琴日行到死屍咁呀∼所以今日成日都係屋企∼
死啦∼會唔會變自閉嫁??@o@
今日冇野好寫tim∼但係冇野寫好悶嫁ma∼
難得你上黎睇∼今日就寫以前既我同而家既我有咩分別啦∼>v<
其實由細細個到∼而家升中四la∼識到既朋友∼
都有好多∼我唔打出黎lu∼因為打出黎係冇意思既(而家太多lu∼大家心照啦><)
咁我呢∼就好煩嫁啦∼大家都知道∼
小學既我呢就好鬼靜既∼小學d朋友∼黎黎去去就係果幾個∼
一唔開心就喊∼真係好冇用嫁我以前(而家都唔見得幾有用雖然=v=”)
咁我又懶喎∼考試又唔溫書∼功課又唔交∼
我真係好唔鐘意以前既自己∼
有一次啦(唔知d小學同學記唔記得啦∼我就好記得)
我就俾人激到好鬼死嬲啦∼唔知係俾人打定係俾人串呢∼
好la∼到最後忍到忍無可忍la喎∼咁我就爆粗罵人啦∼
其實冇咩野嫁我覺得∼只不過∼小學丫ma果時又上堂(只不過老師未到∼即係轉堂果時)
罵完la∼佢就屈我機∼話要話俾老師聽∼其他同學又同佢一齊癲喎∼
咁我都爆左∼冇計啦∼未同佢講話:講囉你未∼
好∼到老師黎左∼唔知班長定果個同學向老師投訴話我爆粗∼
咁老師叫左我出去∼問我有冇咁既事啦∼
咁我有做過未話有囉∼之後同佢解釋話係果個同學整我先既∼
但係個老師就話∼你唔好理∼總之你咁做就唔岩∼咁我o哂囉∼
佢叫我同全班同學道歉喎∼真係激到我丫∼
我入返班房∼未同全班鞠躬道歉啦∼果時條氣真係好唔順嫁∼
跟住我未勁唔開心∼成堂冇出過聲囉(除左讀書果時)
哈哈∼諗返起都有少少唔開心既∼不過以我既記憶記得呢∼果個同學之後
私底下都有同我道歉既∼我個人因為心軟未原諒佢囉∼
成日都係咁嫁我∼又唔好意思拒絕人喎∼未∼唉....
而家都係咁上下啦∼我而家最少多左好多朋友呀∼
sor呀∼因為今日冇咩做∼所以要大家睇呢篇野tim∼
真係唔好意思∼--” |