今日去海洋公園同朋友慶祝生日~
成員包括我∼壽星女vivian∼connie同埋阿包∼
約左係金鐘站度等∼=.=點知自己衰遲到∼
仲耍遲左15分鐘∼攪到俾人屈機請食野果d∼
==好在佢地唔記得∼之後∼等巴士果時∼
vivian拆禮物∼跟住connie每人俾左一個木雕∼
上面有我地每個人個名∼將d木雕合埋一齊∼就會出左一個形狀出黎嫁la>v<
之後去到果度∼本來想玩果個滑水既∼點知條龍長到幾十條過山車咁∼費事排啦∼
都唔知龍尾d人仲排黎做咩==”
跟住未去玩太空摩天輪囉∼都有少少驚既∼==
之後去玩越礦飛車∼我一開始睇落去好似好驚咁∼
點知玩完∼原來咁慢∼攪到本來驚既connie勁樣衰=v=
之後去食沙冰∼好味>v<
跟住去坐摩天輪∼勁靚囉果景∼
勁有feel呀∼w∼
and then去食野∼睇果過劇場∼好攪野∼
跟住未去玩跳樓機囉∼又好似之前咁∼睇就勁驚∼玩又唔驚喎∼
=.=我有d.....
跟住去睇水母∼勁靚呀∼
一定要去睇@@
and∼then搭車落返山∼行下行下∼去睇3D
好讚>v<
之後去坐旋轉木馬∼勁耐冇坐∼4個kai子-w-
好快坐完呀=.=
跟住就走囉∼臨走之前∼見到d攤位遊戲∼阿包就去試下啦∼
點知拿左獎=v=卡卡∼之前vivian係山上面試左類似呢d好多次∼
都係唔得-,-唉∼真係慘∼
今日曬左成日∼黑哂∼=,=慘慘∼返到屋企12點幾∼==
|