呀∼

一定要去睇@@

and∼then搭車落返山∼行下行下∼去睇3D

好讚>v<

之後去坐旋轉木馬∼勁耐冇坐∼4個kai子-w-

好快坐完呀=.=

跟住就走囉∼臨走之前∼見到d攤位遊戲∼阿包就去試下啦∼

點知拿左獎=v=卡卡∼之前vivian係山上面試左類似呢d好多次∼

都係唔得-,-唉∼真係慘∼

今日曬左成日∼黑哂∼=,=慘慘∼返到屋企12點幾∼==



2006 年 8 月 11 日  星期五   陰天


第一篇日記 無奈 分類: 未分類

如果人冇左感情呢樣野∼會唔會好d呢??

今日勁晚先起身=.=大約十點幾左右先起啦∼

本來今日係出街既∼點知d人又話改期∼o哂囉∼

跟住∼諗諗下都係唔出la∼因為出去淨係買生日禮物俾個fd∼

之後就散la∼費事啦∼班女仔都決定到嫁啦∼

之後勁無聊囉∼自己一個係屋企∼細佬又出左街∼

個工人又話出去探朋友∼阿爸又去左公幹∼聽日先返∼

唉∼自己一個係屋企幾粒鐘∼msn又冇野傾∼無無聊咁∼

唔知點解突然又想整個網上日記喎=v=

聽日去海洋公園∼慶祝朋友生日∼

^^應該幾好玩∼

死啦∼而家好似有少少開始後悔自己選左4A呀∼

不過無論點∼我都希望做到自己心中想做既事!!