今朝要帶衫(便服)∼因為放學去慶祝生日∼費事穿校服啦∼
跟住又遲左學生長既點名時間∼唉∼
跟住小息果時又要收商業功課∼d人又唔肯自己交喎∼
一陣間佢地又賴我冇叫佢地la∼跟住我係佢地走之前∼問左邊個未交??(好大聲嫁la)
之後有幾個人應我∼收埋果幾個人果份就點下有幾多份啦∼
點之都仲係有幾個人未交∼等左好耐∼都仲係冇人自動交∼煩死la∼
終於要用到人名單∼點名∼勁黑人憎囉∼
當我點緊名果時∼d人先一個一個咁交喎∼幾想鬧佢地呀∼
有個人仲要同我講話∼聽唔到我叫佢地交∼當場唔想做科長∼
我專登唔當值∼黎收功課∼佢咁樣講喎∼好激氣囉∼
放學之後∼去左朋友屋企換衫衫∼然之後去食日本野∼
今日慶祝我同埋另一個朋友(阿郭)我9月18∼佢9月15
成日都記錯佢係16號生日==””
跟住另外果d朋友送左兩件細型cake俾我地∼好靚嫁∼>v<
食完之後∼去行街∼傾計∼
阿郭∼唔好諗咁多啦∼隨緣吧啦∼
今年生日願望有好多個∼不過我最希望可以識到更多朋友同埋維持而家任何一個朋友既友誼∼
遲d會好忙∼又參加埋公民大使∼不過我自願既∼最後一年可以玩la∼
當然要加油啦∼今年我都唔會淨係掛住玩既∼”學習時學習,遊戲時遊戲”丫ma∼ |