士 多 啤 梨 心 中 日 記
人人都話人生係一場遊戲∼
我覺得人生其實係一場戰爭∼人類咩都唔識∼
只係識得自傷殘殺∼自取滅亡∼
人類不斷不斷咁殺害生命∼以及破壞大自然∼
人類根本冇資格稱自己為有智慧既生物∼
barry918
暱稱: 士多啤梨
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 8 月 17 日  星期四   陰天


MK記 不安 分類: 未分類

琴晚1點幾先訓∼跟住冇啦啦5點幾起左身∼

然後再訓過啦∼9點幾再起身=v=”

跟住約左小米1點半係太子地鐵站度等∼

唔知點解今日快咁多∼平時搭去太子要用半個鐘頭∼

今日用左15分鐘咋∼神奇神奇@@”

係等小米既時候∼阿包打黎問我係邊∼

我未話佢知係太子囉∼原來佢又出左黎MK∼咁佢未黎join我地囉∼

跟住佢同小米鬥快到∼我等左差唔多20分鐘∼終於忍唔住要打俾小米∼

同佢講阿包又黎∼我同佢講阿包5分鐘內就黎到la∼

佢話即刻跑過黎∼唔夠一陣就黎左∼黎到話我點佢==”

2∼3分鐘之後∼阿包都黎∼跟住就去剪頭髮先啦當然∼好長呀=3=

行到痴肺呀∼本來遲幾個站可以唔洗行咁遠=,=

去左2048度剪啦∼果度都幾好丫∼收費都接受到∼一百三十幾左右(係每個人)

之後去行下街∼咁未睇下戲囉∼今日睇左<<禍水>>∼好好睇嫁∼

好似玩遊戲果d咁∼哈哈∼好正∼小米同阿包入場唔夠半個鐘∼已經死左=.=”

睇完戲∼係咁行街∼係咁行街∼真係累到可以爬街∼

行到七點幾左右未去食飯囉∼3個人食左120蚊∼差唔多啦∼

睇戲∼食飯d支出我俾嫁∼俾人屈哂機∼想死=,=

睇完呢篇日記既人唔好學佢地咁∼如果唔係下次出街唔帶銀包=.=...(講笑∼未當真)

之後行左一陣∼未散囉∼9點左右返到屋企∼好彩老豆唔係屋企∼

費事俾佢煩呀=.=

P.S:阿何∼阿郭約好時間出黎之後∼記得講俾我知∼

    (其他人唔好誤會=.=”)



2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天


自己∼ 驚訝 分類: 未分類

琴日行到死屍咁呀∼所以今日成日都係屋企∼

死啦∼會唔會變自閉嫁??@o@

今日冇野好寫tim∼但係冇野寫好悶嫁ma∼

難得你上黎睇∼今日就寫以前既我同而家既我有咩分別啦∼>v<

其實由細細個到∼而家升中四la∼識到既朋友∼

都有好多∼我唔打出黎lu∼因為打出黎係冇意思既(而家太多lu∼大家心照啦><)

咁我呢∼就好煩嫁啦∼大家都知道∼

小學既我呢就好鬼靜既∼小學d朋友∼黎黎去去就係果幾個∼

一唔開心就喊∼真係好冇用嫁我以前(而家都唔見得幾有用雖然=v=”)

咁我又懶喎∼考試又唔溫書∼功課又唔交∼

我真係好唔鐘意以前既自己∼

有一次啦(唔知d小學同學記唔記得啦∼我就好記得)

我就俾人激到好鬼死嬲啦∼唔知係俾人打定係俾人串呢∼

好la∼到最後忍到忍無可忍la喎∼咁我就爆粗罵人啦∼

其實冇咩野嫁我覺得∼只不過∼小學丫ma果時又上堂(只不過老師未到∼即係轉堂果時)

罵完la∼佢就屈我機∼話要話俾老師聽∼其他同學又同佢一齊癲喎∼

咁我都爆左∼冇計啦∼未同佢講話:講囉你未∼

好∼到老師黎左∼唔知班長定果個同學向老師投訴話我爆粗∼

咁老師叫左我出去∼問我有冇咁既事啦∼

咁我有做過未話有囉∼之後同佢解釋話係果個同學整我先既∼

但係個老師就話∼你唔好理∼總之你咁做就唔岩∼咁我o哂囉∼

佢叫我同全班同學道歉喎∼真係激到我丫∼

我入返班房∼未同全班鞠躬道歉啦∼果時條氣真係好唔順嫁∼

跟住我未勁唔開心∼成堂冇出過聲囉(除左讀書果時)

哈哈∼諗返起都有少少唔開心既∼不過以我既記憶記得呢∼果個同學之後

私底下都有同我道歉既∼我個人因為心軟未原諒佢囉∼

成日都係咁嫁我∼又唔好意思拒絕人喎∼未∼唉....

