士 多 啤 梨 心 中 日 記
人人都話人生係一場遊戲∼
我覺得人生其實係一場戰爭∼人類咩都唔識∼
只係識得自傷殘殺∼自取滅亡∼
人類不斷不斷咁殺害生命∼以及破壞大自然∼
人類根本冇資格稱自己為有智慧既生物∼
barry918
暱稱: 士多啤梨
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天


支力死人la!!!!!! 不安 分類: 未分類

今朝又要早起身∼又要返學舉牌∼不過我冇去點名(學生長)∼

等美麗姐搵我><”””跟住被佢捉左去舉牌∼

舉完返去自己果班排隊啦∼見到前面果個同學∼係咁被滴落黎既水滴到∼

上返班房∼第一二堂上數學堂∼教新野又∼唔係好難∼

跟住開始又要收會計功課∼真係唔係幾想做科長∼做科長首先自己唔可以欠交功課先啦∼

雖然ACCOUNT好易∼但係好煩囉∼一題數開八至十個T戶口!!

開到手都痺!!>,<!!跟住上會計兩堂∼又做∼

佢叫我地做一題數∼我心諗:咁正??

我做完之後呢∼佢叫我做埋下一題∼我又做完∼佢又叫我做下一題∼

跟住數返做左3題數(開左幾十個戶口!!)

差唔多落堂果時∼佢叫我∼做哂la??咁做功課啦∼

我心諗一早應該叫啦∼D例子咁易∼

跟住上兩堂英文∼Miss∼Li又罵人∼

勁多人冇做功課∼好彩小息果陣時抄左∼如果唔係死定∼

又被佢扣平時分!!

跟住食飯∼唔想出去∼係小食部買左餐蛋冶食∼仲買左支蘋果綠茶!!(好好飲呀)

想請我飲野∼最好請我飲蘋果綠茶!!^^

之後PE堂∼支力到痴肺∼首先圍住學校跑3個圈∼

跟住返黎做SIT-UP∼做完再做掌上壓∼支力到想死∼

上PE堂時知道左一D事∼聽完好唔開心∼

跟住去打羽毛球∼我都係鐘意玩羽毛球多D∼

打完換衫∼等阿Jack同阿包落黎∼之後去做悉尼果份野∼

5點離開學校∼><返到黎仲要做功課∼

多謝阿Jack既幫忙∼支力∼><!!



2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


生日返學記∼ 驚訝 分類: 未分類

9月18∼我既生日∼

今朝一早起身∼如常一樣刷牙洗臉食早餐∼

6:47分出門口∼岩岩趕到班車∼

之後返到學校∼唔記得今日早讀∼冇帶書∼

跟住早讀果時∼Miss帶左書俾我地∼

郭淑君係咁同我講生日快樂∼攪到我好”羅”∼

之後下午同奶媽班友去大圍食大家樂∼第一次出去食∼

好開心呀∼2點20分返到學校∼好彩趕到返黎∼

放左學之後∼去做身份證∼做左勁耐∼好煩!!

做完之後∼諗住坐巴士返屋企啦∼點知蕩失左喎喎==”””

浪費左20分鐘呀OK∼好彩有的士咋∼

做完HW!!訓教∼                                     



2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


慶祝∼ 愉快 分類: 未分類

今朝好晚先起身∼好彩係補習前十幾廿分鐘起身食早餐∼

如果唔係要等4個鐘頭先食得∼今日又如常補左4個鐘頭∼

支力死∼下午六點幾,老豆返屋企lu∼終於可以同佢船頭尺(拎錢)∼

問佢拎左500∼跟住出街同親戚食飯∼慶祝生日∼

8點半食到10點∼又要down<<美女廚房>>落黎睇la∼

唔通我同佢真係冇緣∼∼次次都睇唔到∼

最尾食生日蛋糕∼好好笑∼我細佬唱得勁大聲∼攪到我好(羅)呀∼><∼

仲要十幾個人望住我∼(我地十幾個人去酒樓食)

我既生日願望就係可以識到更多朋友同埋希望我我地友誼永固∼

跟住返黎睇女王的教室最後一節∼好感動呀><...嗚嗚嗚

生日lu∼生日lu!!



2006 年 9 月 15 日  星期五   晴天


慶祝生日∼ 開心 分類: 未分類

今朝要帶衫(便服)∼因為放學去慶祝生日∼費事穿校服啦∼

跟住又遲左學生長既點名時間∼唉∼

跟住小息果時又要收商業功課∼d人又唔肯自己交喎∼

一陣間佢地又賴我冇叫佢地la∼跟住我係佢地走之前∼問左邊個未交??(好大聲嫁la)

之後有幾個人應我∼收埋果幾個人果份就點下有幾多份啦∼

點之都仲係有幾個人未交∼等左好耐∼都仲係冇人自動交∼煩死la∼

終於要用到人名單∼點名∼勁黑人憎囉∼

當我點緊名果時∼d人先一個一個咁交喎∼幾想鬧佢地呀∼

有個人仲要同我講話∼聽唔到我叫佢地交∼當場唔想做科長∼

我專登唔當值∼黎收功課∼佢咁樣講喎∼好激氣囉∼

放學之後∼去左朋友屋企換衫衫∼然之後去食日本野∼

今日慶祝我同埋另一個朋友(阿郭)我9月18∼佢9月15

成日都記錯佢係16號生日==””

跟住另外果d朋友送左兩件細型cake俾我地∼好靚嫁∼>v<

食完之後∼去行街∼傾計∼

阿郭∼唔好諗咁多啦∼隨緣吧啦∼

今年生日願望有好多個∼不過我最希望可以識到更多朋友同埋維持而家任何一個朋友既友誼∼

遲d會好忙∼又參加埋公民大使∼不過我自願既∼最後一年可以玩la∼

當然要加油啦∼今年我都唔會淨係掛住玩既∼”學習時學習,遊戲時遊戲”丫ma∼



2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天


開 心∼唔 開 心?? 不安 分類: 未分類

就黎生日la∼今年第一次屋企人係為左我生日而食飯∼

我雖然係好開心∼但係我知道佢地心入面一定係諗住:

{又食??上次唔係同佢細佬一齊慶左咩∼而家又慶祝呀??真係煩呀佢}

當我想到佢地心入面咁諗既時候∼我都好sad∼

不過∼最少今年可以同幾個朋友一齊慶祝∼雖然時間得幾個鐘頭∼

不過佢地唔得閒∼冇所謂啦∼聽日放學就去lu∼應該幾開心既>v<

呢排見到阿東張相∼佢又唔同左∼不過我一定會認得佢嫁!!

佢而家打緊工∼佢染左少少髮∼好型!!(話佢幾型係唔夠==””)

琴日同黃銘樂打羽毛球∼勁厲害囉佢∼(唔好串我∼話係你廢之ma∼咁下∼我嬲嫁!!-,-)

好掛住悉尼d朋友同埋兩個堂哥呀∼唔知幾時先可以見到你地呢??

希望見返你地果時∼我會成長左啦∼