而家都係咁上下啦∼我而家最少多左好多朋友呀∼

sor呀∼因為今日冇咩做∼所以要大家睇呢篇野tim∼

真係唔好意思∼--”



2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天


累累累 開心 分類: 未分類

今日九點幾起左身la>v<

唔係我乖仔∼係因為我今日約左人出街∼

約左阿何同阿郭12:30∼係新城市283車站度等∼

其實我唔係咁鐘意∼係果度等∼果度多廢氣加上又冇冷氣∼

跟住12:05就到左∼o哂∼見大把時間未上去行下先囉∼

12:20落返去∼見到阿郭∼同佢傾左一陣之後∼

傾傾下時∼突然之間見到......

等左一陣(15分鐘)=o=阿何都黎埋∼

跟住佢同我講話約左阿燒∼咁又要等埋佢∼

又等左一陣(10分鐘)==”終於齊人lu∼

之後睇下去邊度食∼行左好耐∼先決定左係∼果間食米線果度食

唔記得左叫咩名∼都幾大下∼

食左180蚊4個∼都幾貴∼最貴係我∼哈哈==”

之後佢地話買書喎∼咁未行落去買囉∼

竟然冇人排隊喎∼而家得返兩∼三本未買∼

仲有千幾蚊剩∼=v=有錢賺∼

跟住去買書包∼其實都係買袋∼不過要係黑色∼

去左新城市果間CATAL...睇∼

睇中左個PART ONE袋∼二百幾∼都幾抵∼唔算貴∼

之後睇鞋果陣∼阿郭睇中左對∼可惜佢岩岩先買完一對∼唔可以再買

佢自己都覺得睇中果對仲靚過佢新買果對∼(我都覺)-.-

之後拿住D重野(新袋∼新書)∼去影貼紙相∼

跟住撞到阿LING同阿丘∼影完之後∼

行多陣街∼就散LU∼唔知點解好似好累咁∼

總結今日唔計買書∼用左四百幾左右∼遲D仲有野要錢∼

唔可以用咁多∼>V<

唉∼唔知點解呢排∼成日都好容易唔開心咁∼

又成個人唔同哂咁∼我真係好鐘意而家D朋友嫁><

我真係唔想失去佢地任何一個∼

今日打住咁多先啦∼



2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


悶悶悶 不安 分類: 未分類

今朝十點幾先起身∼==

今日被阿爸迫左去阿公屋企食飯∼

總之就煩啦∼去到∼

見到d表弟表妹∼有開心有唔開心∼

開心既係同佢地玩∼唔開心既就係佢地成日都會打我嫁∼

咁又唔可以打返佢∼雖然唔係痛∼但係打得耐∼都會痛嫁ma∼

今日新上果套CIB都ok啦∼唔算差既∼

聽日同人去買書包∼又要出街la∼好忙呀><

死啦∼暑作點算好呢∼



2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天


下午出街記 驚訝 分類: 未分類

琴晚1點幾先訓∼又出街玩成日∼

攪到我今日勁晚先起身呀=,=跟住食完午飯∼

出左MK∼仲有我阿爸同細佬∼睇下有咩買∼

跟住∼我細佬前排生曰∼佢叫阿爸買部新相機俾佢∼

O哂囉∼買完之後去左食越南野∼都幾好味嫁∼

之後去左買33同鞋鞋∼屋企有對鞋∼未穿過既∼

踢波果d黎既=,=唔岩我∼未比我細佬囉∼

對新鞋都OK靚既∼跟住行行下∼見悶悶地未打俾阿何囉∼

傾左一陣∼跟住坐小巴返黎睇美女廚房∼

睇見kary煮既食物∼都替d評判慘呀>m<

之後約左阿何同埋阿郭遲d買書包∼都未落實既∼

都唔知佢地幾時得閒=3=唉∼